Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ystäviä

Yksin
27.07.2021 |

Mulla ei ole yhtään ystävää. Ei ketään kelle kertoa ja jakaa iloja ja suruja. Ei ketään kenen kanssa viettää aikaa ja pitää hauskaa. Ainoat ihmiset mun elämässä tällä hetkellä on mun iäkkäät vanhemmat ja mun veljen perhe. Kaupan kassa saattaa olla viikkoon ainoa henkilö kenen kanssa vaihdan muutaman sanan kasvotusten. Ei sillä, ei mulle kukaan soita tai viestittelekään. Mielestäni oon fiksua ja mukavaa seuraa. Mutta syystä tai toisesta oon ajautunut tilanteeseen, jossa oon niin yksin, että se sattuu. Sydän särkyy ä, kun ajattelen koko asiaa. Kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut voisin olla ystäväsi.

Vierailija
2/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mutta ajatukset pyörii kokoajan päässä, niin ei jaksa nähdä ketään loppujen lopuksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut voisin olla ystäväsi.

Siis vain tämä jos olet kunnolla aikuinen  ja yli 30v jo. Varmistan

Vierailija
4/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on estänyt ihmiskontaktit? Oletko sairas, vai miksi et ole voinut olla töissä, opiskelemassa, harrastuksissa tai muissa tilanteissa, joissa tapaat ihmisiä?

Vierailija
5/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain 1 iäkäs sukulainen, jonka kanssa olen välillä tekemisissä. Muuten olen ihan yksin.

Vierailija
6/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla meidät😊

Vierailija
7/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ystäviä, ja jos olisi niin tuskin täällä kirjoittelisin. Mutta sisko on jonka kanssa soitellaan ja pidetään yhteyttä. Oletko läheinen veljesi perheen kanssa? Voisitko lähentää välejänne?

Vierailija
8/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan

Vierailija
9/9 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ystävien hakkimisessa on kysymys tuurista enemmän kuin muusta. Joittenkin vanhemmat muuttaa, joiltakin eroaa vanhemmat joiltakin kuolee omaisia ja surussa menee aikaa, ei vaan riitä voimat aina aktiivisuuteen jne.