Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en toivo ohjelmalta muuta kuin sen, että Johanna Förstin metallisen kirskuvaa, laahaavaa kirkunaa ei tarvitsisi enää kuulla!
Mulla on siinä tapauksessa sulle loistavia uutisia! Arvaatko jo itse?
Kiva et alkaa tänään. Taitaa olla kylläkin vasta esittelyjakso.
Vetääköhän Kiti jossain jaksossa Tanhupallona ja opettaja karvamatona.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin päästä pärähtää.
Eihän ne edes tanssi tänään. Tyhmiä itkuhaastatteluja ja varpaiden laastarointia näytetään. Ja viime vuoden äärimmäisen noloa voittajaa en halua nähdä missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen innostunut katselemaan julkista yhdyntää, vaikka se olisi verhottu tanssiperformanssin muotoon tai vaatteetkin olisivat estämässä itse coituksen...
Kaikenlaisia hulluja sitä tänne kirjoitteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On porukan taso laskenut, ei saada enää ykkösnimiä tähänkään showhun
No heitäpä siitä lonkalta 10-12 ykkösnimeä, jotka eivät ole vielä tässä formaatissa aiemmin esiintyneet ja joita haluaisit tanssiparketilla nähdä.
Joka vuosi sama itku nimien tasosta. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään osallistujien nimet, vaan miten he tanssivat ja kuinka heidän kehityksensä etenee. Katselisin ohjelmaa, vaikka tämä olisi tanssii tavisten kanssa.
Miten Selviytyjät kuvittelee saavansa TTK:n katsojia? Alkavat tasan samaan kellonaikaan ja kun TTK-kausi loppuu, Selviytyjistä on jäljellä enää muutama jakso.
Kristo Salminen on mielenkiintoinen ihminen ja kiinnostava kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
Kristo Salminen on mielenkiintoinen ihminen ja kiinnostava kilpailija.
No aivan samaa mieltä. Ajattelin juuri että tämähän vaikuttaa kiinnostavalta. Karismaa löytyy.
Tietysti naispari esiteltiin ensimmäisenä kun se on niin uutta ja ihmeellistä mukamas.
Toivottavasti Kristo tanssii mukana pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kristo tanssii mukana pitkään.
Voisi kuvitella että on liikunnallinen. Teki kyllä hyvän vaikutuksen tässä esittelyssä.
Uotinen on vaan niin eilinen. Miksi se on vieläkin mukana,?
Aki Riihilahti voi yllättää positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Uotinen on vaan niin eilinen. Miksi se on vieläkin mukana,?
Uotinen on legenda. Tätä ohjelmaa ei voi kuvitella ilman häntä.
Selviytyjät voittaa TTKn mennen tullen. Ei tarvitse katsella Pimiää.
Ei tätä Kanalaa, se on joka paikassa, ärsyttävää.
Mua ei haittaa ollenkaan, ihan muuten vaan kiinnitin huomiota tähän. En sitten tiedä haettiinko muita osallistujia samoilta aloilta kuin Briteissä, tuo vaan kiinnitti huomion.