Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
4781/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti otti hienosti ja osasi odottaa päättymistä. Hänellä on ns monta rautaa tulessa. Teatterinjohtajuus ym.

Vierailija
4782/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kiti,seuraavaksi sitten Aki. Byeeee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tota Jenniä äänestää??! 🤔

Vierailija
4784/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freestyle-valinta tarkoittaa sitä, että tyylin saa itse valita. Kyllä aerobic tanssista menee. Mutta joo, jätänpä teidät "asiantuntijat" nyt märehtimään Kristaa, mukava kuunnella oikeita asiantuntijoita eli tuomareita. :)

Oikea asiantuntija eli tuomari Haapalainen kutsui Kristan "tanssia" jumppapirkkojutuksi. Että sellaista. 

Niin sanoi, ja että jatkavat voittokulkuaan, olivat huikeita. Jumppapirkko oli tanssirooli. Mutta joo, jatkakaa te vaan "Krista ei ees tanssi, nyyyyyh" valitustanne. Jukka myös totesi, että heiltä sujuu laji kuin laji, elegantit valssit mukaan lukien.

Vierailija
4785/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krista jumppaa ja kymppejä tulee. Ihan sama mitä tekee niin kymppejä saa. Ai ja voi kun tästä ohjelmasta tulisi jännittä jos Krista lähtisi kotiin. Tylsäksi menee ohjelman seuraaminen jos joku on liian ylivoimainen eikä muilla ole mahdollisuutta voitosta taistella.

Jos on huono niin miksi pitäis antaa voittaa ilmaan taitoa.

Tämä on kilpailu ja paras voittaa

Eipä tuolla voittaisi ilman taitoa, vaikka Krista lähtisi tänään kotiin. Hän ei todellakaan ole ainut, joka tuolla osaa tanssia. Jos tämä olisi todellinen kilpailu, myös Kristan kohdalla ruodittaisiin virheet. Nyt niin ei tehdä, vaan kymppejä tulee vaikka seisoisi päällään koko tanssiesityksen ajan. 

Mene narisemaan muualle, paras voittaa eikä häntä pudoteta sun mieliksi.

Ai eikö? Mä olin ihan varma, että JUURI MINÄ olen se, joka saa päättää putoajan tänään :D:D:D:D:D

Vierailija
4786/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana! Riihilahti jatkaa edelleen??????

Mies seisoo lavalla kuin toteemipaalu, ottaa kaksi askelta sivulle ja takaisin ja tanssit sen kun jatkuu, kuka sitä äänesestää? Kun mies ei osaa tanssia askeltakaan. Kamalaa katsottavaa!

Tippuis jo:(

Vierailija
4787/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta minä ainakin tykkään Jennistä ja Samista.

Vierailija
4788/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun Kiti sanoo suoraan mitä ajatteli oikeasti! Markon puolesta harmittaa, hän kun näytti tosi pettyneeltä.

Vierailija
4789/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Aki jatkaa...

Vierailija
4790/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne että Kiti oli sanonut tuotannolle että hänen on pakko keskittyä nyt muihin töihin, pudottakaa mut.

Miksi lähtee mukaan jos on sata muutakin rautaa tulessa?

Vierailija
4791/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freestyle-valinta tarkoittaa sitä, että tyylin saa itse valita. Kyllä aerobic tanssista menee. Mutta joo, jätänpä teidät "asiantuntijat" nyt märehtimään Kristaa, mukava kuunnella oikeita asiantuntijoita eli tuomareita. :)

Oikea asiantuntija eli tuomari Haapalainen kutsui Kristan "tanssia" jumppapirkkojutuksi. Että sellaista. 

Niin sanoi, ja että jatkavat voittokulkuaan, olivat huikeita. Jumppapirkko oli tanssirooli. Mutta joo, jatkakaa te vaan "Krista ei ees tanssi, nyyyyyh" valitustanne. Jukka myös totesi, että heiltä sujuu laji kuin laji, elegantit valssit mukaan lukien.

Jukan pitää pysyä käsikirjoituksessa. Siksi hehkuttaa Kristaa. Kuntojumppapirkko oli selkeästi lipsahdus ja Jukan naamasta näki, että sen ei pitänyt tulla ulos asti. Eihän se kuulu käsikirjoitukseen, että kerrotaan totuus. 

Vierailija
4792/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kristalla olis oma jumppaohjelma niin se olis suosittu

En usko. Tekopirteä pomppiminen ei jaksa sytyttää ainakaan kovin kauaa. 

Kateelliset narisevat. Eihän tuota muu selitä.

Kerrotko vielä, mistä tarkalleen ottaen pitäisi Kristalle olla kateellinen? Itse ainakin osaan kirkua, hymyillä, hyppiä ja pomppia oikein hyvin. 

Mutta et voittaisi TTK ta

Vierailija
4793/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tota Aika äänestää???? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Vierailija
4794/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti oli hyvä tippuja. Oikeassa kohtaa ja arvokkuudella. Respectit hänelle.

Vierailija
4795/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta minä ainakin tykkään Jennistä ja Samista.

Minäkin, Samista.

Vierailija
4796/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana! Riihilahti jatkaa edelleen??????

Mies seisoo lavalla kuin toteemipaalu, ottaa kaksi askelta sivulle ja takaisin ja tanssit sen kun jatkuu, kuka sitä äänesestää? Kun mies ei osaa tanssia askeltakaan. Kamalaa katsottavaa!

Tippuis jo:(

Akin kehityskaari on tullut päätökseensä,kehitystä ei enää tule.

Vierailija
4797/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne että Kiti oli sanonut tuotannolle että hänen on pakko keskittyä nyt muihin töihin, pudottakaa mut.

Miksi lähtee mukaan jos on sata muutakin rautaa tulessa?

Kenen luulet tuonne pystyvän mukaan, jos kaikki muut työt pitäisi pistää tauolle? Ei tule mieleen kuin mammalomailija Krista, jolle tämä ohjelma menee jopa oman lapsen ohi tärkeysjärjestyksessä. 

Vierailija
4798/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä valitetaan Kristasta? Hän tanssii parhaiten. On  ilo katsella Kristan tanssia, mutta Riihilahti tän voittaa. Tässä on sitten jo toinen vuosi, kun voittaja on se huonoin tanssija.

Vierailija
4799/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Aki voi olla noin huono...sentään jonkin tason urheilija...

Sinustako on sama asia tanssiiko vai pelaako jalkapalloa :D Eihän edes taitoluistelija Laura Lepistö ollut kovin hyvä tanssija. Eri lajeissa vaaditaan erilaisia taitoja. Aika harva osaa kaikki lajeja tasaisen hyvin. Esim. tanssia on kokolailla mahdoton osata, jos ei ole rytmitajua. 

Itse palloilulajin harrastajana kyllä koen, että rytmitaju on olennainen osa peliä. Ehkä jalkapallossa sen korvaa teatteri.

Vierailija
4800/6392 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krista jumppaa ja kymppejä tulee. Ihan sama mitä tekee niin kymppejä saa. Ai ja voi kun tästä ohjelmasta tulisi jännittä jos Krista lähtisi kotiin. Tylsäksi menee ohjelman seuraaminen jos joku on liian ylivoimainen eikä muilla ole mahdollisuutta voitosta taistella.

Jos on huono niin miksi pitäis antaa voittaa ilmaan taitoa.

Tämä on kilpailu ja paras voittaa

Eipä tuolla voittaisi ilman taitoa, vaikka Krista lähtisi tänään kotiin. Hän ei todellakaan ole ainut, joka tuolla osaa tanssia. Jos tämä olisi todellinen kilpailu, myös Kristan kohdalla ruodittaisiin virheet. Nyt niin ei tehdä, vaan kymppejä tulee vaikka seisoisi päällään koko tanssiesityksen ajan. 

Mene narisemaan muualle, paras voittaa eikä häntä pudoteta sun mieliksi.

Ei näissä aina paras voita, vaan se, joka on yleisölle miellyttävin. Mene itse narisemaan johonkin Kristan faniketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi