37-vuotiaan työkaverin paras ystävä on 22-vuotias.
Kysynpä vaan, millainen aikuinen keksii yhteistä puhuttavaa parikymppisen kanssa?
Kommentit (7)
Ei ystävyys ikää katso. Mullakin on itseäni sekä 20 vuotta nuorempia että 20 vuotta vanhempia ystäviä, toki itseni ikäisiäkin. Hyvin juttu luistaa.
Olen liki kuuskymppinen nainen ja töissä tulen hyvin juttuun 23-vuotiaan nuoren naisen kanssa. Teemme töitä yhdessä, juttelemme myös muista henk.kohtaisista asioista. En koskaan ole ajatellut ikäeroamme tai että sen pitäisi jotenkin rajoittaa keskustelua. Pitäisikö?
Jaa-a, itse en ole juuri ihmisten ikää ystävyyssuhteissa ajatellut sen jälkeen kun täytin 18 eikä täysikäsissa kavereissa ollut mitään hienoa ja jännää enää :D Eihän sillä ole ystävyydessä mitään merkitystä minkä ikäinen toinen on.
Se on rikkaus kun on eri ikäisiä ystäviä. On se kumma kun ei mikään kelpaa. Yleensä täällä valitellaan kun ei ole ystäviä lainkaan...
Olen itse 37v mies ja en nyt voi sanoa paras ystäväni/kaverini, mutta yksi niistä on 23v nainen. Keskustelut hänen kanssaan keskittyvät hieman eri asioihin kuin muiden kanssa. Silti on antoisa suhde, sillä monet keskustelut avaavat minulle maailmaa eri kantilta ikäeron takia ja varmaan toisinpäinkin. Tapasimme töissä ja ystävyys rakentunut sitä kautta. Molemmat varattuja, joten ystävyyteen EI liity mitään muuta. Sama myös muiden naispuolisten hyvien kavereiden ja ystävien kanssa.
Minun ystävä 45 ja minä 28 eikä haittaa. On myös n. 21-22 vuotiaita kavereita, mutta heillä niin kanamaiset ja typerät jutut ajoittain, että kaipaa fiksumpaa seuraa.
No paremmin kun kaavoihin kangistuneiden, katkerien keski ikästen kanssa :)