Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannatti pistää 100 ääntä Waltterille, Kristalle ja Ernestelli. Ihanaa!
Onko joku niin hullu että äänestää satasella, mitä väliä kuka voittaa.
Ei minullekaan ole mitää väliä kuka voittaa, kunhan Aki ei voittanut.
Ja vaikka minä hullu olisinkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.
Iloitsen kaikkien finaaliin päässeiden puolesta, mutta jotenkin vielä erityisesti Kian puolesta. On ollut tässä ohjelmassa mukana pitkään eikä ole vielä voittanut. On ulkoisesti kaunis ja vaikuttaisi sitä sisäisestikin olevan. Onneksi hänellä on ollut viime vuosina niin hyviä parejakin!
Nostan hattua Akille, joka ei ennen kisaa osannut tanssia yhtään. Ja nyt sai opetella kaikki tanssit, ja nautti siitä paljon. Ja jolla on nyt varmasti aika paljon univelkaa, kun kertoi, että ovat Katrin kanssa tanssineet usein iltaisin 21-00 lasten nukahdettua.
Vierailija kirjoitti:
Ernest on vahvoilla koko kisan voittajaksi. Tänään nähtiin, että saa eniten katsojaääniä.
Näin mäkin arvelen ainakin jos tanssit onnistuvat ja ovat vetoavia! Uskon, että taustalla on Ernestin ja Anniinan koreografiat ja tanssien visuaalinen ilme. Ne taitavat vedota hyvin yleisöön, niissä on yleensä joku melko selvä tarina, ei mitään liian monimutkaista tai taiteellista... Ja mielestäni ovat jotenkin sympaattisimpia noista jäljellä olevista pareista.
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se ketä Aki tarkoitti niillä "missä aita on matalin" menijöillä?
Ehkä hän tarkoitti sitä ihan yleisesti, eikä juuri tuolta ketään tiettyä paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se ketä Aki tarkoitti niillä "missä aita on matalin" menijöillä?
Ehkä hän tarkoitti sitä ihan yleisesti, eikä juuri tuolta ketään tiettyä paria.
No siinähän ei ole mitään järkeä sanoa tuolla sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh vihdoinkin! Ja kolme parasta finaalissa, hienoa! Mun veikkaus on että Ernest vie tämän. Vaikka Krista paras mutta kuten tänään Ernest saa kansan äänet.
Noinhan se menee, tumma mies missä tahansa tilanteessa sulattaa suomalaisten naisten sydämmet aina.
Ei koskaan kahta ämmää sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa Aki tippui.....
Mutta Aki olikin hyvä häviäjä, tunnusti muut paremmiksi👍
Mitäpä muuta olisi voinut sanoa.
Esimerkiksi että "Mä en anna tätä ikinä anteeksi" kuten Merja larivaara ja sen jälkeen repiä helmet kaulastaan ja heitellä ne pitkin lattioita.
Se urpo ei varmaan viäkään antanu anteeksi 😅😂
Ja polkenut jalkaa: ette kukaan ymmärrä miten olen kehittynyt tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa Aki tippui.....
Esimerkiksi että "Mä en anna tätä ikinä anteeksi" kuten Merja larivaara ja sen jälkeen repiä helmet kaulastaan ja heitellä ne pitkin lattioita.
Oliko Merja tosiaan noin lapsellinen 😂😂 Itseltä on jäänyt tuo kausi näkemättä, olisikohan sitä jossain youtubessa.
Kiva kolmikko jäljellä, kun kenenkään voitto ei ärsyttäisi. Joudun siis puhtaasti opettajan perusteella liputtamaan hiuksen hienosti ihastuttavan Kia Lehmuskosken puolesta. Opettajista myös Anssi ja Anniina ovat niin ikään olleet mukavia, uusia tuttavuuksia tähän ohjelmaan. Anssi toki jo viime kaudella oli mukana. Toivottavasti ovat mukana jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh vihdoinkin! Ja kolme parasta finaalissa, hienoa! Mun veikkaus on että Ernest vie tämän. Vaikka Krista paras mutta kuten tänään Ernest saa kansan äänet.
Noinhan se menee, tumma mies missä tahansa tilanteessa sulattaa suomalaisten naisten sydämmet aina.
Kyseinen mies on suomalainen....
Ernest on parempi kuin Krista.
Vierailija kirjoitti:
Krista on liian hyvä ja sitä ei monet hyväksy. Kauneus, hyvä kroppa ja taito saavat kateelliset olla äänestämättä.
Kaikkihan nuo tuolla ovat kauniita, hyväkroppaisia ja taitavia. Sinun logiikallasi ketään ei voisi äänestää finaalissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa Aki tippui.....
Oliko Merja tosiaan noin lapsellinen 😂😂 Itseltä on jäänyt tuo kausi näkemättä, olisikohan sitä jossain youtubessa.
Kyllä todellakin oli 😅 Se on jäänyt ikuisesti mieleen, tuli niin puskista. Totesi tosiaan juontajille: ”En anna tätä ikinä anteeksi”.
Tanssien Tähtiin Show 2022 -kiertueella tanssivat Ansku Bergström, Marko Keränen, Kia Lehmuskoski, Jurijs Trosenko, Jutta Helenius, Sami Helenius, Saana Akiola, Mikko Ahti, Jani Rasimus ja Claudia Ketonen.
https://seinajoenkaupunginteatteri.fi/ohjelmisto/tanssien-tahtiin-show/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa Aki tippui.....
Onks tästä olemassa klippiä? En katsonu tuolloin vielä.
Herkkua äänestää jonninjoutavat akat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaaa Aki tippui.....
Piti ihan kaivaa tuo Larivaara-juttu netistä ja lukea. Kun yleisöäänet oli laskettu ja kerrottu putoaja niin Larivaara rapäisi korut päältään ja heitti yleisön joukkoon. Eikä saapunut lehdistötilaisuuteen.
Voi jestas 😂😂😂
– Oon aika paljon elämäni aikana tavannut ihmisiä, mutta harvoin tavannut sellaisia jotka on niin täysillä hyväsydämisesti joukkuepelaajia kuin Katri. Ja sellainen superluottava. Teki mitä tahansa elämässä, sellainen kantaa aika pitkälle, että tollaisia ihmisiä löytyy vielä. Se inspiroi itseä aika tosi paljon, hän sanailee.
– Meillä on ollut hauskaa ja me tullaan olemaan pitkään ystäviä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aki-riihilahden-kauniit-sanat-saiva…
Ernest on vahvoilla koko kisan voittajaksi. Tänään nähtiin, että saa eniten katsojaääniä.