Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tule mukaan kirjoittamaan uutta kirjaa!

Vierailija
07.08.2014 |

Tule kirjoittamaan kirjaa!

Kirja koskee lähinnä parisuhdetta ja seksuaalista kanssakäymistä. Olisi tärkeää saada mukaan myös aivan tavallisen ihmisten kokemuksia ja kertomuksia. Ei ole väliä oletko parisuhteessa vai sinkku. Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita. Kaikki vastaukset annetaan täysin anonyymisti.

Tehdään miehistä entistäkin parempia rakastajia! Vastaa helppoon kyselyyn ja olet mukana projektissa :)

Kyselyn löydät täältä:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?rm=full&formkey=dHhnd011VjA5MmJoOFdXYURIelRUQXc6MA#gid=0

Kiitos kaikille jotka ehtivät auttaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olisi kyllä reilua kertoa, kuka olet, kuka tai keitä kirjoittajat ovat. Tai onko tällaisen projektin takana jokin yhteisö tai järjestö tms. Se, että kerää tällaista aineistoa anonyymisti, on kyllä hieman epäreilua vastaajia kohtaan. Vastaisin oikein mielelläni, jos projektista saisi hieman tarkempaa tietoa. Nyt tulee sellainen mielikuva, että joku limanen äijä halua tietää toisten seksi- ja parisuhdeasioita omiin tarkoituksiin.

Vierailija
2/2 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hei, ihanaa!

Tulkaa tekemään Mun Puolesta Mun Hommat!

Heittäkää kehiin kaikki hyvät, ihkut idiksenne, niin mun ei tarvii tehdä vaivalloista duunia ja Mä Tienaan niillä!

Tehkää Pliide Mun Työt Mun Puolesta!

Älä unta näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi