Miksi k usipäille sanotaan että on ihan ok olla k-pää?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:57"]
Jossain vaiheessa kusipää saa vastaansa toisen kusipään, ja sitten ensimmäistä kusipäätä ei enää nauratakaan.
[/quote]
Haluisin nähdä tämän.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:57"]
Jossain vaiheessa kusipää saa vastaansa toisen kusipään, ja sitten ensimmäistä kusipäätä ei enää nauratakaan.
[/quote]
Haluisin nähdä tämän.
[/quote]
Olen todistanut tällaisen tapahtuman.
Niinpä. Jotkut oikein ylpeilee kusipäisyydellä eivätkä edes aio muuttua.
Missä yhteydessä/ympäristössä sanotaan? Joissain yhteisöissä voi olla helpompaa antaa kusipään käyttäytyä tapojensa mukaisesti, kuin yrittää pistää häntä ruotuun. Monella on oma lehmä ojassa, ja noin periaatteessa jokainen ajattelee täällä vain omaa etuaan, se on tullut huomattua.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:21"]Niinpä. Jotkut oikein ylpeilee kusipäisyydellä eivätkä edes aio muuttua.
[/quote]
Mitä suotta muuttua, muiden takia. Et sinäkään muuttuisi miksikään minun takiani.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:21"]Niinpä. Jotkut oikein ylpeilee kusipäisyydellä eivätkä edes aio muuttua.
[/quote]
Mitä suotta muuttua, muiden takia. Et sinäkään muuttuisi miksikään minun takiani.
[/quote]
Niinkö? En ole se kenelle vastasit, mutta sanonpa että moni ihminen muuttuu paljonkin elämänsä aikana, suuntaan taikka sitten toiseen, mutta kusipäille tunnusomaista lienee sitten se, että he ovat huomanneet mitä sillä saavuttavat, eivätkä näin ollen edes halua muuttua. Miksi muuttua takaisin kärsiväksi maanläheiseksi ihmiseksi (jos sitä ovat olleetkaan), kun voi kekkuloida korkealla pallilla ja ottaa sen minkä haluavatkin keinolla millä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
Niinkö? En ole se kenelle vastasit, mutta sanonpa että moni ihminen muuttuu paljonkin elämänsä aikana, suuntaan taikka sitten toiseen, mutta kusipäille tunnusomaista lienee sitten se, että he ovat huomanneet mitä sillä saavuttavat, eivätkä näin ollen edes halua muuttua. Miksi muuttua takaisin kärsiväksi maanläheiseksi ihmiseksi (jos sitä ovat olleetkaan), kun voi kekkuloida korkealla pallilla ja ottaa sen minkä haluavatkin keinolla millä hyvänsä.
[/quote]
Kiva