Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lumenen meikkien taso laskenut vai onko markkinoille vaan tullut parempia?

Vierailija
27.07.2021 |

Tuntuu että niiden laatu ei mitenkään korreloi hinnan kanssa. Brändi on kai hyvä ja "kotimainen" mutta ei vaan tunnu että olisi mitään minulle. Olen kyllä meikeistä kiinnostunut ja tarkka, joten ostan kovalla suojakertoimella olevia ja pitkään pysyviä meikkejä... Käyttääkö lumenea vaan tädit, jotka meikkaa vähän, ja ostavat sitä tottumuksesta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peilien laatu tippunut? Ennen tuntui olevan parempia.

Vierailija
2/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko peilien laatu tippunut? Ennen tuntui olevan parempia.

Nyt saa onneksi led-valoja joiden valoteho on watteihin nähden parempi, joten onneksi ei ole siitä kiinni. Jos meikkasin pimeässä niin ehkä se Lumene menettelisi. Kaikki tuotteet mitä olen kokeillut noin viiden vuoden aikana on valuneet poskille tai silmien alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Lumenen esim. voiteissa hajusteet. Iho ei tykkää.

Vierailija
4/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomivärit ei ole pigmenttisiä ja värivalikoima on karmea. Ei tarvitsisi olla edes shokkivärejä, nuo sävyt tuo mieleen jonkun Sinikka Seinäruusun...

Vierailija
5/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipunissa on välillä hyviä, koska pigmentin kanssa on säästetty eikä sitä tule lisättyä liikaa.

Minulla on huonoja kokemuksia näistä:

- meikkivoiteet. Ei pysy ja kirvelee iholla.

- kulmatuotteet. Ei pysy, ei levity nätisti, sottainen lopputulos.

- huulipunat. Eivät vaan pysy.

- ripsivärit. Kestää varmaan vettä, muttei näköjään ilmaa.

- huultenrajauskynä on sysihuono

- joskus niillä oli muuten hyvä eyeliner muttei pysynyt.

Vierailija
6/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen tuoteet ei ole kovin kaksisia. Vain muutamaa niistä käytän. Kulmaväriä ja sitten kosteusvoidetta.

Vierailija
7/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi et kotimainen tuote, mutta huono. Kertaakaan en ole saanut hyvää tuotetta Lumenelta. Kerran oli yksi aika hyvä värillinen kosteusvoide, mutta sekin lopetettiin pian.Lanseeraavat kovalla tohinalla uutuuksia kovalla hinnalla, kohta 50 % alessa.

Vierailija
8/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo sarja sekä lähde, harmonia, sisu olleet hyviä 😍

Vierailija
9/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi et kotimainen tuote, mutta huono. Kertaakaan en ole saanut hyvää tuotetta Lumenelta. Kerran oli yksi aika hyvä värillinen kosteusvoide, mutta sekin lopetettiin pian.Lanseeraavat kovalla tohinalla uutuuksia kovalla hinnalla, kohta 50 % alessa.

Joo, tuotteiden vaihtuvuus on kohta suurempaa kuin esim. Essencellä.

Vierailija
10/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän ostan nykyään Lumenen tuotteita, CC-voidetta joskus. Useamman kerran käynyt niin, että tykästyn jostakin tuotteesta ja sitten sen valmistus lopetetaan. Ripsivärit todella huonoja, lopputulos yhtä suttua.

Vierailija
11/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kosmetiikkabloggaaja tähän tarttuisi? Haluaisin nähdä vertailun kun Lumenen laatua verrattaisiin vaikka Lidlin meikkeihin... Sen jälkeen voisi olla toki vaikeaa saada Lumenelta testereitä lahjaksi 😅

Vierailija
12/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajua tuota, että koko ajan vaihtuu tuotteet. Miksi?????

Vierailija
13/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olleet samaa kamaa Maybellinen kanssa.

Vierailija
14/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olleet samaa kamaa Maybellinen kanssa.

L

Korjaan, ehkä sittenkin vielä vähän laaduttomampia. Surullista, mielelläni ostaisin kotimaista mutta niin huono hinta-laatusuhde, etten pysty.

Vierailija
15/15 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC-voide on sopinut minulle. Samoin herkälle iholle tarkoitettu hajusteeton kosteusvoide, sellainen halpistuubi. Ostan näitä jos on -50 % tai joku vastaava tarjous, mutta täyttä hintaa en maksaisi mistään heidän tuotteestaan.

Tosin harvan muunkaan merkin tuotteista maksan täyttä hintaa, esim. Maybelline jatkuvasti CM:ssa tai Tokmannilla -40% ja ostan silloin sen merkin ripsarit, kun ovat sopineet minulle parhaiten. Jos ei ole alessa ja tarvitsen ripsaria, otan mieluummin Essencen (josta voin maksaa täyden hinnan ;)).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan