Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?
Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.
Kommentit (909)
Mutta niitä kotona kuvattuja videoita toki myös löytyy netistä, niin en tiedä saako sellaisiakaan myytyä. Nykyään kaikkea löytyy netistä.https://suom.site/5cw
Mutta niitä kotona kuvattuja videoita toki myös löytyy netistä, niin en tiedä saako sellaisiakaan myytyä. Nykyään kaikkea löytyy netistä.https://suom.site/5cw
Ei niitä kukaan osta, ne on netisssä kaikki ilmaisena. Vaikka https://suom.site/5cw ja muilla samoin.
Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.https://suom.site/etsf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on siitä merkillinen otus, että se istuu pankin päällä, toisin kuin mies.
Yleensä naiset haluaisivat kodin ja perheen. Joku irtoseksi on ainakin useimmille tuntemilleni naisille täysin evvk.
Niin sinäkin istut pankin päällä. Ala myymään persettä homoille, äläkä itke.
Ihan vaan tiedoksi, että homot ei juurikaan seksistä maksa, kun ei tarvitse maksaa. Homoille seksiä on tarjolla käytännössä aina, kun vain mieli tekee. Homoseksiä myyvälle miehelle on todella pienet markkinat, käytännössä olemattomat.
Naisten kohdalla tilanne on täysin erilainen. Seksiä myyvälle naiselle on rajattomat markkinat auki.
No oikeastaan ainoa kiinnostava kuvio, joka tulee mieleen että tosi sutjakka ja nuori twinkpoika tekisi sponshommia tai sitten se olisi jonkinlainen fettari molemmille se maksullisuus. Tai superkaunis nuori, hoikka tyttöilijä ja yhteinen leikki olisi tuo maksullisuus tai sitten osteltais yhdessä kaikkea kivaa. Kaikkea muuta kun tosiaan on tarjolla kortsun ja parin bissen panostuksella vaikka kuinka näin vanhemmallekin miehelle.
Paras lahja mitä annoin miehelle,maksan jopa osan kerroista. Ei vonkaamista kotona eikä jatkuvaa vonkaamista ja ehdottelua.
Suosittelin kokeilua muillekkin
Jos haluaa nuorta reilu 20v tyttöä, niin maksullisuus on helpoin vaihtoehto.
Oman ikäisiä +40 naisiahan urheilullinen mies saa aina, mutta nuoren tytön kanssa on selvintä maksamalla reilusti.
Minulle ei ole koskaan tullut turn-off käydessäni ilokaunottaren luona tai kun ilokaunottaret käyvät minun luona. He ovat taitavia ja varsin seksikkäitä, nuoria ja hoikkia ja kauniita.
Ja nainen e i saisi nauttia nuoresta uroosta, edes ilmaiseksi.
Mutta enmpäs kysele äijiltä lupia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota taudit sekä ällötä uittaa heppiä liiankin ahkerasti kynnetyssä pellossa?
Ai niin, sinussa siis!
Nämä ns. ilmaiset naiset ne vasta tautipesiä onkin. Vältän viimeiseen asti. Ammattih*ora aina luotettava kumeineen. Panomiehet tietävät amatöörit kuin poliisi amatöörijuopot vappuna: eivät hallitse!
Kyllähän se kertoo jotain ihmisen empatiakyvystä ja millaisena toiset ihmiset kokee. Äärimmäisen kapitalistinen kylmä maailmankuva jossa ihminen on lihapala ja runkkuteline, käsi tai käteen verrattava masturbaation väline.
Monesti näissä on myös halu tuottaa kipua toiselle ja satuttaa toista koko rahan edestä.
Teosta puuttuu kaikki ihmisyys. Maksullisen palvelussa käynyt voi myös traumatisoitua tapahtuneesta, koska sitä normalisoidaan ja pidetään ok:na tapahtumana. Käytännössä se on irvikuva kaikelle kauniille. Jos ihminen toistuvasti käyttää näitä palveluja ja ei edes alussakaan tuntenut mitään väärää, nin mielestäni se kertoo mädänneisyydestä henkilön sisäisessa maailmankaikkeudessa.
Miesten ylimielisyys saa oksentamaan.
Ainakin minun ukkoni saa käydä ammattilaisella työmatkoillaan. Ammattilainen vaatii aina kumin eikä pussaa eikä ota suihin. Ilmainen kapakkaruusu on ehdoton ei. Jos äijä tuo jonkun seksitaudin, se on samantien lähtö.
Ainakin minun ukkoni saa käydä ammattilaisella työmatkoillaan. Ammattilainen vaatii aina kumin eikä pussaa eikä ota suihin. Ilmainen kapakkaruusu on ehdoton ei. Jos äijä tuo jonkun seksitaudin, se on samantien lähtö.
Jos sinun avioliittosi on noilla kantimilla, lie sama missä ukkos käy panemassa. Itse ottaisin eron, enkä kyselis missä kävi.
Saatko siis itsekkin käydä missä vaan, eli oletko SINÄ se pubiruusu, vaiko maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun avioliittosi on noilla kantimilla, lie sama missä ukkos käy panemassa. Itse ottaisin eron, enkä kyselis missä kävi.
Saatko siis itsekkin käydä missä vaan, eli oletko SINÄ se pubiruusu, vaiko maksullinen.
Ei minusta ole oikein kumpaankaan. Olen ollut kaksi ja puoli vuotta pyörätuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten ottaa aina suihin ja moni jopa paljaalla, jos asiakas tykkää.
Ei niitä kukaan osta, ne on netisssä kaikki ilmaisena. Vaikka https://suom.site/5cw ja muilla samoin.