viivan paikka vai haamu?
Olen alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Kuukautiseni ovat olleet todella epäsäännölliset ja sain keskenmenonkin tuossa keväällä. Sen jälkeen ollut vai kerran menkat, kesäkuun alussa ja nekin hyvin niukat. Tässä muutamana päivänä olen testaillu apteekin omalla raskaustestillä ja one step- liuskoilla.
Nyt mietinkin, onko tämä viimeisin testitulos vaan viivan paikka vai haamu? kuva on otettu 30sek testin alkamisesta...
Kommentit (25)
ei tossa oo yhtään mitään, vaikka kuinka tihrustaa ja kääntelee näyttöä. eli tähän sais vaan vastata jos näkee jotain? totuushan on että tuossa ei ole edes viivanpaikkaa
Negatiivinen testi, tee uusi viikon päästä jos epäilet olevasi raskaana.
Miksi edes teit tämän avauksen, jos ainoastaan ennakkosuosikkisi kelpaa vastaukseksi?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:38"]Miksi sitten vastaat jos et kerran näe mitään?
[/quote]
Ap kysyi ja ihmiset vastaavat.
Minulla ei ole ketään ennakkosuosikkia ja tänne on näköjään turha kirjotella mitään. Tihrustelen jatkossa ihan yksinäni noita tuloksia. Kiitos vaan.
Jatketaan huumoriosastolla.
Oli ihan pakko tulla katsomaan ketjua, kun oletin, että tässä varmasti joku ihme karvaketju. Olen mies etten voinut tajuta tuota viivajuttua :D
Noh, keskenmenon aiemminkin kokeneena tiedän kyllä nuo oireet siitä. Viimeksikin lääkäri oikein ultrasi ja sanoi että keskenmeno ollut. Nyt sama juttu. Niin ja niin kylmä en sentään ole, ettenkö välittäisi keskenmenosta ja miettisi sitä.
Testiaikahan on 5min, jos kuva on 30sek. Kohdalta niin eihän siinä kuulukkaan näkyä mitään..
Noh, tein testejä vielä kolmena päivänä, selvän haamun sain. Kolmantena iltana tuli vatsa kivut ja aamulla valahti suuri verihyytymä joten kesken meni :(
Olen pahoillani pettymyksestä ja surusta ap! Onnea jatkossa!
t. itsekin raskautta yrittävä ja haamuja & viivanpaikkoja tihrustellut
Suurella verihyytymällä ei todennäköisesti ole keskenmenon kanssa tekemistä, niitä tulee kuukautisten yhteydessä muutenkin. Ei kannata piinata itseään negatiivisilla ja tunteellisilla mielikuvilla.
Kuvassa ei kyllä parhaalla tahdollakaan näe kuin yhden viivan, ehkä luonnossa sitten jotain näkyy?
Häh, mä en näe mitään. En viivanpaikkaa enkä haamua.