Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ruokaa voi valmistaa ilman uunia ja hellaa?

Vierailija
07.08.2014 |

Eli otsikon mukaisesti kysyisinkin ruuanlaittomahdollisuuksista. Meidän kämpässä ei kaasuhellan levyjä tai uunia saa tällä hetkellä syttymään, joten nyt täytyy heivata mielestä kaikki mun valmiiksi suunnittelemat ruuat. Raaka-aineita kotoa löytyy lähes pelkästään, salaattitarpeita lukuunottamatta, ruokiin, jotka pitää paistaa/keittää/laittaa uuniin, joten uusi kauppareissu on edessä. Kaveri neuvoi salaatitiohjeen perus tomaatilla, kurkulla, salaattimixillä, raejuustolla/fetalla, mutta jotain lihaisampaa/täyttävämpää olis kiva saada lisäksi. Itse olen allerginen pähkinöille, niin niilläkään ei voi salaattia täydemmäksi saada.

Kiitos vinkeistä etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:47"]

Pakko kysyä, miksi kaasuhella ja uuni eivät ole käytettävissä?

[/quote]

Ilmeisesti rikki, kaasun ääni kuuluu ja haisee, mutta levyt eivät vaan "syty" päälle. Brittiläinen talonhuoltokaan ei ihan täysin ajan tasalla toimi, niin korjaajaa ei tulla meillä näkemään ennen ensi viikkoa.

AP

Vierailija
22/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudeleita, jos on vendenkeitin. Salaatteja minäkin suosisin tai pussikeittoja jotka voi laittaa kuumaan veteen. Valmista broileria kaupasta. Mikrossa onnistuu kakuista alkaen kaikki. Netistä löytyy ohjeita. Osta pieni sprikeitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeittimestä saa lämpimän veden ja voit tehdä nuudelit. Muistaakseni olen joskus näin tehnytkin.

Vierailija
24/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehosekoittimella tehdä kylmää keittoa tomaatista, kurkusta ja yrteistä sekä mausteista mausteisa.

Siihen sitten voi paloitella leikkeleitä ja kypsää kanaa.

Vierailija
25/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko syödä couscousia? Siihenhän trvitaan kiehuvaa vettä ja sitten annetaan olla. Jos sinulla on vedenkeitin, mikro tai vaikka kahvinkeitin, niin sitten saat kuumaa vettä.

mikrossa kypsytät vihannekset ja osta kaupasta vaikka valmiiksi grillattu broileri.

Tupperwarella on munakaslaite mikroon. Onnituisikohan jollain muulla muovikipolla

http://blogbook.fi/miauslife/siteen-mallinen-munakas/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän