Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää kissanhiekkaa???

Vierailija
06.08.2014 |

Hei voisiko joku suositella jotain paakkuuntuvaa kissanhiekkaa käytin ennen latzia mutta sitä ei enää myydä kaupoissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ever Cleanista en enää luovu. Helppo siivota, koska paakut ovat kivikovia, eikä haise yhtään, ei siis yhtään. Kestää kahdella aikuisella kissalla kuukauden hyvänä, toki vaihdan useammin ihan oman mielenrauhan ja kissojen tyytyväisyyden vuoksi.

Edullisemmista Tigerino yllätti positiivisesti. Extreme Classic oli karmea pettymys kaiken nettihypen jälkeen, "paakut" ovat pehmeää mössöä. Compact Care jossain tuossa välimaastossa, ihan ok.

Pellettivessat haisee mun nenään, joten niistä ei kokemusta. Mikrohiekoissa olennaista on se, että sitä laitetaan paksiin reilusti kerralla.

Markettihiekkoja olen käyttänyt viimeksi 90-luvulla ja niitä aikoja en kaipaa yhtään...toki niissäkin on voinut kehitystä tapahtua, mutta en usko, että hinta-laatusuhde on siitä paljon muuttunut.

Vierailija
22/24 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everclean meilläkin käytössä. Kokeilen aina välillä muitakin kissanhiekkoja, jos on tarjouksia tai uutuuksia. Niitä on parempia ja huonompia.

Palaan kuitenkin aina Evercleaniin. Se vaan on paras, vaikkakin varsin arvokas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään samaa purua kuin kaneillakin. Eli agrimarketista käyn hakemassa sellasen ison paalin purua ja se riittää kahdelle kanille ja neljälle kissalle helpisti kuukauden. Maksaa jonkun 8euroa. Ei kylläkään oo paakkuuntuvaa tavaraa kuten ap kaipaa mut mä en jotenkin oo oppinu niihin paakkuuntuviin. (ainoo miinus tässä purussa on se kun koirat käy välillä kissojen kakkoja syömässä niin sit sitä purua on _joka_paikassa_)

Vierailija
24/24 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everclean parasta! 10kg maksaa 20€ mmolemmin puolin, riippuu paikasta. Hinta voi tuntua kovalta, mutta on oikeesti todella hyvää hiekkaa eikä haise :) kestää 2 kissalla kuukauden. Kannattaa kokeilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi