Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä viipyy tämän päivän maxiprovo?

Vierailija
06.08.2014 |

Virikevauva taitaa nukkua jotain päikkäriä ja onks edes herännyt aamulla yöunilta kun mitään maxiprovoa ei ole tänään näkynyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko nämä ketjuihin: Kertokaa elämäntarinanne ja Olet psykiatrini! Esitä minulle kysymyksiä ja tee mahodollinen diagnoosi!

Mistä näistä kandeis tehdä päivän provo? Auttakaa! 

Kuka mä on, mistä tuun ja minne meen... ENTÄ SINÄ?

Rakentakaa asuntoloita ja vähän äkkiä kaikille asunnottomille!

Miten välttää syrjäytyminen Suomeessa? Oletko sinäkin yksi Suomen noin 5,7 miljoonasta syrjäytyneestä? Oletko korkeakoulutettu?

Miksi olet matkustellut ulkomailla? Minkälaiset verkostot sait noista matkoista itsellesi? Onko noista verkostoistasi ollut sinulle jotain hyötyä / haittaa?

Puhuuks "nää suomalaiset" jotain ihan eri kieltä kun mä? (Siinä tapauksessa ne ovat aina puhuneet jotain muuta kieltä.)

Tää yhteiskunta on pepusta! Mitä mieltä?

Kenelle Suomea rakennetaan?

Aamuteevee taas plää, plää, plää...

Oletko sinäkin jo lopetanut kaiken kulttuurin kuluttamisen? (Oliko se ylipäätänsä mahdollista kun uidaan tässä tämän kulttuurin paskameressä? Koska täällä meni "viemärit" tämmöiseen epäkuntoon - olisko niitä koskaan edes pitänyt rakentaakaan? Koska suljit jopa radion ja lopetit lehtien ja kirjojen lukemisen?)

Koska yliopisto-opiskelusta tuli interaktiivista? (Oppilasaineksen "hyväksikäyttö"-laitoksiako?)

Yliopistojen aika on ohi ja kuolema niilläkin edessä!

Yliopisto-opetusta ei voi hoitaa kaiken maailman tutkijoilla! Mitä mieltä?

Tukeeko peruskoulun ja lukion enkunopetus senkaltaisen enkun oppimista, jota käytetään tutkimus- yms raporteissa kansainvälisesti ja globaalisti?

Arvioi käymäsi yliopistokurssi skaalalla 1-5! Oletko osallistunut jollekin kurssille, jolle et antaisi edes hyväksyttyä? Kerro siitä jotain! 

Arvioi Suomen koululaitos skaalalla Taivas - Lintukoto - Mielisairaala - Vankila - Vankilan psykiatrinen osasto - Vankilan suljettu psykiatrinen osasto.

YMS, YMS... TÄYTTÄ PEETÄ...

Olen SHITLADY ja kaivelen tunkioita, kaatopaikkoja ja roskiksia. Kysy jotakin!

Olen aurinkoinen ihminen ja aina hyvällä tuulella! Kysy jotain!

En vihaa ketään enkä ole koskaan kateellinen kenellekään! Kysy jotain!

Paljonko juot kahvia päivässä? Luuletko, että kahvisi tulee afrikkalaisilta ystäviltäsi vai mistä päin maapalloa? Mikä sortti?

Missä päivän maxiprovo viipyy? (Olisko se tässä ketjussa / Tämä ketju?)

07.08.2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä