Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka tarvitsevat seksiä

Vierailija
07.08.2014 |

Älkää käsittäkö väärin: en ole seksinvihaaja. Seksi on silloin tällöin oikein mukavaa. En kuitenkaan tajua ihmisiä, jotka tarvitsevat sitä aivan ehdottomasti.

Vaikka pidän seksistä, voin aivan hyvin olla ilmankin draamailematta siitä. En pysty ymmärtämään, miten joku romuttaa koko parisuhteensa siksi, ettei saa kumppanilta seksiä. En myöskään sitä, miten joku voi tuntea, että sitä seksiä on vain ihan PAKKO saada niin ja niin monta kertaa viikossa.

Anteeksi, jos kuulostan ajattelemattomalta, mutta ettekö tunne itseänne aivan naurettavaksi, jos annatte itsenne olla himojenne orjia? Eikö se tunnu täysin pakkomielteiseltä? Ettekö tunne itseänne lähinnä eläimiksi silloin?

Miksi tarvitsette seksiä niin pakkomielteisesti?

Minusta normaali, aikuinen ihminen kykenee yhtä hyvin nauttimaan seksistä kuin olemaan mukisematta täysin ilman.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:59"]

Olemme erilaisia myös tarpeittemme suhteen. Olen keski-ikäinen mies enkä ole koskaan harrastanut seksiä toisen kanssa. Enkä suinkaan ole aseksuaali. Elämäni on ihanaa ilman seksiä. Elämään mahtuu niin paljon muuta tärkeämpää. Ja tarpeensa voi tyydyttää itsekseenkin.

[/quote]

Oletko parisuhteessa? Joku kotona asuva aikamiespoika?

[/quote]

Olen yksin omassa asunnossa asuva ja hyvässä virassa työskentelevä pkm. Työpaikan naisten mukaan talon komein mies.

[/quote] Eiii me Marko sua komeimpana pidetä, pelottavimpana kyllä.

Vierailija
2/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pkm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:04"]Mikä on pkm?

[/quote]

Poikamies

Vierailija
4/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:16"]Paitsi että useimmat tarvehierarkiat eivät määrittele seksiä perustarpeeksi. Vai onko joku muka kuollut seksin puutteeseen? Toki joillekin se tekee elämästä mukavampaa.

[/quote]

Melko monet lajit kuolisivat sukupuuttoon ilman seksiä, eli on se aika perusjuttuja.

Vierailija
5/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:53"]Miksi tarvitsette seksiä niin pakkomielteisesti?[/quote]

Varmaan samasta syystä kuin toiset tarvitsevat ruokaa pakkomielteisesti. Aivot vain sanovat, että sitä on nyt saatava ruokaa/seksiä. Jotkut pystyvät rajoittamaan, toiset eivät.

Vierailija
6/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun kysymykseen ihan suora vastaus. Mulla on henk.koht. elämässäni rankkaa ja mun tarvii saada rentoutua kunnolla. Seksi on todella hyväksi havaittu apu tähän. Seksi tuntuu todella ihanalta sellaisen miehen kanssa, joka osaa koskea just oikeista kohdista. Tietty teen miehelle sen mitä hän haluaa.

Vierailija
7/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oksettaa ajatuskin kalusta sisälläni, joku äijä masturboimassa itseään minulla! Olen kokeillut joitain kertoja ja mitään perustarvettani ei tullut tyydytetyksi. Ihmiset aivopestään uskomaan, että heidän täytyy haluta nussia kaikenaikaa ja kaikkien kanssa.

Vierailija
8/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksin tarve nyt on ihan luonnollista, mutta en ole koskaan pystynyt ymmärtämään sitä, että miehet, joilla on jo parisuhde, jossa on seksiä, ovat valmiita riskeeraamaan koko elämänsä ja lastensa elämän yhden panon takia pettäessään. Miten seksi voi olla niin tärkeää, että puolen tunnin huvin takia kannattaa riskeerata kaikki?! Ei silloin ainakaan rakasta vaimoaan tai lapsiaan. 

Vierailija
9/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:07"]

Parisuhteessa seksin merkitys taitaa olla vähän eri. Mutta sinkkuna pärjää ihan hyvin ilmankin, vaikka sitähän saa silloin, kun haluaa. Mun mielestä se on monilla sellaista huomionkipeyttä ja tarvetta tuntea itsensä hyväksytyksi, jos on pakkomielle saada seksiä koko ajan. Eli sitä haluaa enemmän muiden kuin seksin itsensä takia. Ehkä läheisyyden? Himothan pystyy paljon helpommin tyydyttämään yksin kuin seksin avulla.

[/quote]

Nyt oli kyllä pakko puuttua tähän. Itse esim en todellakaan saa itsetyydytyksellä sitä nautintoa mitä saan miehen kanssa. En edes muista koska olisin viimeksi itsetyydyttänyt. Mulle yhdyntä on se juttu ja dildo ei tunnu ollenkaan samalta kuin miehen penis. Joten todellakin tyydytän seksuaaliset tarpeeni miehen kanssa, monta kertaa viikossa.

Vierailija
10/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se puute aiheuttaa paljon fyysisiä ja psyykkisiä oireita. Itseäni panettaa joka päivä ja jos ei ole saanut pitkään aikaan niin pimppi alkaa kouristelemaan ja "vaatimaan" täytettä. Ei pysty olemaan miesten kanssa luontevasti samassa tilassa, kun panettaa niin paljon. Ei pysty keskittymään mihinkään muuhun, kun ajatukset pyörivät seksin ympärillä ihan koko ajan. Mun on pakko saada panetus pois jotta voin keskittyä muuhun.

Vierailija
11/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihminen on eläin, miksi se niin usein unohtuu? Seksi on eläimellistä, ja siihen tulee fyysinen tarve, mutta rakastelu on myös henkinen asia, ja siihen tulee myös tarve. Ei ihmisen ole hyvä olla yksin. Ja todellakaan sitä miehen kalua sisällä ei voi korvata millään muulla, ei myöskään oman miehen hyväilyjä, ei se tunnu miltään vaikka itse itseään miten sivelisi.

Vierailija
12/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:36"]

Samaa mieltä ap:n kanssa.

Syöminen, nukkuminen ja saunominenkin tuottaa minulle enemmän mielihyvää kuin seksi.

N26

Mutta mihin sitä sitten edes parisuhdetta tarvitseekaan, ellei seksiin. Noita mainitsemiasi pystyy tekemään ihan hyvin yksinkin. Jopa paremminkin kuin kumppanin kanssa.

[/quote]

Vierailija
13/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kysymys tarpeiden voimakkuudesta ole aika paljon kemiallinen. Toisilla kehon kemiat eivät huuda seksin perään niin paljon kun taas toisilla tekee tosiaan fyysisesti kipeää jos eivät saa. Ei se ole läheskään niin paljon päätännässämme oleva asia kuin moni luulee. 

Minulla on kokemusta aseksuaalisuusfiiliksistä jolloin näen miehessä vain ja ainoastaan korbien välin ja tauottomasta himottamisesta rivoine panemismielikuvineen ja jostakin siltä väliltä. Ja kaikki on liittynyt jotenkin hormoneihin, missä asennossa ne milloinkin ovat - ei siihen, että olisin yhtäkkiä keksinyt ajatella eri tavalla tai muuttua muusta syystä. 

Joten olkaamme rauhallisesti juuri sellaisia kukin kuin olemme. Se on ihan normaalia olla sellainen kuin on.

Vierailija
14/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä et ole hyvää seksiä saanutkaan jos et osaa sitä kaivata. Seksi on maailman paras lääke jos hermoa vähän kiristää. Sillä on selittämättömän suuri vaikutus!

Vierailija
15/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masloein tarvehierarkiassa seksuaaliset tarpeet ovat perustarpeita, eli samassa kategoriassa esim ruoan kanssa.

Vierailija
16/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:59"]Masloein tarvehierarkiassa seksuaaliset tarpeet ovat perustarpeita, eli samassa kategoriassa esim ruoan kanssa.

[/quote]

Hupsista, kirjoitusvirhe. Tarkoitin tietysti Maslowin tarvehierarkiaa.

Vierailija
17/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:59"]

Masloein tarvehierarkiassa seksuaaliset tarpeet ovat perustarpeita, eli samassa kategoriassa esim ruoan kanssa.

[/quote]

Maslow oli sitä mieltä, mutta tottahan asiasta voi olla myös toista mieltä. En laittaisi seksitarpeita samaan tasoon ruoan kanssa. Ihan perustarpeita ovat vain ravinto ja suoja. Perustarve on sellainen tarve, jota ilman ei pysy hengissä. On paljon ihmisiä, myös Suomessa, jotka elävät koko elämänsä ilman seksiä. Sehän ei olisi mahdollista, jos seksi olisi perustarve. 

Myöskään minulle seksi ei paljon merkitse. Ihan kivaa se välistä on, mutta toisaalta voi kulua vuosiakin ilman. 

Vierailija
18/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tarvitse seksiä.

Tasoissa ollaan siis.

Vierailija
19/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maslown tarvehierarkia on teoria, ei mikään todellisuutta kuvaava kaavio. Jo arkikokemus osoittaa, ettei se sovi kaikkiin ihmisiin ja kaikkiin tilanteisiin

Vierailija
20/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että useimmat tarvehierarkiat eivät määrittele seksiä perustarpeeksi. Vai onko joku muka kuollut seksin puutteeseen? Toki joillekin se tekee elämästä mukavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi