Kyllä se vaan on niin, että jos mies ei perhettään elätä
niin ei sillä muutakaan virkaa ole. Eikä ketään kiinnosta koko mies, teki ja harrasti sitten mitä lystäsi. Vielä jos viina maistuu niin, on sitten turha kengänkuluttaja.
Kommentit (8)
Ja kyllä se on niin, että jos naiselta ei pillua saa ahertamisen jälkeen, niin ei sellaisella naisella tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:33"]
Eli teidän perhe pysyy koossa pelkästään taloudellisen riippuvuuden perusteella?
[/quote]
Ei, kun ihan havainto, että näin se oli. Tienaava mies olisi hieno homma, sellaista olisi varaa pitääkin. Olkaa tyytyväisiä. Ja minä en anna, minä otan.
Ok. Mä en Kyl omaani antais pois, koska hoitaa kersat, kodin, sapuskat, autot... Mun hommia on vain palkkatyö ja pyykkäys.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:46"]
Ok. Mä en Kyl omaani antais pois, koska hoitaa kersat, kodin, sapuskat, autot... Mun hommia on vain palkkatyö ja pyykkäys.
[/quote]
meillä ei ollut omaksunut mitään työtä itselleen kuuluvaksi mutta kuuluu vieläkin minua laiskaksi haukkuvan. Kenenhän se luuli ne hommat tehneen, kun itse ei ainakaan tehnyt..
Eli teidän perhe pysyy koossa pelkästään taloudellisen riippuvuuden perusteella?