Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostin pettämisen pettämisellä

Vierailija
07.08.2014 |

Vasta se sai miehen tajuamaan, miltä minusta pettämisen jälkeen tuntui. Kerroin miehelle rehellisesti pettämisestäni, ja sanoin, ettei sitä olisi tapahtunut, jos ei itse olisi mennyt minua pettämään.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit tehnyt kuten muut raukkisnaiset ja vain katsonut läpi sormien, mies olisi jatkanut pettämistä.

No, nythän suhteessa pettämiskynnys on todella alhaalla, kun kerran molemmat ovat pettäneet.

Päinvastoin, tuossa suhteessa ei ole enää pettämistä lainkaan. Nyt heillä on avoin suhde, miehen aloitteesta. 

Voihan sen noinkin ajatella, mutta nähtävästi ap ei ajatellut niin. Ap:lla oli tarkoitus estää kostolla miehen pettäminen jatkossa. Hän ei puhunut mitään avoimesta suhteesta, vaan petti omasta mielestäänkin ("halusin näyttää miehelle, miltä se tuntuu") tasatakseen tilit.

Vierailija
62/64 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alapeukkujen määrää, jos ap olisi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatto rassukat täällä kilvan lynkkaavat ap:ta joka teki ihan oikein paskaukolleen.

Vierailija
64/64 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmatto rassukat täällä kilvan lynkkaavat ap:ta joka teki ihan oikein paskaukolleen.

Minä olen varmaan "kynnysmattorassukka" kun en voi vieläkään ymmärtää ap:n perusteluja teolleen. (ymmärrän kyllä, että hän teki halusi tehdä jotain sellaista)

Jos ap ei halua jatkaa suhdetta, en ymmärrä miten hän voisi edes pettää, kun suhde on käytännössä ohi (eikä minulle merkitse paskan vertaa, mitä exäni minusta ajattelevat)

Jos ap haluaa jatkaa suhdetta ja näyttää miehelle, ettei noin tule tehdä, en myöskään ymmärrä. Mies tekee sen varmasti hieman helpommin uudestaan, jos on tehdäkseen.

Ainoa järkevä selitys on, että ap haluaa tosiaan sen avoimen suhteen, mutta sitä hän ei halua. Hän halusi pettää miestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi