Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lihominen parisuhteessa: se maha ei niinkään häiritse, vaan

Vierailija
27.07.2021 |

ne miestissit.

Miten tukea miestä painonpudotuksessa. Liikkuminen on rajoitettua.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen lihominen parisuhteessa ei saisi häiritä ollenkaan. Sillä nääs testataan kypsyys.

Vierailija
2/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi exässä eniten se järkyttävä kuorsaus, jonka takia olin itsekin jatkuvasti väsynyt. Parhaillaan olin toisessa huoneessa tulpat korvissa ja silti se tuli läpi 😑

Ja se flegmaattisuus kun hän itse oli koko ajan väsynyt ja jaksamaton, eikä sitä saanut tekemään yhtään mikään.

Eikä se pannessa mun päälle tippuva hikikään oikein sytyttänyt.

Ulkonäöllisesti vatsa ei haitannut, komea se oli silti, se oli kaikki muu mikä haittas.

Vierailija
4/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tukea sua tykkäämään miehestäsi.

Vierailija
5/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne tissit!!

Vierailija
6/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheaa kun nainen on kateellinen miehensä tisseistä. Sun kannattaa ottaa silarit. Voitat rinnan mitalla.

Vierailija
7/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

En halua jättää.

Ap

Vierailija
8/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kyllä häiritsee myös se maha, joko mies pysyy kunnossa tai mies vaihtoon, minulla riittää kyllä valinnanvaraa. 

Vierailija
9/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen lihominen parisuhteessa ei saisi häiritä ollenkaan. Sillä nääs testataan kypsyys.

Kyllä mulle saa huomauttaa jos pullistun kymmeniä kiloja ja muutun huomattavasti epäedulliseen suuntaan.

Tosin varmasti tietäisin itsekin ja tekisin asialle jotain.

Miksi näistä pitää aina vääntää joku sukupuolikysymys? Nykyään ihmiset läskistyy ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
10/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on lihonut 20 kiloa 15 vuodessa. Minä olen kolmisen kiloa hoikempi kuin tavatessamme. Olen tullut petetyksi. Eihän mikään ole niin järkyttävää kuin lihava nainen.

Vierailija
11/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi exässä eniten se järkyttävä kuorsaus, jonka takia olin itsekin jatkuvasti väsynyt. Parhaillaan olin toisessa huoneessa tulpat korvissa ja silti se tuli läpi 😑

Ja se flegmaattisuus kun hän itse oli koko ajan väsynyt ja jaksamaton, eikä sitä saanut tekemään yhtään mikään.

Ulkonäöllisesti vatsa ei haitannut, komea se oli silti, se oli kaikki muu mikä haittas.

Mies on myös alkanut kuorsata ja pelkäänkin uniapneaa. Siksi olisikin tärkeää saada se paino putoamaan.

Ap

Vierailija
12/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit?

Vierailija
13/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex lihoi stressaavassa elämäntilanteessa 160-kiloiseksi (mies). Voin kertoa, että seksin harrastaminen muuttui todella vaikeaksi. Ja sittenhän se loppuikin.

Vierailija
14/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂juuri näin. Vuodessa 20 kg lisäpainoa …

Vierailija
15/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on myös alkanut kuorsata ja pelkäänkin uniapneaa. Siksi olisikin tärkeää saada se paino putoamaan.

Ap

Ei ihme kun lihoo kun on tuollainen eukko😂

Vierailija
16/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on perustamassa only fans tiliä. Ja esittää siellä tissejään. Sitten seuraavana seiska ja iltapäivä lehdet. Teistä tulee rikkaita.

Vierailija
17/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee, ikää tulee ja vetämättömyys vaivaa.

Lääkäriin ei millään.

Teen kevyempää ruokaa, miehen mieleen olisi makkara ja mätöt.

Vierailija
18/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex lihoi stressaavassa elämäntilanteessa 160-kiloiseksi (mies). Voin kertoa, että seksin harrastaminen muuttui todella vaikeaksi. Ja sittenhän se loppuikin.

Veikkaisin, että mieheni on noin 100 kg nyt eli kaukana noista lukemista. Toivottavasti stressi hellitti ja paino laski.

Ap

Vierailija
19/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään eukko lähtee syömällä ennen lähti juomalla,

Vierailija
20/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme kun lihoo kun on tuollainen eukko😂

Joo, se on kamalaa kun nainen haluaisi, että miehensä pysyy terveenä.