Aloitin säännöllisen liikunnan maaliskuussa, ja nyt olen lihonut 10kg! Oikeasti, mitä hittoa
Kotona ei vaakaa:(
Itkettää!!
Vaatteet joustavia, en ole huomannut mitään. Muuten paino oli melkein 90,nyt melkein 100!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Oisko tullut lisää lihaksia?
Tuskin. Kävelen 1h joka toinen päivä ja kerran viikossa käyn uimassa 1h.
Ennen en liikkunut ollenkaan, vain postilaatikolle. Ap
Oot sitten syönyt rutkasti aiempaa enemmän. Liikunta lisää ruokahalua. Tiukalla lihastreenillä nainen voi saada kaksi kiloa lihasta vuodessa, joten lihaksista ei paino ole tullut.
No ei kellekään tule 10 kg lihaksia muutamassa kuukaudessa, pitää olla aika kovat treenit ja ruokavaliot. Et kai juo mehuja liikuntasuorituksen jälkeen? Ne on salakavalia lihottajia. Itsellä kävi nimittäin just näin, appelsiinitäysmehulla hankin kiloja.
Jos käyt vaa'alla vain harvoin, sulla ei ole käsitystä esim. siitä miten painosi käyttäytyy esim. helteiden tai kuukautiskierron vuoksi (jostain syystä naisoletus, saattoi toki mennä pieleenkin). Itselläni on heitellyt paino nyt kesällä plusmiinus viiden kilon sisällä ja se on paljon, kun painan reilut 50. Ihan siis vain nesteiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kyse ei ole niinkään lihomisesta kuin lihasmassan kasvusta.
Ei lihasmassaa pysty nostamaan kymmentä kiloa muutamassa kuukaudessa, vaikka kuinka rankkaa salitreeniä vetäisi. Ei ainakaan ilman kiellettyjä aineita.
Se, että välillä käy vähän kävelemässä ei tarkoita sitä, että voi syödä kuin porsas lihomatta.
Kiitos vastauksista. Olen syönyt ihan niin kuin ennenkin. Ilmeisesti vähän enemmän. Nyt loppu liikkuminen!! Ei yhtään enää varaa lihoa :(
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Olen syönyt ihan niin kuin ennenkin. Ilmeisesti vähän enemmän. Nyt loppu liikkuminen!! Ei yhtään enää varaa lihoa :(
Liikunta lisää ruokahalua ja kun olet liikkunut annat itsellesi luvan myös syödä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Painonpudotuksessa 90 % ruokavaliolla osuutta .
80% ruokavalio ja loput 20% liikunta ja lepo.
Lisää proteiinia, esim maustamatonta raahkaa ruokavalioon. Jää napostelu vähemmälle kun vatsa pysyy pidempään täynnä.
Mammojen ehdotukset taas, lihamassaa toinen mamma saa helposti 10 kiloa parissa kuukaudessa :D en kestä teitä.
Jospa kyse ei ole niinkään lihomisesta kuin lihasmassan kasvusta.