Tindermies laittanut kovasti viestiä vaikka kyse olisi pelkästään
seksistä. Eilen tuli match Tinderissä ja aika nopeasti siirryttiin whatsappiin. Tarkoitus siis ihan harrastaa seksiä eikä kumpikaan etsi parisuhdetta.
No mies on yllättävän innokas viestittelijä. Kirjoittelee ihan arkipäiväisistä asioista, mutta kertoi myös lähisuvussaan olleesta vakavasta sairaudesta ja tämän lähisukulaisen kuolemasta. On laittanut maisemakuvia mökiltään. Työpaikkansa kertoi kun sitä kysyin.
Mä vain tässä mietin, että miksi tämä kaikki jos kerran tarkoitus on tavata pelkän seksin merkeissä? :D Toki on kirjoiteltu seksistäkin, että mistä siinä pidetään ja mitä olisi toiveissa.
Kommentit (43)
Vierailija wrote:
Haluaa enemmän. Estä yhteystieto
No en mä nyt heti ole toista estämässä.
Vierailija wrote:
Saako se karvaista, siistittyä vai kokonaan ajeltua?
Tämä asia joka ei kuulu sulle millään tavalla.
Vierailija wrote:
Ei kuulu ei, mut kyselen silti.
Miksi hvetissä? Olet ällö pervo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saako se karvaista, siistittyä vai kokonaan ajeltua?
Tämä asia joka ei kuulu sulle millään tavalla.
Tottakai se kuuluu meille kaikille kun aloit avautumaan... ehkä mies ei ole sinut puskasi kanssa.
Haluaa että kiinnyt häneen että voi hylätä sinut. Sitä ennen sellaista seksiä kuin hän haluaa.
Kyllä minäkin kertoisin urheilu urastani naiselle. Olisi vaan outoa hypätä suoraan sänkyyn tutustumatta edes pintapuolisesti.
No ehkä vähän outoa mieheltä. Itse naisena haluan kyllä vähän jutella miehen kanssa, vaikka olisi tarkoitus vain harrastaa seksiä. Että saa tietää onko toinen ihan fiksu, vai tuleeko yhtään oudot fibat. Jos tulee, jätän tapaamatta. Mutta en kyllä mitään kovin syvällisiä silti juttele. Joillakin voi olla vaan tuo tapa, itsekin joskus oon jutellut niitä näitä sen pelkän seksikumppanin kanssa ja sitten se saattaa kuvitella että olisin kiinnostunut muutenkin. Vaikka en ole. On vaan ehkä ollut tylsää.
Vierailija wrote:
Haluaa että kiinnyt häneen että voi hylätä sinut. Sitä ennen sellaista seksiä kuin hän haluaa.
No en ole kiintymässä johonkin tuntemattomaan jota en ole edes tavannut. Pelkkää seksiä ja se siitä. Enkä todellakaan hyväksy sellaista seksiä mikä miellyttää vain miestä ja kovasti mies on kysellyt mistä pidän.
Mulla on kans ollut tällaisia Tinder-hoitoja. Ovat olleet hyviä tyyppejä muutenkin, avoimia ja ystävällisiä. Vaikka treffit on olleet lasi viiniä ja asiaan niin silti viestittelevät kivasti ja kohteliaasti ja lähettelevät joskus kuvia jostain ihan muista päivänsä puuhista. Näitä tyyppejä on myös yhdistänyt tilannetaju siinä, että muut naiset tai tapailut ei ole ikinä tulleet esille.
Nämä haukkujat on älykkyydeltään hieman jälkeenjääneitä, älä välitä niistä luusereista. Niitä pyörii täällä kuten kaikkialla.
Mut se karvoitus kiinnosti kyl aidosti.
Mitä jos te sitten vain järjestäisitte sen tapaamisen mahdollisimman pian, niin voi harventaa viestittelyä.
Kuulostaa siltä, että jossain vaiheessa on ongelmia luvassa.
Vierailija wrote:
Nämä haukkujat on älykkyydeltään hieman jälkeenjääneitä, älä välitä niistä luusereista. Niitä pyörii täällä kuten kaikkialla.
Mut se karvoitus kiinnosti kyl aidosti.
Mitä ihmettä mun karvoitus sua kiinnostaa koska olen sulle täysin tuntematon eikä me olla harrastamassa seksiä.
Jos etsii GFE -seksiä, mutta ei ole tätä osannut ilmaista tai et ole ymmärtänyt? 🤗
Vierailija wrote:
Jos etsii GFE -seksiä, mutta ei ole tätä osannut ilmaista tai et ole ymmärtänyt? 🤗
Mitä on GFE-seksi?
Mies haluaa dumpata emotionaalisen painolastin niskaasi (kertomalla sairauksista, kuolemasta ym. vaikeuksista). Hän haluaa yleisöä, joka kuuntelee, kun hän kertoo harrastuksistaan, työstään ja kuulumisistaan. Hän haluaa lievitystä yksinäisyyteensä. Hän saa sinusta tällä tavalla emotionaalista läheisyyttä, energiaa ja elinvoimaa. Hyvä video aiheeseen liittyen:
Öööö...no haluaa tietysti varmistaa, että saa seksiä. Kyllähän se kannattaa pitää yhteyttä, ettei toinen katoa ennen sitä, ja miehille on opetettu että naisia pitää "pohjustaa" seksiin. Ei se suhun ihastunut ole, älä pelkää.
Vierailija wrote:
Kuulostaa siltä, että jossain vaiheessa on ongelmia luvassa.
Miten se siltä kuulostaa ja mitä ongelmia?
Haluaa enemmän. Estä yhteystieto