Jos saisit toivoa mitä tahansa - mitä toivoisit juuri nyt?
Minkä asian haluaisit muuttaa elämässäsi ensimmäisenä jos se olisi mahdollista?
Kommentit (21)
toivoisin, että lapsellani olisi kavereita, eikä häntä kiusattaisi koulussa.
Rahaa niin hiivatisti, ettei tarvitsisi enää ikinä istua kaupan kassalla.
Etten olisi näin laiska. Haluaisin harrastaa liikuntaa ja että olisi hyvä kunto, mutta olen liian laiska aloittamaan.
Aina saa toivoa. Ei siihen tarvitse lupaa. Eri asia, toteutuuko toive.
Että mieheni ei olisi vakavasti sairas...
Että saisin vakituisen oman alani työpaikan max 30 min ajomatkan päästä. Ja palkkaa tulisi ympäri vuoden.
Ettei minulla olisi enää paniikkihäiriötä, joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämääni.
Haluaisin vauvan, vaikka olen 41. Ja tuohon yhteen toiveeseen sisältyy sitten kaikki ne asiat, jotka sen mahdollistaisivat: joku mies joka sen suostuisi minulle antamaan, riittävän hyvä taloudellinen tilanne ja hedelmällisyys ja muu terveys.
Että kaikki ihmiset maapallolla tulisivat uskoon ja oppisivat tuntemaan Jeesuksen, Vapahtajan!
haluaisin aloittaa alusta. toivoisin, että olisi vuosi -80. ainiin ja maailmanrauhaa.
Kuolisin pois/ olemassaoloni pyyhkiytyisi pois.
Asuisin samalla paikkakunnalla kun mies, jonka kanssa suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. Tosin tämä toive tulee toteutuu kyllä ajan kanssa, kunhan asiat järjestyy.
Otan kolme toivetta tuolla yhdellä toiveella lisää, jonka jälkeen niillä otan -kiitos vaan- kaksi miljuunaa (yksikin riittäisi) tililleni huomiseksi, lennot Etelä-Eurooppaan ensi viikoksi (pelkät menot) ja kolmanneksi siten hyvinkin ahdistus- ja huolivapaan loppuelämän. Kitoos.
Laihtuisin 50-60kg