Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun lapseni syövät jopa fetajuustoa

Vierailija
07.08.2014 |

Mutta heille ei ole syötetykään mitään nauravia nakkeja ja ranskiksia, vaan heille on maistatettu eksoottisia oliiveja ja paprikoita ja fetajuustoa heti pienestä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa? En ajatellut että se on jotain erikoista. Meillä feta, parmesaani, oliiviöljy ym ovat ihan arkiruokaa, kaikille, ja nuorinkin oppi pyytämään kaupassa fetaa karkkien sijaan.

Vierailija
2/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Ei voi väittää ettei lapsi pidä mistään erikoisesta jos lapselle vaan syöttää tavallista mössöä koska "lapseni on niin herkkä ja nirso"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali tulee postissa.

Vierailija
4/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sinun ikäsi oli mikä?!

Vierailija
5/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mustekaloja ja etanoita meillä.

Vierailija
6/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muksu rakastaa fetaa mutta oliiveja inhoaa. ;-)

Vierailija
7/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:59"]Jopa? En ajatellut että se on jotain erikoista. Meillä feta, parmesaani, oliiviöljy ym ovat ihan arkiruokaa, kaikille, ja nuorinkin oppi pyytämään kaupassa fetaa karkkien sijaan.

[/quote]

Onnittelut, näen että kehuskelet ja olet mukamas tietämätön siitä mitä paskaa suurin osa lapsilleen syöttää. Mikä niitä vanhempia vaivaa jotka antavat lapsilleen jatkuvasti pizzaa ja vanukkaita ja opettavat lapsia nyrpistelemään kylässä tarjotulle ruoalle?

Vierailija
8/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fetajuustoäiti

Vierailija
9/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin meilläkin. 2,5 v söisi fetaa niin paljoin kuin viitsisi antaa. Tuleva tokaluokkalainen on varsinainen juustohifistelijä. Perusjuttujen kuten fetan tai sinihomejuustojen lisäksi menee halloumi, ranskalainen lampaanmaitojuusto, gruyere...

Vierailija
10/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin. Olen aina ihmetellyt sitä, miksi jotkut antavat lapsille jotain erilaista, yleensä mautonta ja epäterveellisempää, ruokaa kuin itse syövät. Meillä on syöneet aina lapset ihan samaa ruokaa kuin aikuisetkin, myös mausteista tai ns. eksoottista silloin kun sellaista on. 

Meidän lasten maku onkin sellainen, että jos tien päällä poiketaan johonkin huoltoaseman ravintolaan syömään niin he todellakaan eivät halua niitä lastenannoksia tyyliin ranskikset ja lihapullat, vaan hyvin erityyppisiä aikuisten ruokia. 

Vierailija
11/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:53"]

Mutta heille ei ole syötetykään mitään nauravia nakkeja ja ranskiksia, vaan heille on maistatettu eksoottisia oliiveja ja paprikoita ja fetajuustoa heti pienestä.

[/quote]

Sait sitten "keksittyä" itsellesi provoiluaiheen toisesta ketjusta, onneksi olkoon mielikuvituksettomuudestasi.

Vierailija
12/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön fetajuustoa ja oliiveja sekä paprikaa ja olen lapsi. Olen syönyt myös nauravia nakkeja ja ranskiksia. En oikein ymmärtänyt viestisi ideaa, sillä meillä oliivit ja feta ei ainakaan kovin erikoista ruokaa ole. Eivätkä kaikki tietenkään niistä voi tykätä mutten usko että se nauravien nakkien vika on.

Vierailija
13/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eikö kaikki lapset rakasta fetaa?? Niin mä oon ainakin meidän perheen ja tuttavapiirin lasten perusteella luullut..

Vierailija
14/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meilläkin syödään fetaa,oliiveja jopa jalopenoja. Itsehän opin syömään noita vasta aikuisena vaikka lapsuudessani noita minulle tarjottiin :)

Vierailija
15/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli sarkasmia niitä kohtaan joiden mielestä feta on jotenkin eksoottista, veikkaan ma.

Vierailija
16/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:03"]

Niin meilläkin. Olen aina ihmetellyt sitä, miksi jotkut antavat lapsille jotain erilaista, yleensä mautonta ja epäterveellisempää, ruokaa kuin itse syövät. Meillä on syöneet aina lapset ihan samaa ruokaa kuin aikuisetkin, myös mausteista tai ns. eksoottista silloin kun sellaista on. 

Meidän lasten maku onkin sellainen, että jos tien päällä poiketaan johonkin huoltoaseman ravintolaan syömään niin he todellakaan eivät halua niitä lastenannoksia tyyliin ranskikset ja lihapullat, vaan hyvin erityyppisiä aikuisten ruokia. 

[/quote] Te olette kyllä hauskoja :)

Vierailija
17/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa?! Feta on jo so last season. Tutustu edes vähän vuoden 2014 ruokatrendin ja humblebragaa vasta sitten.

Vierailija
18/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:04"]

Aloitus oli sarkasmia niitä kohtaan joiden mielestä feta on jotenkin eksoottista, veikkaan ma.

[/quote] No niinpä :) Suurin saavutus äitinä on se, että minun lapseni syö eksoottisia oliiveja ja fetaa :DD

Vierailija
19/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään ihan kaikkea. Lasten herkkua on avokado ja monet muut eksoottiset, mutta ollaan syöty niitä nauravia nakkejakin ja elossa ollaan uskokaa tai älkää..

Vierailija
20/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä chili...sehän on nyt se juttu ruualaitossa. Fetahan oli, joku 90-luvun juttu???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän