Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Matti Mattssonin vasenta silmää vaivaa?

Vierailija
27.07.2021 |

Taas katson kaverin haastattelua ja ihmettelen miten vasen silmä seilaa edestakaisin. Kaverilla taitaa olla paha karsastus, vai mitä toi on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ainakaan haittaa uimista ja tuskin muutenkaan.

Vierailija
2/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty keskittymään siihen mitä se sanoo, kun seuraan vain sitä toista silmää koska se liikkuu silmäkulmaan ja taas keskelle. No, ehkä mä olen ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastusta.

Vierailija
4/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä sitä ei vaivaisi.

Vierailija
5/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty keskittymään siihen mitä se sanoo, kun seuraan vain sitä toista silmää koska se liikkuu silmäkulmaan ja taas keskelle. No, ehkä mä olen ainoa.

Tyhmä ihminen ei pysty sisäistämään edes kahta asiaa yhtäaikaa.

Vierailija
6/22 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ihminen ei pysty sisäistämään edes kahta asiaa yhtäaikaa.

Sanoiko joku että olen fiksu?

Vierailija
7/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ennen ollut. Onkohan käynyt lääkärissä asian takia? Huomaa, että koittaa peitellä asiaa. Eikö toi oo hoidettavissa?

Vierailija
8/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Hyvin riitti olympiamitaliin, joten aivan sama mikä silmässä on. Eiköhän Matti itse tee asialle jotain, jos kokee tarpeelliseksi. Ei ole mammojen päänsärky tämä asia. 

Vierailija
9/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ennen ollut. Onkohan käynyt lääkärissä asian takia? Huomaa, että koittaa peitellä asiaa. Eikö toi oo hoidettavissa?

Oletko sä käynyt lääkärissä tuon sairaalloisen uteliaisuuden takia? Eikö toi oo hoidettavissa?

Vierailija
10/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sinä näit, minä näin sen, että hän käytti 200 m rintauinnin pronssimitaliin käsiään ja jalkojaan, hyvin näki uida eteenpäin ja käännöksetkin sujui mallikkaasti, mitä sinä tuijotit?

Vierailija
11/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sellainen laiska silmä, joka väsyy ja lähtee "ajelehtimaan". Siihen kiinnittää huomiota ensin kun tapaa ihmisen jolla sellainen on, sitten siihen tottuu eikä enää huomaa koko piirrettä. Ja sitten joku päivä huomaa kysyvänsä siltä tutulta/kaverilta/kollegalta, että mikähän ton uimarin silmää vaivaa? Ja sitten hävettää :D

Vierailija
12/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu sulle

Vierailija
13/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nii orientoitunu vesielementtiin että sillä on jo kalansilmä

Vierailija
14/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu arvokisamenestyksen puutteesta monen vuoden ajalta. Nyt kun tuli mitali, tulee silmä palautumaan paikoilleen pikkuhiljaa. Tai sitten ei, jos silmä vaatii lisää menestystä.

Vierailija
15/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen näköinen kananmunapää muutenkin, kun kalju ja ei kulmakarvoja. Tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta paremmalle näytti silloin kun oli karvaa päässä...

Vierailija
16/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisen näköinen kananmunapää muutenkin, kun kalju ja ei kulmakarvoja. Tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta paremmalle näytti silloin kun oli karvaa päässä...

Mitä väliä miltä näyttää, jos ui olympiapronssia? Ei tietääkseni ole Mister Maailma kilpailut nuo.

Vierailija
17/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos olympiamitalia sulla on?

Vierailija
18/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta meinaat vääntää vielä koskien Matin ulkonäköä? Sut on nettilinkattu ja aiemmat aloitukset on poistettu sitä mukaa kun niitä tehtailet.

Vierailija
19/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän tasoiset aloitukset ja otsikot ottaa niin saa..tanasti hattuun, viddu kun pääsisi käsiksi tällaisiin helv.. tin elinkelvottomiin tyyppeihin. Katso sinä vaan omaa pärstääsi ja vedä narusta.

Vierailija
20/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämän tasoiset aloitukset ja otsikot ottaa niin saa..tanasti hattuun, viddu kun pääsisi käsiksi tällaisiin helv.. tin elinkelvottomiin tyyppeihin. Katso sinä vaan omaa pärstääsi ja vedä narusta.

Mietin kanssa, että kuinka monivammainen pitää olla, jotta oksentaa tällaista p a s k aa?

-m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi