Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka tarvitsevat seksiä

Vierailija
07.08.2014 |

Älkää käsittäkö väärin: en ole seksinvihaaja. Seksi on silloin tällöin oikein mukavaa. En kuitenkaan tajua ihmisiä, jotka tarvitsevat sitä aivan ehdottomasti.

Vaikka pidän seksistä, voin aivan hyvin olla ilmankin draamailematta siitä. En pysty ymmärtämään, miten joku romuttaa koko parisuhteensa siksi, ettei saa kumppanilta seksiä. En myöskään sitä, miten joku voi tuntea, että sitä seksiä on vain ihan PAKKO saada niin ja niin monta kertaa viikossa.

Anteeksi, jos kuulostan ajattelemattomalta, mutta ettekö tunne itseänne aivan naurettavaksi, jos annatte itsenne olla himojenne orjia? Eikö se tunnu täysin pakkomielteiseltä? Ettekö tunne itseänne lähinnä eläimiksi silloin?

Miksi tarvitsette seksiä niin pakkomielteisesti?

Minusta normaali, aikuinen ihminen kykenee yhtä hyvin nauttimaan seksistä kuin olemaan mukisematta täysin ilman.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksi. En haluaisi elää suhteessa ilman sitä :) Jos joku muu haluaa ja pystyy niin ok.

Vierailija
22/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että joku ihminen ei ymmärrä toisten ihmisten haluavan seksiä enemmän kuin hän itse, on jossain määrin huolestuttavaa. Varsinkin kun ajatuksen antaja sanoo, että aikuisen pitäisi pystyä olemaan kokonaan ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät eri asioita tärkeinä kuin minä. Kun Minä olen jotain mieltä asiasta, niin se on oikein, kaikki muut ovat väärässä.

Vierailija
24/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just koen olevani "elossa" ja oma itseni kun saan kumppanini kanssa itseäni toteuttaa. Mä taas en millää ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä. Mahtaa miestäs harmittaa!

Vierailija
25/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:16"]Paitsi että useimmat tarvehierarkiat eivät määrittele seksiä perustarpeeksi. Vai onko joku muka kuollut seksin puutteeseen? Toki joillekin se tekee elämästä mukavampaa.

[/quote]

No kyllähän se koko ihmiskunta voi kuolla sukupuuttoon, jos ei seksiä harrasta.

Vierailija
26/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä on monia vaikutuksia, myös terveydellisiä.

- jos on univaikeuksia, seksi auttaa siihen aina, ainakin minulla.

- jos on stressiä tai hermostuneisuutta, Seksi auttaa siihen joka kerta.

Vierailija
27/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa.

Syöminen, nukkuminen ja saunominenkin tuottaa minulle enemmän mielihyvää kuin seksi.

N26

Vierailija
28/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs pitäis tehdä, kun haluan seksiä, mutten jaksa jyystää oman mieheni kanssa? Kipinä siis puuttuu. Monesti haaveilen seksistä muiden kanssa. Haluttaa, muttei oma mies. 

Vierailija
29/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:11"]

Maslown tarvehierarkia on teoria, ei mikään todellisuutta kuvaava kaavio. Jo arkikokemus osoittaa, ettei se sovi kaikkiin ihmisiin ja kaikkiin tilanteisiin

[/quote]

juuri näin. on liikuttavaa, miten sinisilmäisesti rahvas uskoo, että tuolla jossain on jumalan kaltaisia tietäjiä, joilla on varma tieto asioista. m:n tarvehierarkia ei ole kuin tekijänsä tuumailua ja nojatuolipäättelyä. Hypoteesi, joka ei edes johda mihinkään. Sitä ei voi soveltaa mihinkään, koska se ei selitä mitään, toteaa vain. Ja kuten sanottu, todetustakin voidaan olla montaa mieltä

Vierailija
30/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oikein haluttaa, niin se tekee fyysisesti tosi kipeää. Ei pysty ajattelemaan yhtään mitään muuta.

t: 45v

Vierailija
31/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä masennun ja/tai tulen erittäin vihaiseksi, jos en saa seksiä! Pidän seksiä ihan yhtä luonnollisena kuin esim. syömistä.

Vierailija
32/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ilman voi olla, mutta rakastelu on parisuhteen liima.

Vierailija
33/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme erilaisia myös tarpeittemme suhteen. Olen keski-ikäinen mies enkä ole koskaan harrastanut seksiä toisen kanssa. Enkä suinkaan ole aseksuaali. Elämäni on ihanaa ilman seksiä. Elämään mahtuu niin paljon muuta tärkeämpää. Ja tarpeensa voi tyydyttää itsekseenkin.

Vierailija
34/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maslowin tarvehierarkiassa seksi tosiaan on siellä perustarpeiden seassa, mutta missään vaiheessa ei ole väitetty että ne tarpeet olisivat kaikille samanlaiset. Yksi tarvitsee seksiä enemmän kuin toinen ja kolmas ei tarvitse ollenkaan. Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen tilanteeseen, samalla muistaen, että toinen henkilö ei välttämättä olisi tyytyväinen tilanteessasi.

Vierailija
35/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:59"]

Olemme erilaisia myös tarpeittemme suhteen. Olen keski-ikäinen mies enkä ole koskaan harrastanut seksiä toisen kanssa. Enkä suinkaan ole aseksuaali. Elämäni on ihanaa ilman seksiä. Elämään mahtuu niin paljon muuta tärkeämpää. Ja tarpeensa voi tyydyttää itsekseenkin.

[/quote]

Hmm.. taidat kuitenkin olla vaan ihan tavallinen (keski-ikäinen) av-mamma.

Vierailija
36/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa seksin merkitys taitaa olla vähän eri. Mutta sinkkuna pärjää ihan hyvin ilmankin, vaikka sitähän saa silloin, kun haluaa. Mun mielestä se on monilla sellaista huomionkipeyttä ja tarvetta tuntea itsensä hyväksytyksi, jos on pakkomielle saada seksiä koko ajan. Eli sitä haluaa enemmän muiden kuin seksin itsensä takia. Ehkä läheisyyden? Himothan pystyy paljon helpommin tyydyttämään yksin kuin seksin avulla.

Vierailija
37/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:32"]

Seksillä on monia vaikutuksia, myös terveydellisiä.

- jos on univaikeuksia, seksi auttaa siihen aina, ainakin minulla.

- jos on stressiä tai hermostuneisuutta, Seksi auttaa siihen joka kerta.

[/quote]

Myös jos on kutinaa, voi olla saanut jonkun taudin. Hpv aiheuttaa solumuutoksia ja syöpää. Vanhemmuuden velvoitteetkin voivat osua kohdalle.

Vierailija
38/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Oletko parisuhteessa? Joku kotona asuva aikamiespoika?

Vierailija
39/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap ei ymmärrä asiaa nimenomaan siksi, että on parisuhteessa ja seksiä on. Sellaista ei älyä kaivat, mitä on koko ajan saatavilla.

Vierailija
40/47 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]

Mun mielestä ap ei ymmärrä asiaa nimenomaan siksi, että on parisuhteessa ja seksiä on. Sellaista ei älyä kaivat, mitä on koko ajan saatavilla.

[/quote] En ole ihan samaa mieltä. Sain eilen tosi hyvää seksiä ja koko päivän on ollut hirveä panetus päällä.

Kun taas jos jostain syystä tulee kuukausien tauko seksiin, niin se ikäänkuin "unohtuu" ja halut vaimenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän