Kuinka pian raskaus näkyy veritestillä?
Kommentit (26)
Ei voi näkyä ennenkuin munasolu kiinnittyy kohtuun.
Älä nyt vaan sano, että oot se imetys-kierukka-ap.
Eikö teidän neuvolaan ole vaikkapa soittoaikaa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:09"]Eikö teidän neuvolaan ole vaikkapa soittoaikaa?
[/quote] no se ei auta. Luulin että testi (jossa kävin tänään) näyttäisi heti jotain, mutta jos vasta kiinnittymisen jälkeen, mun olisi pitänyt käydä vasta maanantaina, jotta olisin varmasti EI - raskaana tiistaina! Ap
Jos ultrataan ennen kierukan laittoa, nähtäisiin onko edes munasolua irronnut. Mutta jos ei, niin kai mun on siirrettävä asennusaikaa. Tai taas otettava riski. Miten tää voi olla nyt näin vaikeaa. ..! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:09"]Eikö teidän neuvolaan ole vaikkapa soittoaikaa?
[/quote] no se ei auta. Luulin että testi (jossa kävin tänään) näyttäisi heti jotain, mutta jos vasta kiinnittymisen jälkeen, mun olisi pitänyt käydä vasta maanantaina, jotta olisin varmasti EI - raskaana tiistaina! Ap
[/quote]
Rakas ihminen.
Soita terveydenhoitajalle ja kerro hänelle koko tarina. Hän kyllä neuvoo, miten kierukan kanssa toimitaan.
Saan huomenna testin tulokset neuvolasta ja varmasti th:n kannan asiaan. Tietää nyt jo tilanteen, mutta ei sitä että viime su oli vika mahd raskautua. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:16"]Jos ultrataan ennen kierukan laittoa, nähtäisiin onko edes munasolua irronnut. Mutta jos ei, niin kai mun on siirrettävä asennusaikaa. Tai taas otettava riski. Miten tää voi olla nyt näin vaikeaa. ..! Ap
[/quote]
Voi luoja! Ethän sinä sikiön terveydellä voi ottaa riskiä!
Soita th:lle ja selvitä asia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:16"]Jos ultrataan ennen kierukan laittoa, nähtäisiin onko edes munasolua irronnut. Mutta jos ei, niin kai mun on siirrettävä asennusaikaa. Tai taas otettava riski. Miten tää voi olla nyt näin vaikeaa. ..! Ap
[/quote]
Voi luoja! Ethän sinä sikiön terveydellä voi ottaa riskiä!
Soita th:lle ja selvitä asia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:20"]Saan huomenna testin tulokset neuvolasta ja varmasti th:n kannan asiaan. Tietää nyt jo tilanteen, mutta ei sitä että viime su oli vika mahd raskautua. Ap
[/quote]
No olisitko voinut kertoa?!
Ei tullut mieleen, kun th sanoi että käyn tällä viikolla testissä. En tosiaan tiennyt, että pitäis olla kiinnittynyt jotta näkyy. Nyt sitten joko ultrattava tai siirrettävä kierukka-aika. Ja unohdettava seksi pitkäksi aikaa. Ap
Ehkä mun ei vain ole tarkoitus harrastaa seksiä ollenkaan kun en osaa näitä juttuja. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:38"]Ehkä mun ei vain ole tarkoitus harrastaa seksiä ollenkaan kun en osaa näitä juttuja. Ap
[/quote]
Noin on!!!
Mies vain riemastunee, kun minä sitä seksiäkin olen vongannut. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 18:54"]Asutko lahdessa?
[/quote] miksi vastaisin tuohon? Ap
Koska kuullostat eräältä josta ei saa puhua
Voiko näkyä 4 pv hedelmöittymisestä?