Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
3081/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää toi seimsekshomma. Plääh.

Vierailija
3082/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ’vouhottamista’ same-sex pareissa on? Mun mielestä ihan hauskaa vaihtelua nähdä miten näiden parien dynamiikka toimii, ei tämä liity seks. suuntautumiseen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan poikapareille biisivalinnaksi Frankie Goes to Hollywood: Relax.

"El bimbo" sen olla pitää! 

Vierailija
3084/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää millainen olen. Kiti kumminkin on lyhyt ja paksu ja "tanssi" ei näytä hyvältä.

Ai että tanssi kuuluu vain laihoille? No johan kommentin laukaisit! 

Jos tanssikouluihin olisi painorajoitus, veikkaanpa, että koulut olisivat aika pian vararikossa!

Opettele ensin lainaamaan kommentteja ja sitten siirryt vähän vaativampaan. Elikä kirjoittamaan vastauksesi.

Tanssikouluissa ei varmaankaan ole painorajoituksia, mutta telkkarissa voisi olla kauniita ihmisiä tanssimassa.

Vierailija
3085/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee viikko tanssia hukkaan, ihan lekkerihommaa.

Vierailija
3086/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta Aki Riihilahden mainostamista etukäteen kirjoitetut elton john -tempaukset, mikin siirrot ja silmälasit

Yritettiin estää putoaminen ja tanssi ei ollut niin hyvä kuin tuomarit kehui....

Vierailija
3087/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon TTK ei sitten ole perheohjelma. Sairaita malleja ei saisi näyttää tekevisiossa koko perheen katseluaikaan.

Vierailija
3088/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sai kenetkin parikseen?

Vierailija
3089/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, Matilla on nyt enemmän aikaa nauttia blenderistään. 

Mä olen koko illan odottanut blenderi-traumasta kärsivän itkijänaisen kommenttia ja ehdin jo pettyä! Mutta sieltähän se tuli 😂

Toivottavasti helpotti.

Vierailija
3090/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuomareiden ilmeet olivat sellaiset, että voi olla totta. Arvonta ei minun silmääni näyttänyt suunnitellulta, paitsi se viimeinen, jossa Kitille olisi voinut tulla sama tuttu pari.

Vierailija
3091/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiti käppäilee, ei tanssinut.

Käppäilevä lihapulla voisi poistua.

Ole hyvä vaan. Ei tule ikävä :)

Sulla taisi mennä yli pahasti. Katsot ohjelmaa Tanssii tähtien kanssa ja me av-mammat ei olla siellä.

Ei lainkaan yli. Kerroin vain, että meille ei tule ikävä, jos sinä eli kävelevä lihapulla poistut. Itsehän sanoit, että olet lähdössä. 

Miten voit tietää millainen olen. Kiti kumminkin on lyhyt ja paksu ja "tanssi" ei näytä hyvältä.

Ei laihuus tee ranssista parempaa. Vakiotanssissa on tiettysti hyvä että tanssipari on suht samanpituisia niin pyörähdykset onnistuu su136juvammin.

Vierailija
3092/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta tuomareiden ilmeet olivat sellaiset, että voi olla totta. Arvonta ei minun silmääni näyttänyt suunnitellulta, paitsi se viimeinen, jossa Kitille olisi voinut tulla sama tuttu pari.

siis: EI voi olla totta.

Vierailija
3093/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina Gustafssonin logiikalla kaikki oppilaat tippuvat, kun Suomi ei ole valmis äänestämään yhtäkään noista oppilaista. 

Totta. Ens viikolla siis finaali ja kisan voittaa Kiti. On ainoa joka tanssii erisukupuolisen kanssa.

Oho, loppui ohjelman katsominen etuajassa niin enpä tietenkään tajunnut Kitin saaneen miesparin itselleen. Kiti siis tosiaan voittaa ja kaikki muut joutuvat ryömimään queer-yhteisöjen safe spaceihin. Onneksi Matilla on nyt aikaa tehdä kaikille smoothiet blenderillään. 

Vierailija
3094/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Viivi putosi.

🥴😳😲

🤭😅💏👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩 parien vaihto viikot ja , tuli mies ja nais pareja.🤗😁

Vierailija
3095/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa olemaan kaikki muu tärkeämpää kuin itse tanssi.

Vierailija
3096/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan paras pari: yllätys. Illan putoaja: yllätys. Sitten tämä jättimäinen yllätys-yllätys ei ollut ollenkaan yllätys. 

Vierailija
3097/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin halunnu nähä Ellun ilmeen, jos olis ollut mukana ja saanut ainoona eri sukupuolta edustavan parin.

Vierailija
3098/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten sanottu heti suoraan, että jokainen tanssii samaa sukupuolta olevan kanssa, paitsi siis yksi.

Vierailija
3099/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä, että jollekin meni noin hyvin läpi <3 Sinusta varmaan sekin on ihan uskottavaa, että taikuri arvaa juuri oikean kortin korttitempuissa :D

Vierailija
3100/6392 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oopperalaulajakomistus Waltteri Torikka, 32, on Seiskan tietojen mukaan kihlannut tummahipiäisen rakkaansa.

Waltteri Torikan kihlattu on tuttu näky miehensä konserteissa, ja hän joutui toimimaan rakkaansa henkilökohtaisena autonkuljettajana alkuvuoden. Waltteri nimittäin kaahasi tuolloin ajokorttinsa hyllylle toistuvien ylinopeuksien takia.

Mikä pointti tässä ikivanhan uutisen kopioimisessa tänne oli? Waltteri täytti tänä vuonna jo 37. 

En ole kyseisen kommentin laittaja, mutta Waltterissa häiritsee teennäisyys. Esittää ihan muuta kuin on. Yrittää vedota naisäänestäjiin ”herkkyydellään”, vaikka todellisuudessa naureskelee konserteissaan käyville naisfaneille.

Voi jeesus sentään. Vieläkö oikeasti tähän maailmanaikaan on olemassa ihmisiä, joille toisten seksuaalisuus on joku juttu?! Tähänhän sinä vihjaat, eikö niin? Minäkin olen jo päälle nelikymppinen, eikä mua vois vähempää kiinnostaa toisten ihmisten seksiasiat ja se, rakastuvatko he miehiin vai naisiin vai hittovieköön saunatonttuihin. Kasva aikuiseksi. 

Edes minun yli 70v äidilleni ei enää ole ongelma, jos joku on homo. Vielä noin 20v sitten hieman oli. 

70-vuotiailla on jo muita tärkeämpiä ongelmia. Ei niitä enää kiinnosta, kuka nussii ketäkin.

Tervejärkistä ihmistä ei kyllä missään iässä kiinnosta toisten ihmisen sänkypuuhat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi