Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Mä jotenkin toivon, että Kia ja Waltteri voittaa tänä vuonna. Kia oli niin lähellä voittoa viimeksi, mutta Niklaksen koronatartunta katkaisi kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ollu kivempi, et tuomarit olis määritelly normaalit mies/nais -vaihtoparit. Nyt menee sekoiluksi.
Koko muu kausi on sitä, että parit on valittu perinteisesti, otetaan huomioon pituudet sun muut. Eiköhän tässä yhden jakson verran jaksa katsoa jotain muutakin, tai jos ei, niin muutakin tekemistä yhdeksi sunnuntaiksi varmaan keksii.
Viime kaudella ei ollu parinvaihtoviikkoa koska korona.
Edelliskaudella oli samanmoinen valinta, ja silloin same sex pareina tanssivat Christoffer & Matti sekä Meeri & Katri. Kaikille muille sattui (tai osan mielestä siis valittiin) perinteinen pari.
Onko korona ohi? :o
Uutta tietoa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristahan on kertonut tämän samaisen isäjutun vaikka kuinka monessa tv-ohjelmassa jo aiemminkin.
Ymmärrettävästi on hänelle tärkeä tarina.
Ei sitten yhtään laskelmointia mukana?
No ihan samanlaiset nyyhkytarinat oli muillakin. Eli ei.
Mikä ihme siinä on, että nyyhkytarinoita pitää tyrkyttää joka välissä. Eikö noille tapahdu mitää kivaa koskaan?
Onko sinun elämäsi vain joko surua tai iloa? Ilmeisesti, kun et mitenkään pysty käsittämään, että nyyhkytarina ei poissulje kivoja tapahtumia.
Luulisi, että vauvankin syntymä olisi merkittävä tapahtuma. Kristan isän kuolemasta on kulunut pian 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt siitä parinvaihdosta aiemmin siksi, että joskus eri ope on saanut jonkun kehittymään ihan hirveän isolla loikalla. Nyt en usko niin tapahtuvan, koska jo se että viejää ja vietävää sekoitetaan tällä samalla sukupuolella sekottaisi ainakin mulla kaiken jo opitun. + että jollekin voi olla vaikeaa tanssia pippelit tai tissit vastakkain.
Eiköhän nämä kaikki ole sen verran sujut oman seksuaalisuutensa kanssa, ettei yksi tanssi saman sukupuolen edustajan kanssa mitään kriisiä aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin toivon, että Kia ja Waltteri voittaa tänä vuonna. Kia oli niin lähellä voittoa viimeksi, mutta Niklaksen koronatartunta katkaisi kisan.
Mietin just tänään, että miltä Niklaksesta tuntuu nähdä Kian tanssivan tänä vuonna kohti voittoa, mutta ilman Niklasta. Saattaa tuntua vähän epäreilulta.
Saa nähdä, koska opettajissa tehdään nuorennusleikkaus, kun tätä nuoruutta niin ihannoidaan usein. En kylläkään toivo sitä. Sami ja Marko ovat syntyneet 1977 ja Aleksi 1978.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt siitä parinvaihdosta aiemmin siksi, että joskus eri ope on saanut jonkun kehittymään ihan hirveän isolla loikalla. Nyt en usko niin tapahtuvan, koska jo se että viejää ja vietävää sekoitetaan tällä samalla sukupuolella sekottaisi ainakin mulla kaiken jo opitun. + että jollekin voi olla vaikeaa tanssia pippelit tai tissit vastakkain.
Pippeli-tissi-osiota lukuunottamatta hyvä näkökulma. Se ei tosiaan ainkaan kehitä oppilasta, että yhtäkkiä pitää hypätä viejän roolista vietävän rooliin tai päin vastoin. Toki opettaja voi siinä auttaa sen verran, että miehen kanssa tanssiva miesopettaja jättäytyy vietävän rooliin ja naisen kanssa tanssiva naisopettaja ottaa viejän roolin.
Pidän normaalisti Leppilammesta tämän ohjelman juontajana, mutta oi Akin inserttiä edeltänyt puhelu "Elton Johnilta" oli muuten Mikon keksimä erittäin vaivaannuttava/väkinäinen tempaus. Pakko oli päästä elvistelemään omalla brittienglannin ääntämyksellään. Tiesittekö muuten Mikon olleen lahjakas myös jääkiekossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä kaikki ole sen verran sujut oman seksuaalisuutensa kanssa, ettei yksi tanssi saman sukupuolen edustajan kanssa mitään kriisiä aiheuta.
