Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun lapseni syövät jopa fetajuustoa

Vierailija
07.08.2014 |

Mutta heille ei ole syötetykään mitään nauravia nakkeja ja ranskiksia, vaan heille on maistatettu eksoottisia oliiveja ja paprikoita ja fetajuustoa heti pienestä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin poika söi ihan mitä vaan kun on pienestä pitäen saanut maistella kaikkea.

Syö myös sellaista mitä me vanhemmat ei syödä esim. kieltä, etanoita ja kampasimpukoita.

Vierailija
42/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syö hiekkaa ja multaa päiväkodissa kun hoitajat ei katso perään. Itse en ole yhtä rohkea ja eksoottinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ampuu ja teurastaa hirviä ruuaksi koko perheelle. Nautitaan lihat raakana. Eivät ole yhtään nirppoja he.

Vierailija
44/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:49"]

Mun lapsi syö hiekkaa ja multaa päiväkodissa kun hoitajat ei katso perään. Itse en ole yhtä rohkea ja eksoottinen!

[/quote] Wau, tämä kyllä panee mammojen suut kiinni. Sinullapa eksoottinen lapsi.

Vierailija
45/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:53"]

Mutta heille ei ole syötetykään mitään nauravia nakkeja ja ranskiksia, vaan heille on maistatettu eksoottisia oliiveja ja paprikoita ja fetajuustoa heti pienestä.

[/quote]

Eksoottisia? Ehkä vuonna 1960, mutta tule nyt hyvä ihminen jo tälle vuosituhannelle, nuo ovat lapsiperheiden perusruokaa!

Vierailija
46/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:02"] Mikä niitä vanhempia vaivaa jotka antavat lapsilleen jatkuvasti pizzaa ja vanukkaita ja opettavat lapsia nyrpistelemään kylässä tarjotulle ruoalle?

[/quote]

Kuulostaa siltä, että sinä opetat lapsesi nyrpistelemään pizzalle ja vanukkaille.

Vierailija
47/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nuorimmainen syö pitsapäivänä paprikafeta pitsan!

Homejuusto katkarapupasta on hänenkin herkkuaan.

Ranskalaisen kanssa usein tarjotaan kalapuikkoja, pirkan.

Tofupähkinä kastike on myös lemppari, kuten makaronilaatkko.

Makkaraa ja nakkeja ei syö. Ihme nirso.

Vierailija
48/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nuorimmainen syö pitsapäivänä paprikafeta pitsan!

Homejuusto katkarapupasta on hänenkin herkkuaan.

Ranskalaisen kanssa usein tarjotaan kalapuikkoja, pirkan.

Tofupähkinä kastike on myös lemppari, kuten makaronilaatkko.

Makkaraa ja nakkeja ei syö. Ihme nirso.

Vierailija
49/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itse lapsena huonekasveja, niiden multaa, omaa kakkaani ja koiranruokaa :) Nykyään olen todellinen kosmopoliitti ja syön lähes mitä tahansa.

Vierailija
50/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi rakastaa hapansilakkaa ja tuhatvuotisia munia. Itse en lapsena perustanut vanhasta munasta.

Vierailija
51/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2-vuotiaamme rakastaa tämän äidin harmiksi juustoja, en saa enää syödä yksin briesiivuani :) normi edam ei tosin uppoa. Muuten on melkoisen tarkka siitä mitä syö, tällä hetkellä lempiruokalistalla ovat porkkanaraaste ja lohi. En pakota ikinä syömään, maistettava kuitenkin on. Ravintolassa syö ranskalaisia perunoita ja leipää, muita tarjottavia korkeintaan maistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan