Miehen lihominen parisuhteessa: se maha ei niinkään häiritse, vaan
ne miestissit.
Miten tukea miestä painonpudotuksessa. Liikkuminen on rajoitettua.
Kommentit (37)
Manboobsit on kyllä kamalat. Pieni vatsakumpu vielä ok. Vaikea vaan näin sinkkuna löytää normaalipainoista miestä omasta ikäluokasta. Kävin juuri treffeillä miehen kanssa, hieman vatsaa, ei vielä liikaa. Enemmän häiritsi vaan se passiivisuus. Ei kuulemma tee juuri mitään, telkkaria katsoo. Tuskin seksiäkään usein jaksaisi, minulle se taas on tärkeää. Ja itse olen hyvinkin hoikka. En himoliikkuja, mutta välillä käyn jossain. Ex oli juuri sellainen sohvaperuna, ei kiitos enää.
Sekä maha että miestissit haittaavat, miehellä kuuluu olla pienempi rasvaprosentti kuin naisella. En tykkää iskävatsoista. Vähän saa olla, muttei mitään tynnyrivatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi exässä eniten se järkyttävä kuorsaus, jonka takia olin itsekin jatkuvasti väsynyt. Parhaillaan olin toisessa huoneessa tulpat korvissa ja silti se tuli läpi 😑
Ja se flegmaattisuus kun hän itse oli koko ajan väsynyt ja jaksamaton, eikä sitä saanut tekemään yhtään mikään.
Eikä se pannessa mun päälle tippuva hikikään oikein sytyttänyt.
Ulkonäöllisesti vatsa ei haitannut, komea se oli silti, se oli kaikki muu mikä haittas.
Luulin jo että tämä on joku vanha keskustelu ja olen siihen aiemmin vastannut. Niin sama tarina.
Sitä on ihan tutkittu ja lihomista parisuhteessa pidetään uskottomuutena. En sitä kyllä uskonut, mutta kun lukee tätä palstaa, niin tietää todeksi.
Ap, hanki ja näytä miehellesi materiaalia keskivartalolihavuudesta ja uniapneasta.
Jos alkaisi tieto mennä perille.
Mua ei häirinnyt maha. Häiritsi se, että mies käytti liian pientä paitaa.
Haluaako mies itse laihtua? Jos ei, et voi häntä siihen houkutella tai pakottaa. Ja liikkumalla ei laihdu, vaan ruokavaliota muokkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lihominen parisuhteessa ei saisi häiritä ollenkaan. Sillä nääs testataan kypsyys.
Kyllä mulle saa huomauttaa jos pullistun kymmeniä kiloja ja muutun huomattavasti epäedulliseen suuntaan.
Tosin varmasti tietäisin itsekin ja tekisin asialle jotain.
Miksi näistä pitää aina vääntää joku sukupuolikysymys? Nykyään ihmiset läskistyy ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Sama. Haluan olla viehättävä kumppanin silmissä ja sama pätee myös toisin päin. Koronarajoitusten vuoksi miehen harrastukset ovat olleet yli vuoden jäähyllä ja mahaa on alkanut jo kertymään, mutta tiedostaa asian itsekin ja nyt alkanut liikkumaan taas enemmän 👍
Kysyt miten voisit tukea. Haluaako se mies siis itse laihduttaa? Koska jos ei halua, ei mikään tukeminen auta.
Mites kikuli? Vieläkö kovenee terhakasti? Vai alkaako lisääntynyt paino vaikuttaa siihenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kysyt miten voisit tukea. Haluaako se mies siis itse laihduttaa? Koska jos ei halua, ei mikään tukeminen auta.
Joka tammikuu taidetaan jakaa kaalikeittoresepti, joka olevinaan poistaa nestettä ja auttaa tiputtamaan painoa.
Sama kun mies sanoisi, että häntä häiritsee akan levinnyt perse. Parempi kun eroatte, jos oikeasti olet noin pikkumainen.
Minulla on aina ollut miestissit, vaikka olen ollut normaalipainoinen tai korkeintaan todella muodollisesti ylipainoinen. Joillakin miehillä on sellaista rintakudosta, että ne tissit eivät lähde vaikka laihduttaisi. Tästä on tullut joskus ihan ohjelmakin televisiosta. Siinä mm. poistettiin tätä kudosta huippu-urheilijamieheltä ja tämä kudos ei ollut rasvaa. Ilmeisesti esim varsinkin niin sanotuissa ketunnokka-tisseissä on tätä vastaava kudosta rintojen kärjessä ja tämä kudos ei poistu, vaikka muuten rinnat pienenisivät esimerkiksi laihtumisen seurauksena.
Mua ei häiritse ulkonäkö niinkään. Tai no varmaan siinäkin tulee raja vastaan, mutta maha ja pienet miestissit ei haittaa kun en itsekään ole timmi. Kuorsaus on pahin juttu lihomisessa! En pysty enää nukkumaan samassa huoneessa. Toinen häiritsevä asia on että mies ei jaksa tehdä enää asioita entiseen malliin vaan jää mieluummin sohvalle makaamaan. Ja minnekään ei voi liikkua muuten kuin jollain moottoriajoneuvolla.