Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Miten saisin vaimoni kokeilemaan seksileluja?

Vierailija
07.08.2014 |

Olen joskus ehdottanut dildon tai vibraattorin hankkimista, mutta hän ei ole innostunut ajatuksesta. Sanoo, että riitän hänelle. Kyse ei kuitenkaan ole vain siitä, vaan olen ajatellut, että hän voisi innostua seksistä uudella lailla ja voisimme ottaa leluja sänkyynkin mukaan. Mitä ehdottaisitte vinkiksi, miten saisin hänet innostumaan ajatuksesta? Hän ei ole omistanut tällaisia leluja enkä halua väkisinkään ostaa hänelle sellaisia. Luulen, että hän loppujen lopuksi silti voisi tykätä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geisha-kuulat hänellä onkin. Riittävyys ei minulle ole ollenkaan ongelma, kuten varmaan edellisistäkin kommenteista voi päätellä. Voisin ehkä harkita ostavani hänelle sellaisen geishakuula-dildon (geisha-kuulat, jotka muistuttavat käytännössä enemmän dildoa), se voisi olla hyvä "vahinko". Näkisi sitten pitääkö vai ei. ap

Vierailija
22/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:13"]

Osta tällainen. http://www.kaalimato.com/catalog/G-Spot%20Egg%20-%20Kiihotinkuula%2C%20pinkki_p_15545.html

Voin melkein luvata että vaimosi pitää tästä. ;-)

[/quote]

Voisi olla hyvä. Ajatuksen tasolla on vain nyt ensin tekemistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kysynyt mieheltä, haluaako se seksileluja. Tilasin vain paketin kaalimadosta. Joskus monta vuotta sitten, kun haluttomuus ei vielä vaivannut, mies oli kiinnostunut leluista, mä taas en niinkään. Mutta nyt tilanne on kääntynyt toisin päin. N34

Vierailija
24/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimoltasi olisiko hän sitten suostuvainen jos saisi käyttää sitä dildoa ensin sinuun. Kuinka pitkälle olet valmis menemään?

Vierailija
25/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjumala mitä ohjeita! Mitä ihmeen nunna sulla on vaimona. Järjestä mukava ilta, lausu runoja, ota asia varovasti puheeksi, mitä vielä? Jos kerta toisen kanssa on naimisissa ja paneskelee muutenkin, niin miksei asioista voi puhua suoraan ja reilusti? Haloo, aikuiset ihmiset.

Taitaa teidänkin perheessä seksi olla pelkkä vallan ja kaupankäynnin välikappale.

Vierailija
26/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku uskonnollisen kasvatuksen lapsena saanut taas kerran. Luulisi, että jos uskonto antaa luvan vaikka 20 kakaran saantiin, niin se antaisi luvan myös kokeilla edes noita seksuaalisuuden perusjuttuja. Mutta ei. Nussikaa toisenne vaikka hengiltä mutta sormella ette auta tai päädytte helvettiin.

Vierailija
27/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 09:26"]

No voi herranjumala mitä ohjeita! Mitä ihmeen nunna sulla on vaimona. Järjestä mukava ilta, lausu runoja, ota asia varovasti puheeksi, mitä vielä? Jos kerta toisen kanssa on naimisissa ja paneskelee muutenkin, niin miksei asioista voi puhua suoraan ja reilusti? Haloo, aikuiset ihmiset.

Taitaa teidänkin perheessä seksi olla pelkkä vallan ja kaupankäynnin välikappale.

[/quote]

Viimeinen lause perustuu mihin? En itse tiennyt nunnanais-vaimostani. En myöskään avannut tässä enempää seksielämäämme. ap

Vierailija
28/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota vähän shampanjaa alle myös

Vierailija
29/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaako vaimo itseensä seksin aikana? Hieroo klitorista sormilla yms? Jos ei niin ehkä siitä on pienempi kynnys aloittaa sano vaikka kesken seksin että sinua kiihottaisi niin paljon nähdä hänet koskemassa itseensä tai jotenkin sen tyylisesti ja pienestä isompaan ja sitten vasta vibraa sun muuta

Vierailija
30/30 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että ei kaikki halua mitään leluja. Osaat varmaan tyydyttää vaimoasi muutenkin kuin leluilla. Vai onko takaa-ajatuksesi se että jos saat vaimon suostumaan leluihin, niin sitten sinulla olisi hyvä syy pyytää itsellesikin jotain härveleitä.