Lähden yksin telttailemaan pks-seudulle
Onko turvallista lähteä yksin metsään tai vesistön lähelle telttailemaan?
Kommentit (59)
Vaikea uskoa että nämä palstan pelokkaat naiset voisi yksin telttailla. Ihan hyvä provo ap:llä kun niin moni tähän uskoo.
Nuuksioon. Sellaisille leirintäpaikoille, missä on muitakin, esim. perheitä.
Saaret ovat varmasti täynnä kesälomalaisia kun korona vaikuttaa yhä liikkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkälainen teltta sulla on?
Vaelluskupoliteltta. -Ap
Kupoliteltta on pkseudulla hyvä kun narujen kiiloja ei välttämättä kaikkialla saa iskettyä asfalttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että nämä palstan pelokkaat naiset voisi yksin telttailla. Ihan hyvä provo ap:llä kun niin moni tähän uskoo.
Kyllä naiset ihan todistettavasti yksin telttailee. Ne tulee jopa silloin oma-alotteisesti joskus juttelemaan tällaiselle kilttiretkeilijämiehelle!
t. kilttiretkeilijämies
Sen verran kuivaa on, että kannattaa valita mahdollisimman metsäpaloturvallinen paikka.
Mä en ymmärrä miksi joku tahtoo tehtailla, mieluummin nukun hotellissa kun punkkien seassa metsässä..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä telttailemaan kun en ole eläessäni telttaillut, vähän niin kuin one in a life time kokemus. Nyt on hyvä telttailla kun linnutkaan ei laula pahemmin öisin, eivät enää pesi. -Ap
Mannerheimintie ei sovellu pitempiaikaiseen majoittumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä telttailemaan kun en ole eläessäni telttaillut, vähän niin kuin one in a life time kokemus. Nyt on hyvä telttailla kun linnutkaan ei laula pahemmin öisin, eivät enää pesi. -Ap
Korj. lifetime. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaelluskupoliteltta. -Ap
Kupoliteltta on pkseudulla hyvä kun narujen kiiloja ei välttämättä kaikkialla saa iskettyä asfalttiin.
:D
Onpa rentouttavaa mennä ja pelätä koko ajan. Nyt jo ihan pimeetäkin illalla ja yöllä. 😵😳😱
Miksi ei uskaltaisi? Itse olen reilu kolmikymppinen nainen ja retkeilen paljon yksinäni. Saan myös jatkuvasti kuulla, kuinka olen "rohkea" kun menen yksin. Kuulisinko ihmettelyä jos olisin mies, tuskin. Nukkuva ihminen teltassaan on ihan yhtä puolustuskyvytön sukupuolesta riippumatta, mikäli joku sekopää tai karhu sattuu paikalle.
Minä lähden teltta pystyssä pk seuroille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi joku tahtoo tehtailla, mieluummin nukun hotellissa kun punkkien seassa metsässä..
Siinä on aivan oma viehätyksensä, pientä seikkailun tuntua, luonnon kauneus ja äänet ympärillä, aamupala retkikeittimellä raikkaassa ilmassa...
Vierailija kirjoitti:
Kontulan metsissä on turvallista telttailla.
Heh heh päivän paras, joo sinne vaan leiri pystyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät laula, mutta kännikäki kukkuu koko ajan kaikkialla pks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaelluskupoliteltta. -Ap
Millainen teltta on vaelluskupoliteltta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen ettei jää ainoaksi kerraksi. Niin minullekin kävi. 😁
Aivan varmasti joo.