Jollekin se ens jakso voi olla jopa salaisten unelmien täyttymys. Näytti sen verran iloselta jo tänään parinvaihdosta. ;)
Erkkua ja Anssia sekä Waltteria ja Samia odotan innolla ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi joka jaksossa olla vierailevana solistina joku oikea laulaja, kuten Vesala nyt.
Ja viime viikolla se....se.... enpäs nyt saa nimeä päähän.🤔 Mutta se nuori naislaulaja, joka seurustelee Elias Kaskisen kanssa, lauloi sen jonkun "volaa"-biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristahan on kertonut tämän samaisen isäjutun vaikka kuinka monessa tv-ohjelmassa jo aiemminkin.
Mikä ihme siinä on, että nyyhkytarinoita pitää tyrkyttää joka välissä. Eikö noille tapahdu mitää kivaa koskaan?
Onko sinun elämäsi vain joko surua tai iloa? Ilmeisesti, kun et mitenkään pysty käsittämään, että nyyhkytarina ei poissulje kivoja tapahtumia.
Luulisi, että vauvankin syntymä olisi merkittävä tapahtuma. Kristan isän kuolemasta on kulunut pian 20 vuotta.
Ton ajatusmallin mukaan kaikkien noista, joilla on lapsi, olis pitänyt valita se tanssinsa aiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin just tänään, että miltä Niklaksesta tuntuu nähdä Kian tanssivan tänä vuonna kohti voittoa, mutta ilman Niklasta. Saattaa tuntua vähän epäreilulta.
Veikkaan, että kannustaa Kiaa & Waltteria ja saattaa vaikka äänestää heitä.
Tässä ohjelmassa on nähty niin paljon draamaa, ettei oo tosikaan. Yhtenä vuonna voittajasuosikki Laura Malmivaara satutti kätensä viattoman näköisissä harjoituksissa, mutta käsi siis murtui ja finaali jäi haaveeksi. Kristiina Elstelältä kuoli poika kesken TTK-kauden, mutta hän päätti jättää surematta menetystä, vaan jatkoi tanssia. Harri Syrjäseltä kans murtui jotain, oisko ollu varvas, ihan finaalin kynnyksellä. Sit tuo Niklaksen korona. Mitäs vielä? Kirka oli osallistumassa kisaan, mutta kuoli just ennen.
Ja joo, ei oo korona ohi, mutta kuten näitte, katsomo on taas yleisöä täynnä ja parinvaihtokin uskalletaan taas toteuttaa, joten on vähän normaalimpaa kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi joka jaksossa olla vierailevana solistina joku oikea laulaja, kuten Vesala nyt.
Ja viime viikolla se....se.... enpäs nyt saa nimeä päähän.🤔 Mutta se nuori naislaulaja, joka seurustelee Elias Kaskisen kanssa, lauloi sen jonkun "volaa"-biisin.
Nelli Matula. Upeasti lauloikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niklas Hagman on aikuinen ja kokenut merkittävästi suurempiakin asioita kuin TTK-hupailu. Varsin lapsellista, jos siitä vetäisi herneen nenään, että ENTINEN pari menestyy. Sama kuin väittäisit, että Niklaksesta tuntuu epäreilulta, kun Florida Panthers voittaa ilman häntä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa se on merkittävä tapahtuma. MUTTA: Vauvan syntymä on aika tylsä valinta tarinaksi tällaiseen (niin kuin Vappu alussa sanoikin) eikä Kristalla välttämättä ole laulua, joka liittyisi erityisesti vauvan syntymään. Sen sijaan isän kuolemaan liittyvä laulu hänellä oli. Siksi se tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niklas nimesi jossain haastattelussa tämän kauden lempipareikseen Kristan ja Anssin sekä Kitin ja Markon. Ei maininnut sanallakaan entistä opettajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoit ohjelmaa ja kuuntelit insertit, siellä selvisi, että myös Anssin isä oli kuollut ennenaikaisesti ja yllättäen. Ois ollu vähän hölmöä, jos Krista ei olis halunnut tanssia heille hyvin yhteneväisten menetysten muistolle, vaan olis hihkaissut, että "Hei, emmä haluu tollasta vollotustanssia, mä haluun joraa quick steppiä mun muksun syntymän takia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmasti oikein hyvältä niin kuin kaikista normaaleista aikuista tuntuu, kun ystävä/tuttu menestyy. Ei se Niklakseen liity mitenkään, mitä Kia tekee tällä kaudella.
Korttitemppuihin nyt ei kummempia taitoja tarvita. Ihan voit sinäkin vähän youtubesta katsoa videoita ja opetella. Yksinkertaisimmat temput osaa jo alle 10-vuotias pienellä harjoittelulla.