Mitä kättä pitempää teillä on tunkeilijoiden varalle?
Kommentit (56)
Meillä on öisin viritetty ulko-ovien yläpuolelle ämpäri, joka täynnä kirkkaanpunaista maalia. Kun oven aukaisee, ämpäri kaatuu kulkijan päälle.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:47"]
Meillä on öisin viritetty ulko-ovien yläpuolelle ämpäri, joka täynnä kirkkaanpunaista maalia. Kun oven aukaisee, ämpäri kaatuu kulkijan päälle.
[/quote]
tuo on hyvä ja saa vielä naurut päälle. Vasaralla ei saa niin hauskaa punaista.
Yksi tunkeilija on alapeukuttanut. ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:04"]
Lentopallomailat
[/quote]
piti hetki miettiä
Höpönassu namimassu karvatassu luppakorva hauveli joka nuolee varkaat karkuun.
Siis murtovarkaiden, vai? Minulla on niin sotkuinen asunto, ettei kukaan, ei kukaan, jaksa täältä mitään arvokasta etsiä. Televisiotakaan ei kovin helpolla saa ulos, sillä ovi eteiseen ei avaudu kuin hiukan sen edessä olevien tavararöykkiöiden takia. Siitä ei pysty iso mies ilman kantamuksia edes sujahtamaan läpi.
Varkaiden pitäisi siivota täällä ensin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:22"]
Siis murtovarkaiden, vai? Minulla on niin sotkuinen asunto, ettei kukaan, ei kukaan, jaksa täältä mitään arvokasta etsiä. Televisiotakaan ei kovin helpolla saa ulos, sillä ovi eteiseen ei avaudu kuin hiukan sen edessä olevien tavararöykkiöiden takia. Siitä ei pysty iso mies ilman kantamuksia edes sujahtamaan läpi.
Varkaiden pitäisi siivota täällä ensin.
[/quote]
no tuokin on turvakeino
* Siitä ei pysty iso mies edes ilman kantamuksia sujahtamaan läpi. (sanajärjestyksen korjaus)
-15-
Minä pidän käsillä katanaa. Joka tänne yrittää, menettää kätensä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:43"]
Minulla on vasara.
[/quote]
Minulla ei ole neurooseja tunkeilijoista. Hyvin on riittänyt.
Se mamma, jonka mies oli tatuoinut moottoripyöräkerhon jäsenyyspäivän otsansa tai kyrpäänsä, en muista kumpaan, voisi tulla kertomaan kuinka ammattirikollinen suojautuu toisia rikollisia vastaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:43"]
Minulla on vasara.
[/quote]
Minulla ei ole neurooseja tunkeilijoista. Hyvin on riittänyt.
[/quote]
Siinä vaiheessa, kun tunkeilija on oikeasti yrittänyt kotiisi ja poliisilla on kestänyt kaksi tuntia saapua paikalle, saatat muuttaa mieltäsi.
mies