Eroaisitteko tavallisen elämän takia?
En halua asuntolainoja, autolainoja enkä asua pienessä murjussa kaukana kaikesta. Elämän ei tarvitse olla pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista, mutta tavallinen elämä ei ole minua varten. Vihkivalat on luvattu ja sormukset vaihdettu koko seurakunnan läsnäollessa, mutta pikku hiljaa alkaa veetutuksen kyntävä siemen rakoilemaan suhdetta. Meillä ei ole lainoja eikä rahavaikeuksia mutta en vaan halua elää taviselämää rivarissa. Haluan hienoja juttuja ja uusia kokemuksia. Häämatkakin on tekemättä koronan takia ja matkakassan rahat on käyttämättä. Mies on ehdottanut että tehtäisiin yhdessä jotain ikimuistoista matkarahoilla ja loput säästettäisiin, mutta en innostu kylpylämatkoista ja mies tietää sen. Mies ehdotti että mentäisiin kotimassa kohteeseen missä on molemmille jotain kivaa yhdessä että erikseen, mutta kun ei täällä ole mitään luksusta. Mies tekee kaikkensa ostelemalla lahjoja ja laittaa kapuloita rattaisiin jos budjetit meinaa paukkua ylitse. Sehän ei haittaa mutta olen kyllästynyt tavalliseen elämään. Anoppi ihmettelee miksi en enää lähde miehen vanhempien luokse ja olen etäinen. Ärsyttää vaan kahvin ja pullan mässytys jossain perähikiällä vaikken tätä päin naamaa sanokaan.
Kommentit (67)
Eroa vaan, lottovoitto miehellesi kun pääsee valittajasta eroon.
Tässä on niin paljon pielessä, etten jaksa edes aloittaa.
Sitä se suurin osa elämästä tuppaa olemaan, normaalia arkea. Sinne mukaan sitten pitää sirotella niitä mieluisia muita asioita.
Mitä ap sitten haluaa? Mitä ne hienot jutut ja kokemukset on joita haluat?
Kohta on mustikat ja puolukat kypsiä, osta luksusämpäri ja kerää ainakin litra kumpaakin lajia. Hurjana päivänä niitä voi syödä sekaisin.
Et siis ole osa massaa. Hyvä. Miehesi tosin on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on niin paljon pielessä, etten jaksa edes aloittaa.
Ehkä kannattaisi erota ja tehdä elämälleen jotain!
Aloita vaikka nukkumisesta erillisissä vuoteissa.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on mustikat ja puolukat kypsiä, osta luksusämpäri ja kerää ainakin litra kumpaakin lajia. Hurjana päivänä niitä voi syödä sekaisin.
:D Kävin äsken miehen kanssa poimimassa marjoja.
Ei kai korona miehesi syytä ole? Mikä tarkalleen ottaen hänessä nyt ottaa päähän? Matkustaminen vaatii tällä hetkellä enemmän suunnittelua kuin ennen, mutta rajat ovat aukeamassa. Ei kai sinun tarvitse miehestä erota päästäksesi välillä reissuun ilman häntä? Sitten jos päätät muuttaa Kreikkaan oliivinkasvattajaksi tai Lappiin noidaksi, tilanne on toinen, mutta muuten voit ihan itse tehdä elämästäsi epätavallista ilman eroa.
Hirveä valitus. :D Mitä sä ap sitten oikeastaan haluaisit, millaista elämää?
Kun sulla on rahaa tehdä haluamiasi asioita niin tee vaikka ilman miestäsi.
Muuten jatka harhailua.
Että semmoinen oman elämänsä high maintenance prinsessa siellä. Osanottoni miehellesi, paskan myivät.
Luulen että jos et nyt eroa niin ennen pitkään ero tulee kuitenkin, kuulostat siltä ihmistyypiltä joka ei tule oleman koskaan tyytyväinen mihinkään. Kaikista raskainta tuo on sinulle itsellesi ei miehellesi tai läheisillesi.
Olet tylsistynyt, ei muuta. Ulkomaille voi mennä joten anna palaa vaan.
Mene ja iske Stefu, saat elämääsi luxusta, vaaraa ja jännitystä!
Haha, siis mitä ihmettä?! Ehkä sä oot vaan niitä tyyppejä, jotka ei kestä suhdetta enää alkuhuuman jälkeen? Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli kymmenen vuotta. Arvaappa montako kertaa me oltais erottu, jos oltais erottu toisen nyppiessä mieltä. No monta! Ja oikeastaan se veetutus toisesta ei välttämättä johdu edes siitä toisesta, vaan ihan itsestä. Yritäppä nyt keksiä itelles jotain, ettei ärsyttäis niin paljon. Jos haluut luxusta, säästä rahaa ja tee luxusmatka.
Teini-ikä iski vai BB talo kutsuu?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä valitus. :D Mitä sä ap sitten oikeastaan haluaisit, millaista elämää?
Valitus?! Koko lapsuuden ajan olen kärsinyt puutteesta niin aikuisena haluan ja vaadin parempaa. Haluan arjen luksusta, hemmottelua, hyvää ruokaa, tavaroita ja kokemuksia. Ensimmäisenä haluan asumaan hienompaan ja isompaan taloon, jonka ympärillä on iso piha ja piha on aidattu. Anoppi on mukava ihminen mutta en vaan voi sietää pullaa ja kahvia, joten en käy miehen vanhemmilla enää kylässä. Veetuttaa kaikki tavallinen lässytys kun haluan juoda kuohuvaa kauniista laseista enkä mistään halpis paskoista. Häälahjaksi saatiin myös tavaraa niin olen myynyt niitä pois ja ostellut tilalle kaikkea kivaa mistä oikeasti pidän. Ap
Sellaistahan se elämä on. Tavallista tylsää arkea. T. Ammattivalittaja