Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti ei tunnu kodilta?

Vierailija
27.07.2021 |

Onko muille käynyt niin, että kotipaikkakunta ei tunnu kodilta vaikka olisi kaikki elämässä hyvin? En ole onnellinen. Olen alkanut katsomaan töitä Lapista. Jostain syystä olen onnellinen Lapissa, aina kun sinne menee niin se tuntuu kodilta vaikka en tunne sieltä ketään. Joskus on vain kuunneltava sydäntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että teet asialle jotain. Lappiin muuttamalla se selviää.

Vierailija
2/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut tätä kodikseni. Kun jään yksin lasten muuttaessa pois, niin muutan sinne minne sydän sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kotipaikkakunta ? Sekö jossa syntynyt vai jonne muuttanut ?

Vierailija
4/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on jokseenkin tuttu tunne. Haluaisin muuttaa synnyinseudulleni tai ainakin maaseutumaisempaan ympäristöön, en vaan uskalla, joten se aiheuttaa kamppailua oman itsensä, halunsa ja toteutumisen välillä, jos en muuta, en anna sitä itselleni koskaan anteeksi, näin voi käydä. Viikottain haikailen sitä, että pääsisinpä kotikonnuilleni. 

Vierailija
5/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että jännästi kuvasit tunnelmasi aivan kuten minulla, vaikka menisin johonkin muuhun paikkaan, joka on synnyinseutuni kaltainen, on tunne heti sellainen, että hei, täällä varmaan viihtyisin, jos riisuisin maallista mammonaani vähempään. Lappi on yksi sydämenviejä, olen siellä muutaman kerran käynyt, yöpynyt muutaman kerran ja rakastunut johonkin, jota en oikein osaa kuvata, mutta se pistää raapimaan sisintä. Jos en nyt aivan Lappiin muuttaisi, muutto maalaisympäristöön on jatkuvasti mielessäni.

Vierailija
6/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole koskaan tuntunut mikään paikka kodilta?

Vierailija
7/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 32 vuotta kunnes löysin kodin