Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitan sairaalamaailmaan sijoittuvaa eroottista novellia

Vierailija
27.07.2021 |

Päähenkilöinä naimisissa oleva ylilääkäri, joka ajautuu suhteeseen potilaan kanssa, mutta myöhemmin rakastuu apulaislääkäriin, nuori ja komea apulaislääkäri, jolla seksiaddiktio ja useita suhteita nuorten sairaanhoitajien kanssa, nelikymppinen sihteeri, joka on rakastunut virolaiseen atk-tukihenkilöön. Tapahtumat sijoittuvat Helsinkiin. Kuulostaako mielenkiintoiselta?

Kommentit (355)

Vierailija
301/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perushuttua

Vierailija
302/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

baden baden tuoliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok ei väkisin jatkakaa niinku haluutte

Vierailija
304/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunatarinalle jatkoa, joooookoooo? 🥺

Vierailija
305/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on mennyt piiloon, kun Hercules tuli. Jack vaikeroiden koittaa ohjata Herculeksen takaisin omalle tontilleen: "Hei... tota noinnn. Se mun kiuas on hieman rikki..." Hercules ei usko Jackia, koska muistaa, kuinka Jack leuhki uudella kiukaallaan töissä yks päivä. Hercules himoaa makkaroita ja toteaa: "Mulla on nälkä. Älä yritä huiputtaa mua. Kyllä se sun kiuaus toimii! Jackille alkaa tulla makkaroista mieleen jokin ihan muu... Hän jatkaa vaikerointia Leenan odottaessa piilossa.

Vierailija
306/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack ei voinut todellakaan antaa Herculeksen nähdä Leenaa. Jos Hercules saisi tietää, että Leena on ollut Jackin potilas, Jack voisi saada potkut. Tosin Herculeksen tuntien uhka olisi vielä jotain pahempaa, Hercules tulisi kiristämään Jackia. Leenalla. Ja vaatisi oman osuutensa.

Vierailija
307/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack voisi saada syytteet potilaam vikittelystä. Koko kylä juoruaisi Jackin taipumuksisga harrastaa seksiä potilaiden kanssa ja iskeä silmänsä heihin vastaanotolla. Jack ei voi antaa näin tapahtua missään nimessä. Jack jatkaa vaikerointia:" ööh.. Hercules, eikö me voitais joku muu päivä? Sitten mäkin osaisin varautua ostaa vaahtokarkkeja niin voitais paistaa sun makkarat ja mun vaahtokarkit?" Hercules alkaa nauraa. "PIDÄTKÖ SÄ MUA IHAN TYHMÄNÄ?" "Et ole ennenkään mistään vaahtokarkeista välittänyt." Hercules toteaa, lisäten vielä: "Mitä sinä salailet täällä?"

Vierailija
308/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercules hyvänä ihmistuntijana huomaa Jackin valehtelut ja yritykset. Hänhän on sentään Suomen kuuluisin psykiatri!

Vierailija
309/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäri määräsi Julian naimisiin Ykän kanssa rangaistukseksi Ykän käsien amputoimisesta. Ykälle hän sanoi lohdutukseksi että ole onnellinen siitä, ettei Julia amputoinut vahingossa khulliasi. Julian suomenkielentaito oli vielä hieman puutteellinen, vaikka hän olikin erittäin taitava kirurgi.

Vierailija
310/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena havahtuu unesta saunan komerossa. Hän oli nähnyt villiä unta, kuinka käsipelin hoiteli ensihoitajamiestä ja lähes vihanneksena maannutta miestä. Unessa hänellä oli lisäksi erittäin karvaiset sääret.

Kaikkea se puute teettää, miettii Leena.

Nyt komeroon kuului Jackin ja Herkuleksen väittely.

Sieltä erottui ainoastaan Herculeksen sanat jonkin piilottelusta ja ..."kaverille kanssa...". Äänet ovat kiivaat.

Leena pohtii, mitä se uni kahdesta miehestä oikein tarkoitti kun joku kävelee ripein askelin kohti komeroa.

Vierailija
311/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack miettii kuumeisesti, mitä tekisi. Lopulta hän saa ajatuksen. Hän sanoo Herculekselle, tule mennään hakemaan makkarat maakellarista. Jack avaa maakellariin johtavan oven ja sanoo Herculekselle, että ota sinä ne makkarat ja oluet sieltä ja minä käyn lisäämässä puita kiukaaseen. Kun Hercules menee maakellariin, laittaa Jack oven säppiin ulkopuolelta ja kiiruhtaa saunalle Leenan luo.

Vierailija
312/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercules huutaa ja paukuttaa maakellarin ovea! "Avaa ovi senkin pönttöpää!" hän huutaa, mutta huudot kaikuvat tyhjille korville. Jack ei kuitenkaan ajatellut asiaa loppuun asti. Herculeksella oli nimittäin mukanaan puhelin. Hercules soittaa ylilääkärin pojalle Markukselle.

Vierailija
313/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack juoksee jäntevän lihaksikkailla jaloillaan takaisin saunalle ja kaappaa Leenan syliinsä ja juoksee pakulleen, starttaa auton ja kaasuttaa mökkitietä pitkin. Leena ihmettelee kainalot edelleen hieltä haisten, mistä oikein on kysymys. Jack on raivoissaan, kun Hercules pilasi hänen ja Leenan romanttisen viikonlopun eikä saa sanaa suustaan, mutta pitää kättään Leenan seksikkäällä reidellä ajaessaan.

Vierailija
314/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack kyselee autossaa, haluaisiko Leena mäkkäriin vai heselle. Jackilla tekee itsellään enempi mieli mennä heseen. Leena on raivostunut! "Etkö sinä arvosta minua yhtään! Minä olen nainen, jolle ei kelpaa pikaruokravintoloiden pöperöt! Olen arvokas hienohelma." Jack kaasuttaa autolla vielä lujempaa, koska hänellä itselläkin alkaa nyt mennö hermo Herculeksen lisäksi myös vaateliaaseen Leenaan.

Vierailija
315/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack päättää, että on parasta vaihtaa ihan muihin maisemiin ja kääntää pakun kohti Hankoa.

Vierailija
316/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hangosta löytyisi varmasti Leenallekin sopiva ravintola. Ajo sinne toki kestäisi vielä seitsemän tuntia, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
317/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hangossa Jackia ja Leenaa odottaisi idyllinen Peppu Pitkätossun huvikumpua muistuttava miljöö. Jack aikoisi viedä Leenan sinne tai oikeastaan käydä vain heittämässä hänet sinne ja lähteä itse pois. Jack on nimittäin niin raivostunut Leenalle.

Vierailija
318/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille päästyään Jack avaa oven autostaan ja auttaa Leenan ulos.Hän asettuu Leenan taakse ja potkaisee pyllyyn sanoen: "Siitäs sait! Minä jätän sinut!" JACK MENEE AUTOON JA KURVAA ÄKKIÄ POIS.

Vierailija
319/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena jää ypöyksin Hankoon itkua tuhertaen. Jackin takavalot vain kimmeltää autossa ja hiekka pöllyää Jackin jättäessään Hangon taakseen.

Vierailija
320/355 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena soittaa Herculekselle, joka on juuri toipumassa maakellarin hajuista Markuksen päästettyä hänet pois sieltä, vapauteen. Leena kertoo Jackista Herculekselle. Hercules kihisee raivosta kuunnellesaan kollegansa toilailut. Hercules oli kuitenkin jo valmiiksikin vihainen Jackille. Nyt se kaikki viha vain yltyy. Hän päättää laittaa stopin Jackin touhuille ja soittaa paikallislehteen. Hercules kertoo toimittajille Jackin vikitelleen potilaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi