Lokki lojautti äsken läjän mun päähäni!!!
Kommentit (23)
Onneksi ei ollut joutsen. Paskookohan ne lentäessään niitä aikamiehen läjän kokoisia tuotteita?
Pahempi tapaus kun lokki kakkasi suoraan pehmikseen jota kaveri oli juuri nuolaisemassa😂
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tahalleen tehnyt.
Älä sinä tule tähän ketjuun puhumaan paskaa
Vierailija kirjoitti:
mistä sinä sen tiedät, olitko paikalla ja kysyit lokilta? olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi varmaksi. :D
Kerran kävellessä huomasin että päälläni liiteli lokki vähän epäilyttävän oloisesti, pysähdyin ja lähes samantien reilun metrin päähän lötsähti sonnat. Ihan kuin olisi tähtäillyt ja suunnitellut.
" K- KLIIH, K- IIK, Siinä , on ihminen kuulkaa, ja äkkiä tähätä ,jotta sais varastettua tolta jäätelön " K- liih , nytten valmiina, 🗨️ 🦆..
" PLäts"💩
Ne sontii kaikki paikat, ikkunat, autot, polkupyörät ym.
Ei mua kyllä oikeasti naurattanut kun lokki paskansi mun ajaessa pyörällä ja paska osui sääreen. Onneksi olin lähellä kotia koska piti rynnätä suihkuun kun se paska alkoi polttaa ihoa.
Tekee hyvää hiuksille, hilse lähtee
Mun miehelle kakkasi ensitreffeillä lokki päähän. Kahdesti. Nauroimme katketaksemme. Totesin, että tää tyyppi osaa nauraa itselleen.
Se oli merkki taivaasta, yhdessä oltu kohta 25v.
Mulla tuli uimarannalla lokkoillessa päästä barpaisiin kokovartalokuorrutus. Yllättävän lämmintä litkua tuo.
Oletko varma ettei se ollut sittenkin katolla väijynyt Enbuske?
Mieti, jos lehmät ihan oikeasti lentäisivät, eikö silloin lokinkakka otsalla ole aika pikku juttu?
Ja se pas ka päässä piti heti näpytellä tänne viesti. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja se pas ka päässä piti heti näpytellä tänne viesti. Miksi?
Vihdoin elämässä tapahtuu jotain!
Turhaan täällä avaudut, ei se lokki lue tätä palstaa. Mutta jaxuhali tms kuitenkin, kun nyt kerran saatoit asian sivullisten tietoon.
Aika hyvin tähdätty. Harjoitteleekohan kisoja varten?
Hakkaa se saakelin lokki