Naiset: Miten saisin vaimoni kokeilemaan seksileluja?
Olen joskus ehdottanut dildon tai vibraattorin hankkimista, mutta hän ei ole innostunut ajatuksesta. Sanoo, että riitän hänelle. Kyse ei kuitenkaan ole vain siitä, vaan olen ajatellut, että hän voisi innostua seksistä uudella lailla ja voisimme ottaa leluja sänkyynkin mukaan. Mitä ehdottaisitte vinkiksi, miten saisin hänet innostumaan ajatuksesta? Hän ei ole omistanut tällaisia leluja enkä halua väkisinkään ostaa hänelle sellaisia. Luulen, että hän loppujen lopuksi silti voisi tykätä.
Kommentit (30)
No meillä oli ihan sama tilanne aikoinaan. Mies sitten tilasi omin päin kasan vibroja ym. Suostuin sitten kokeilemaan ja innostuin. Nyt sitten mies jarrutteleekin eikä suostu niiden käyttöön kuin joskus enää.
Kysyin miksi, niin kuulemma haluaakin tuntea mut paremmin ilman leluja. Täh? Ensin halusi ostaa ne puoliväkisin ja sitten kun vaimo itse onnistuikin niistä niin rupeaa panttaamaan?
Kysyin mieheltä että pelkääkö nyt että lelut korvaakin sinut ja siksi et haluakaan että niitä käytetään? Mies kielsi tämän?
Sanokaa nyt miehet miksi mun ukko rupesi niitä yhtäkkiä säästämään?
Jos vaimo ei leluja halua, niin anna olla. Älä ala vonkaamaan niitä, älä vihjaile ja mieti vain ja ainoastaan niitä lelujasi, vaan yritä itse vähän enemmän! Ole sinä se vaimon seksilelu. Mihin ihmiset tarvitsevat joitakin paristoleluja kun pienellä mielikuvituksella ja huumorilla pääsee pidemmälle ja mukavammin? Ja lukekaa yhdessä sängyssä mielummin jotakin asiaan liittyviä kirjoja tai katsokaa yhdessä jotakin laadukasta elokuvaa jos kerran sinun pitää saada virikkeitä muualta. Sillä sinähän tässä se ongelma olet, ei vaimosi. Sinulle on tullut nyt joku päähänpinttymä paristoleluista ja miehisyytesi ei oikein näytä riittävän itsellesi. Rauhoitu ja unohda turhuudet, ette ole niitä tähän mennessäkään tarvinneet. Asennetta kehiin nyt.
Osta vaan. Vibraa suosittelen, joko dildossa tai pienenä leluna. Pieni on kiva ottaa mukaan peruspanemiseen, dildo vaatii enemmän tilaa eikä mahdu väliin kaikissa asennoissa
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 08:28"]
Osta lahjaksi muutama eri kokoinen ja poistu kotoa päiväksi :)
[/quote]
Hän varmaankin loukkaantuisi, koska olen ehdottanut ostamista hänelle. Täytyisi saada jotenkin muuten innostumaan. Auttakaa, hyvät naiset! ap
Osta jotain mukavaa, järjestä mukava ilta vaimollesi (kokkaa hänelle, katsokaa leffaa, saunokaa, mistä nyt pidättekin), ja tuo jossain vaiheessa esille, että olit ostanut pari juttua, mitä ajattelit, että olisitte voinut kokeilla. Varsinkin vähän estyneempi nainen tarvitsee turvallisen ja rakastavan ympäristön, jos siirtyy seksin puolella uudelle alueelle. Ehkä hän kokee, ettei kaipaa sellaisia siksi, kun nauttii seksistä sinun kanssasi, eikä itsetyydytyksestä yksinään saa varsinaisesti mitään (tämä saattaa olla miehille vaikea ymmärtää). Kuitenkin, jos leluja kokeillaan yhdessä ja nimenomaan niin, että käytät niitä häneen, voi hän yllättyä siitä, miten nautinnollista se voi olla. Aloita jostain kevyemmästä ja "söpömmästä" lelusta, ei heti alkuun mitään mustaa jättidildoa :)
Mun täytyy nyt hieman toppuutella sua. Itselläni on ollut dildoja ja ok ne on ihan kivoja, vaikka tehokkaammin masturboin sormin. Munkin mies halusi ottaa niitä mukaan leikkeihin, mutta se ei ollut kivaa, koska kaikki se, mitä ies halusi niillä tehdä (käytännössä työnnellä sinne tänne) on tylsää eikä tunnu juuri miltään, vaikka varmaan onkin mielikuvana ihan hauska. Toisaalta se, mitä minä haluan niillä tehdä ja mistä saan orgasmin (käytännössä värisyttää klittaa kymmenkunta minuuttia) on miehen kannalta varsin tylsää. Dildot eivät siis oikeastaan ole kovin hyvä yhteisleikkiväline. Parempiakin on. Leikkikää sulilla, kintailla, silkillä, hyrrillä, jne.
Tai mitä jos ihan vaan uskoisit vaimoasia, kun hän on sanonut ettei moisia vempeleitä halua?
En tässä avaa enempää seksielämäämme, mutta tietyt asiat ovat saaneet minut vakuuttumaan siitä, että hän kuitenkin lopulta voisi pitää nimenomaan tällaisista leluista. Nyt on vain jokin kynnys ja luulen, että se liittyy juuri estyneisyyteen (hän harvoin ilmaisee toiveitaan suoraan) ja tuohon että haluaa vakuuttaa minun riittävän hänelle. Ja kysyinkin neuvoja hienovaraisempaan lähestymistapaan, että miten hän voisi lämmetä ensin ajatukselle. Luulisin, että jotenkin sanallisen hienovaraisuuden kautta olisi yksi vaihtoehto? ap
Et mitenkään. Jos hän ei halua, hän ei halua, piste, puolipiste ja pilkku.
T:mies
No ehkä kannattaidi aloittaa niistä muista leluista. Sellaisista ei-penetratiivisista. Niihin ei sisälly vihjettä siitä, että yksi mies kerrallaan ei riitä. Ja sitäpaitsi ne voisivat muutenkin antaa teidän yhteiseen seksielämään lisää ulottuvuuksia.
Sit myöhemmin voi edetä dildoihinkin, jos muut lelut ensin on kivoja.
Osta vibra. Mutta älä sen jälkeen painosta. Anna hänen leikkiä sillä ihan rauhassa. Vaikka itse olen hyvinkin avoin seksissä, niin dildosta en tykkää, varsinkaan siitä että sitä tungetaan sisään, sillä se tuntuu epämiellyttävältä ja liian isolta. Ei se miestä korvaa. Ja jotenkin voi silti olla iso kynnys masturboida oman miehen edessä.
ÄLÄ PAKOTA ASIAAN, JOKA HÄNELLE VASTENMIELINEN!!! LOPPUU SEKSI!!!
Jos hän ei halua mitään keinotekoisia vempaimia seksihommiin, niin teet vain hallaa koko teidän seksitouhuillenne, jos menet ostamaan tai edelleen jankkaat niistä!
Olen juuri tuollainen nainen, joka inhoaa kaikkia tuollaisia vempaimia, ja loppuisi seksi siihen, jos mies sellaisia minulle toisi lahjaksi, kun olen sanonut, että hän riittää!!!
Samalla tavoin toimii sellainen VAATIMINEN, että ehdottelee toistuvasti jotain anaalia tai poskee tai asentoa, joka jostain syystä vastenmielinen. Parempi on hienotunteisesti ja varovaisesti, ilman tunkeilua, kysellä, mitä HÄN ajattelee, tuntee, tykkää sellaisista, ilman että tyrkyttää mitään, ja voi sen jälkeen kertoa omia haaveitaan ja miksi sellaista haluaisi ja millaisia mielikuvia ja tunteita sellaisiin liittyy. Ja antaa sen jälkeen vaimon miettiä ja päättää, tykkääkö. Jos sanoo, että ei voi sietää, on se silloin siinä, ja jos rakastaa omaa vaimoaan, on siihen vaan sopeuduttava!
Seksilelut eivät ole välttämättömiä parisuhteen ylläpitäjiä! Asioista keskustelu ja rakkaus ja hellyys sen sijaan rakentavat suhdetta, ja jossain vaiheessa vaimo saattaa ollakin sitä mieltä, että yllättää miehensä sillä, minkä tietää miehelleen olevan mieluista!
Niin, ja vaikka itse inhoan jotain vibraattoreita yms, niin verkkosukkia ja hepeneitä en inhoa, ja yllätän joskus mieheni odottamalla häntä suihkusta suklaan kera ...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 08:45"]
Olette epäsopiva pari seksuaalisesti.
[/quote]
Tiedän. Olen estoton, kokeilunhaluinen ja halukas jatkuvasti eri tavoin. Vaimoni on minuun verrattuna estoinen, mustasukkainen, omistushaluinen ja turvallisuushakuinen myös seksuaalisesti. Tiedän itseni kaltaisia naisia, mutta maailma on siitä jännä paikka, että parisuhdemielessä kemiat kohtaavat usein sen vastakohdan kanssa. Muuten meillä on yhteistä ja on itse asiassa seksuaalisestikin tietyissä asioissa. ap
Tai no. Tätä ketjua lukiessa tuli sellainen olo, ettei vaimoni olekaan niin estoinen. Riippuu varmaankin, mihin vertaa. Hänen kanssaan olemme kyllä kokeilleet lähes kaikkia muita seksitapoja, sitomista, anaalia, julkisia paikkoja yms. myöten. ap
Ota varovasti puheeksi sopivalla hetkellä. Vapautuneessa ilmapiirissä voisi onnistuakin.
Osta ensin vibra. Sellainen, jolla kiihotetaan klitorista samaan aikaan. Se ei liity mitenkään sinun riittävyyteesi. Osta se itse, sitten näytä ja sano, että haluat kokeilla. Sitten toimi tilanteen mukaan riippuen siitä, miten vaimo reagoi.
Osta tällainen. http://www.kaalimato.com/catalog/G-Spot%20Egg%20-%20Kiihotinkuula%2C%20pinkki_p_15545.html
Voin melkein luvata että vaimosi pitää tästä. ;-)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:25"]
Muista että ei kaikki halua mitään leluja. Osaat varmaan tyydyttää vaimoasi muutenkin kuin leluilla. Vai onko takaa-ajatuksesi se että jos saat vaimon suostumaan leluihin, niin sitten sinulla olisi hyvä syy pyytää itsellesikin jotain härveleitä.
[/quote]
Täytyykö aina etsiä taka-ajatuksia? Monet miehet kiihottuvat ja pitävät siitä, kun nainen on tyytyväinen seksuaalisesti. Itse ehdotin vaimolleni dildon hankkimista, kun synnytyksen jälkeen huomasin, ettei oma penikseni enää tuntunut mitenkään isolta hänen pillussaan. Nyt olemme molemmat tyytyväisempiä seksielämäämme.