Mitä mieltä olette teknomusiikista
Ketkä ovat parhaita artisteja? Tai onko joku kappale ylitse muiden?
Kommentit (39)
Teknomusiikki oli kuuminta hottia vuonna 1994. Mitä muuta haluat tietää?
Tämä edustaa mulle aina teknoa, maailma aukesi ja pää räjähti kun kuulin ekaa kertaa 1991 ja sillä tiellä ollaan tietyllä tavalla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä edustaa mulle aina teknoa, maailma aukesi ja pää räjähti kun kuulin ekaa kertaa 1991 ja sillä tiellä ollaan tietyllä tavalla edelleen.
KLF on niin monen genren kantaisä.Ovat muuten vähän aikaan sitten antaneet taas luvan striimata musiikkiaan vaikka aikoinaan poistuivat koko musabisneksestä näyttävästi ovet paukkuen.
wiiiiiiiitun kamalaaa jumputusta saaaaatanaaaaa...
Vierailija kirjoitti:
wiiiiiiiitun kamalaaa jumputusta saaaaatanaaaaa...
Suksi sä vaan vi##uun kuuntelemaan sitä nicki minajiasi.
Edellisestä tuli mieleen toinen saksalainen kolinamusiikkihassuttelija samalta ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kaija Koo ole mielestäni teknoa. Mutta miten sinä määrittelisit sen, mitä minäbtarkoitan teknolla? Ajattelen esim Armin van Buurenia ja Guettaa. Anteeksi tietämättömyyteni, mutta tämä kiinnostaa minua, enkä tiedä siitä juuri mitään.
Tekno ei ehkä ole se otsikko asioille, joita haet?
Guetta on edm:ää, van Buuren trancea enimmäkseen.
Elektronisen musiikin skene on tosi laaja ja antaa paljon uutta nelivitosellekin kuuntelijalle, joka tamppasi reiveissä ysärin lopulla.
Kun kuulet jotain sua kiinnostavaa, lyö Googleen *artistin nimi* genre — näin opit vähitellen, mistä lajeista pidät. Kuuntele näiden artistien jälkeen annettuja suosituksia musiikkipalveluissa ja youtubessa. Löydät lisää.
Tsekkaapa esim Infected Mushroom - Vicious Delicious, Eric Prydz - Opus, Sander van Doorm - Oh, Amazing Bass, Promise Land/Matt Nash - Pressure.
Noi vois avata taas jotain uutta, ja aika helposti lähestyttävää tavaraa.
Elektronisessa musassa on paljon energiaa ihan vaikka arkeen. Tykkään.
Tässäpä kaikki oleellinen 90-luvun teknosta.
Infected Mushrooms on hyvä. Etenkin vanhempi matsku.
Tekno on aika laaja genre, toki niin on myös housen kanssa.