Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira haukkuu aina kun joku soittaa ovikelloa - pihan kakarat

Vierailija
07.08.2014 |

Keksivät sitten tämän ja käyvät ränkyttämässä ovikelloani ja juoksevat karkuun :( Niin raivostuttavaa, koiraa en ole tavasta saanut opetettua pois, eikä ole ennen ollut häiritsevääkään kun ovikelloani ei soitettu 20-30 kertaa päivässä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:49"]

Kotirauhan häirintää -> poliisiasia.

[/quote]

11 Tuota isännöitsijäkin mulle ehdotti, mutta olin siinä vaiheessa jo etsinyt uuden asunnon ja muutin heti kun se oli mahdollista. Mun tapauksessa kiusanteko ois luultavasti vain yltynyt sillä niin tapahtui joka kerta kun tein asialle jotain: irrotin ovikellon, otin isännöitsijään yhteyttä. Kun kyseessä on lapset, saattaa poliisille soittaminen vielä toimiakin.

Koiran haukkuminen ovikellolle kuuluu muuten niihin "häiriöihin", jotka lasketaan normaaleiksi elämän ääniksi kerrostalossa. Olen tarkistanut tämän.

Vierailija
22/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitus vanhemmille. jos ei tehoa niin poliisi, kotirauhan häirintää. sossuillekin voisi

vihjata huonoista vanhemmista ( esim jos juovat sidukkaa pihalla jne )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikäytä pennut kerran avaamalla ovi helvetin nopeasti (tai odota käytävässä jos aavistat heidän tulevan) ja kun pojat pimpottaa, hyökkäät oven takaa huutaen. Toimi itsellä

Vierailija
24/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi täältä voi varmistua siitä, että koiran lyhytaikainen haukkuminen (esimerkiksi ovikellolle, jos sitä käytetään normaalisti) kuuluu normaaleihin elämisen ääniin: http://www.verkkoisannointi.fi/news-item/nelitassuinen-naapuri/ 

Saman vastauksen on tosin minulle antanut aikanaan puhelimessa myös alan asiantuntija.

Vierailija
25/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, asiantuntijoiden mukaan koiran kuuluukin ilmoittaa jos ovikello soi, mutta toki räksyttämään se ei saa jäädä. mutta idiootinkin luulisi tajuavan, vaikka kuinka koira olisi opetettu vain haukahtamaan ovikellolle, onhan se ilmiselvää että jatkuva rämpytys saa koirankin sekaisin.

Vierailija
26/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole kakara

Vierailija
27/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera kuvaamaan ja kuvat nettiin.

Vierailija
28/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:30"]No opetapa se koirasi tavoille jos ei normaalia elämistä kestä. Ei ole lasten vaan sinun syysi.

[/quote]Ei tuollainen kiusanteko ole normaalia elämistä.

Vierailija
29/29 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:09"]Lapsi ei ole kakara

[/quote]Kyllä tuollaisia pikku paskiaisia nimenomaan kakaroiksi kutsutaan.