Olen kurkkuani myöten täynnä koronaa
En jaksaisi lukea enää mitään siihen liittyvää. Kyllästyttääkö muita?
Kommentit (28)
Kaikki ollaan, kultaseni.
Nyt pitää vaan pitää välit ja maskit ja himmailla kotona, tympii tai ei. Kun tympii eniten, silloin veri punnitaan.
Kyllästyttäähän se, mutta en ole taipuvainen silmien sulkemiseen ja todellisuuspakoisuuteen.
En ole missään vaiheessa lähtenyt mukaan koko touhuun, enkä oikeastaan ole edes sitä huomannut.
Kyllä!!! Pitäisi palata lähtöruutuun ja todeta että tämä on vain yksi flunssa muiden joukossa ja kaikki saavat sen joka tapauksessa aikanaan.
Suomalaisella sisulla mennnään, katsotaan mihin se riittää. Tänään taas 612 tartuntaa.
Ilmeisesti on pakko bailata Suomi taas kiinni?
Minä olen voiton puolella 2 rokoteannoksen turvin, mutta edelleen osa suomalaisista on alttiina koronan vakavalle muodolle.
Se alkaaa olla nyt ohi. On enää kevätflunssa, sanoi joku lääkäri iltiksessä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella sisulla mennnään, katsotaan mihin se riittää. Tänään taas 612 tartuntaa.
Ilmeisesti on pakko bailata Suomi taas kiinni?
Minä olen voiton puolella 2 rokoteannoksen turvin, mutta edelleen osa suomalaisista on alttiina koronan vakavalle muodolle.
Onpa dramaattista🤣
Miksi piti kesäksi mitään edes avata ois pitänyt keskittyä vain joukko rokotuksiin. Mikä siellä festareiila ja pas kapallo katsomossa on niiiin tärkeää. Nyt voidaan taas jatkaa mm ruokaravintoloiden konkurssiin saattamista. Haistakaa pitkä v..
Olin tänään terassilla ja yskäisin. Sanoin, ettei koronaa.
Kaikki ympärillä olevat (suht selvinpäin olevia ihmisiä) sanoivat, että ihan sama :D
Joten kiinnostus koko asiaan todella on pohjalukemissa.
Niin kauan kuin koko asiasta puhutaan, tämä dystooppinen psykoosi-poikkeusaika ei lopu. Ja monilla on mitta jo täynnä.
Peiliin katsomisen paikka jos on lähtenyt mukaan tähän vouhotukseen.
Arvaa vain 😳