Peruuttamaton lampaanpaisti, kampaaja vaatii 100 e??&
Mitä kummaa? Loukkasin itseni viimekuussa tapsturmaisesti sinä päivänä, kun minulle oli varattu normikampaamokäynti. Kaikessa paniikissa sitten unohtui ilmottaa kampaajalle. Ei tosiaankaan tullut pieneen mieleen, enkä olisi kyennyt edes soittamaankaan samana päivänä sairaalasta. Nyt varatessani uutta aikaa, kampaaja vaatii 80% hinnasta, eli 100 euroa korvausta! Onko tämä joku uusi normikäytäntö? Ja tämä ovia siis ensimmäinen kerta viiteen vuoteen mitä olen käynyt.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:38"]Millä kampaajat eläisi jos asiakkaat vain jättäisi tulematta?
[/quote]Sairastapaus on vähän eri juttu kuin "jättää vain tulematta".
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:38"]Millä kampaajat eläisi jos asiakkaat vain jättäisi tulematta?
[/quote]Sairastapaus on vähän eri juttu kuin "jättää vain tulematta".
[/quote]
Kulut ne on kampaajalla kuitenkin.
Voisihan tuon ajatella niinkin, että kuinka moni tykkäisi menettää joka kuukausi x euroa omasta palkasta itsestä riippumattomista syistä...
Miksi kampaajan pitäisi olla maksajana sinun sairaustapauksen vuoksi? Mitä se hänelle kuuluu?
Eikö ole reilumpaa että jokainen asiakas maksaa itse eikä kampaaja kaikkien asiakkaiden puolesta?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:14"]
Edelleenkin, peruuttamaton aika on kampaajalle tulonmenetystä. Minusta reiluinta olisi maksaa.
[/quote]
Jos kuolee niin pitääkö omaisten maksaa peruuttamaton aika?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:08"]Mitä kummaa? Loukkasin itseni viimekuussa tapsturmaisesti sinä päivänä, kun minulle oli varattu normikampaamokäynti. Kaikessa paniikissa sitten unohtui ilmottaa kampaajalle. Ei tosiaankaan tullut pieneen mieleen, enkä olisi kyennyt edes soittamaankaan samana päivänä sairaalasta. Nyt varatessani uutta aikaa, kampaaja vaatii 80% hinnasta, eli 100 euroa korvausta! Onko tämä joku uusi normikäytäntö? Ja tämä ovia siis ensimmäinen kerta viiteen vuoteen mitä olen käynyt.
[/quote]
Kohtuutonta. Älä maksa. Missä säännöissä noin lukee et pitäis 80% maksaa. Ei mulle ainakaan oo kampaaja mitään ehtolappusia näyttänyt. Mikä se sellainen "sopimus" on josta ei toinen osapuoli ole edes tietoinen!
Älä maksa. Miten se kampaaja eees pystyis todistamaan että ylipäätään olet varannut sille ajan. Nyt vaan et enää köy tuolla kampaajalla. Kohtuuton pyyntö 100e käyttämättömästä ajasta. 30e olis ollut kohtuullinen, tuskin se kampasja siinä tuolin edessä kuitenkaan sakset kädessä seisoi tuntia, kävi tauolla kuitenkin....
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:14"]
Edelleenkin, peruuttamaton aika on kampaajalle tulonmenetystä. Minusta reiluinta olisi maksaa.
[/quote]
Jos kuolee niin pitääkö omaisten maksaa peruuttamaton aika?
[/quote]
Niinpä :) :) Varmaan tuossa kampaamossa pitää :)
Oletko selittänyt miksi olit pois perumatta? Minulle yksi kampaaja sanoi, että tuo on periaate, mutta käytännössä sitä ei vo toteuttaa, koska sitten asiakas ei enää tulisi.
mielenkiintoinen kampaamokäynti olisi ollut. Missä tuollaisia kampauksia tehdään?
Mieti asiaa kunnolla ja syö samalla vaikka lampaanpaisti. Kyllä se siitä.
Kyllä tuo on ihan normikäytäntö. Maksat mukisematta laskun. Meillä lukee parturissa tuo sääntö tiskillä.
Kampaajat ovat tunnetusti rahanahnetta porukkaa. Tiedän, koska miesystävän ex sattuu olemaan kampaaja. Ei siis mikään ihme, että tuollaisia älyttömyyksiä vaatii...Mistä kampaajasta kysymys?
Millä kampaajat eläisi jos asiakkaat vain jättäisi tulematta?