Koulunkäyntiavustajat jotka olette kesän työttömänä,
mutta jatkatte töitä kun koulut alkavat. Joko olette saaneet kutsun töihin?
Mulle luvattiin töitä kun koulu loppui, mutta nyt ei ole kuulunut mitään?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:48"]mutta jatkatte töitä kun koulut alkavat. Joko olette saaneet kutsun töihin?
[/quote]Tein sopparin ensi lukuvuodesta kesäkuun ekalla viikolla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:48"]mutta jatkatte töitä kun koulut alkavat. Joko olette saaneet kutsun töihin?
[/quote]
Saatko/oletko saanut silti "kutsun" töihin? Moneenko menet jne?
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:56"]
[/quote]
Saatko/oletko saanut silti "kutsun" töihin? Moneenko menet jne?
ap
[/quote]
Öö, ei kai kukaan rehtori tee työsopimusta ilman työtä johon palkata avustajaa...
Ysiltä alkaa ensi tiistaina uusi lukuvuosi. Maanantai on jo työpäivä palavereineen ym.
Siis onko sulla vakituinen työ, joka vain katkeaa kesäloman ajaksi? Ei silloin mitään kutsuja erikseen lähetellä, kyllä jokainen aikuinen ihminen osaa selvittää töidensä alkamisajankohdan.
Jos sulla taas ei ole sopimusta ensi lukukaudeksi, ja rehtori ei ole ottanut yhteyttä, niin ei sulla ikävä kyllä ole työpaikkaa.
Joutuuko avustajat pitämään joskus tunteja oppilaille?
Sinuna soittaisin suoraan koulun rehtorille. Opettajille ko. kirjeet ovat jo tulleet.