Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iphone vai android (samsung)?

Vierailija
06.08.2014 |

Mulla on ollut kaks Samsungin android-puhelinta ja molemmat toimineet moitteettomasti 1,5-2v kunnes alkaneet temppuilla. Kuten nyt, akussa on jotain suurta vikaa eikä akun vaihto auta. Tarvis siis ostaa uus puhelin ja mietin olisko iphone pitkäikäisempi ja parempi.

Haluisin siis kommentteja niiltä, joilla on ollut sekä iphone että android!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ollut iPhonea, mutta työissä noita on ja vaimokkeella on. Molemmat tyytyväisiä ja työkaverin eka iphone on kiertänyt 3 käyttäjällä ja on yli 4v vanha ja ei mitään vikaa. Nykyään meillä tulee töissä 2v välein uusi puhelin ja edellisessä vaihdossa työkaveri sanoi, että ei olisi mitään syytä vaihtaa koska iPhone oli täydessä kunnossa.

Mä olen androideja käyttänyt tuon ajan ja akkukestoa lukuunottamatta kaikki on kestäneet sen kaksi vuotta, mutta tuntuma on että iPhonet olisi vähän pitkäikäisempiä. Nykyinen Note3 on kyllä akkukestoltaan vihdoinkin siedettävä.

Vierailija
2/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone tai esim HTC:n tai LG:n Android. Unohda Samsung.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! Lisää kommentteja? :) mites toi iphone 4, se ois vielä kohtuuhintainen, mutta kannattaako enää ostaa kun on niin vanha?

Vierailija
4/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samsung.

Vierailija
5/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:41"]

Tuosta edullinen ja täyden takuun omenaluuri:

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/APPIP516WHSFR/iphone-5-apple-16-gb-tehdashuollettu-valkoinen

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, että tää on käytetty? Maksaa 100e enemmän kuin iphone 4, kannattaako todella? TYoi iphone 4s:n hinta 299e alkaa muutenkin olla jo niillä rajoilla, että viitsiikö maksaa, kun laadusta ei oo taas mitään takeita.

Vierailija
7/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan se 4S. Se on ihan hyvä. Tehdashuollettu on käytetty, mutta kuin uusi. Tärkeät osat vaihdettu uusiin.

Vierailija
8/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Iphonen kannalla olen, mutta täytyy vielä miettiä tarvitsenko nyt välttämättä uuden ja odotella tarjouksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän