Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin varakas mies

Vierailija
07.08.2014 |

Olen eronnut jokin aika sitten.. vaimo lähti, koska löysi miehen joka ei ole koko ajan töissä. Minua yritettiin usein iskeä ja lähestyä jo naimisissa ollessani. Sain vihjailevia sähköposteja kolmelta työntekijältäni, joista kaksi itsekin naimisissa, parikymppinen työharjoittelija yritti konkreettisesti kosketella, nyt ex-vaimoni ystävän tytär on lähetellyt tekstiviestejä ja sitten on lukuisia naisia & nuoria naisia joita en edes tunne ja ovat lähestyneet minua tekstiviesteillä. Ja syy kiinnostukseen minua kohtaan: rahani!

Olen realisti ja sanon suoraan etten ole mikään adonis.. minulla on vatsaa, olen kaljuuntunut, en ole muodikas, en edes nuorekas, mutta minulla on neljä arvokasta autoa, iso vene, rolexi ranteessa, omistan yrityksen, asun 300m2 kivitalossa rannalla..

En tiedä olenko kummajainen, mutta haluaisin oman ikäiseni normaalin naisen. En voi missään olosuhteissa kuvitella suhdetta huomattavasti nuoremman naisen kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät etsimäsi. Netistäkin se voi onnistua, mutta ei tältä palstalta.

Vierailija
2/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvä sängyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään :) Yritä etsiä jostain missä et yleensä käy niin ehkä löydät muitakin kuin onnenonkijoita.

Vierailija
4/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelinkin. Olen jopa elätellyt toivoa siitä, että ex-vaimo palaisi takaisin. Kaipaan sitä turvallista elämää, naista joka ei välitä varallisuudestani, naista joka sanoo suorat sanat minulle ja jonka kanssa voi vaihtaa päivän kuulumiset,

Vierailija
5/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, et sulla ei esim. ole mitenkään kiva luonne tai karismaa, että sua siksi lähestyttäisiin?

Vierailija
6/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen ap olet?:)

Vierailija
7/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeasti varmaan varakkaiden ongelma, että millä voi erottaa ne, jotka juoksevat rahan perässä ja ne, jotka aidosti välittävät. Miten itse uskot heidät erottavasi?

Vierailija
8/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nainen ei saa olla kiinnostunut varallisuudestasi, vaikka itsekin olet? On ihan turha väittää, etteikö kalliiden tavaroiden omistaminen kertoisi jotain sinusta.

Vierailija
9/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Herralle on palikat kohdallaan eli jalat maassa. Se on hienoa. On se ikävää, että raha voi olla ongelmakin tuolla tavoin. Eikö naiset yleensä sano asioita suoraan...? Itse olen sellainen hiukan liiankin suora paikoin. Ja täällä niitä suoria neitokaisia löytyy oikeen olan takaa :)

Vierailija
10/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:25"]Toivottavasti löydät etsimäsi. Netistäkin se voi onnistua, mutta ei tältä palstalta.

[/quote]

Mistä tiedät. Helmiä voi löytyä yllättävistäkin paikoista ja usein juuri sieltä.

-10-

Vierailija
11/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna piilottaisin omaisuuteni, sanoisin olevan velkatalo. Ja että yritys pyörii just sen verran, että saa leivän pöytään, kalleuksiin ei ole varaa. Enemmän panostaisin rentoon pukeutumiseen, urheiluun, laihduttamiseen ja sitten treffeille ihan tuntemattoman kanssa. Ja puhua ihan muista asioista kun työstä, tai rahasta. Sitten voisit löytääkin sen normaalin naisen. T.mies

Vierailija
12/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellisen miehen vinkki vois olla hyvä. Hommaa vaikka vuokrakaksio ja käytä vaikka yhtä autoasi vain treffeillä ja unohda kädestä rolexit ja unohda purjeveneet... Kun nainen on sinusta kiinnostunut, niin voit toki nuokin asiat paljastaa.

Vierailija
13/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hävis kun pieru saharaan tai Porvooseen.

Vierailija
14/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kyllä mikään erityisen varakas kyllä ole. Monenkos miljoonan perintö sulle on tulossa? Mä olen jättänyt paljon sua varakkaamman miehen kun kyllästyin siihen, tai no sen jahkailuun.

Vierailija
15/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="07.08.2014 klo 02:30"]Tuo edellisen miehen vinkki vois olla hyvä. Hommaa vaikka vuokrakaksio ja käytä vaikka yhtä autoasi vain treffeillä ja unohda kädestä rolexit ja unohda purjeveneet... Kun nainen on sinusta kiinnostunut, niin voit toki nuokin asiat paljastaa.

[/quote] vähän niinkuin prinssille morsian leffassa, tms

Vierailija
16/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on jonkun naisen satuilema fantasia.

Tosi elämässä tuo parikymppinen työharjoittelija tyttö olisi vaimo numero x, ja exän ystävän tytär olisi tämän irstaan ukon salarakas. Tai toisinpäin. Näin se vain menee, voi yök :(

Vierailija
17/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 02:55"]Tämä aloitus on jonkun naisen satuilema fantasia.

Tosi elämässä tuo parikymppinen työharjoittelija tyttö olisi vaimo numero x, ja exän ystävän tytär olisi tämän irstaan ukon salarakas. Tai toisinpäin. Näin se vain menee, voi yök :(

[/quote]Niin taitaa olla. Kuka kiireinen varakas yrittäjä bisnesmies viettäisi aikaa vauvapalstalla arkiyönä klo 01.23.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän