Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko gynekologille mennä vauvan kanssa?

Vierailija
06.08.2014 |

Pitäisi päästä mahdollismman pian gynekologille. Ongelma on vaan se, että mies tekee sellaista vuoroa, etten saa hänelle vauvaa hoitoon ja olemme muuttaneet sellaiselle paikkakunnalle, missä minulla ei ole tuttavia, enkä saa lasta muuallekaan hoitoon. Voinko ottaa siis vuoden vanhan lapsen gynekologin käynnille mukaan. Hän on rauhallinen ja uskon, että istuisi ihan kiltisti rattaissa sen ajan, kun minua tutkittaisiin. Itse tutkimukseen ei montaa minuuttia ole koskaan mennyt. Miten tähän suhtautuu lääkäri?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko nro 10 otit 8v mukaasi sinne gynekologin vastaanottohuoneeseen?? Hyi yök..toivottavasti et ole tosissasi!!

No en mä sanois että hyi yök. Gynellä käynti on lääkärikäynti, ei sen ihmeellisempi juttu. Tosin ihmettelen, että miksei noin iso lapsi voi istua ulkopuolella odottamassa. Ei 8v:tä enää tarvi koko ajan kädestä kiinni pitää, koululainen kyllä pystyy jo olemaan yksinkin.

Vierailija
42/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI EI miten noloa jos oma lapsi kuulisi äitinsä voihkinnan gyne pöydällä siinä jalat levällään ja sormet pyllyssä, ei ole kiva paikka todellakaan. Olen itse ottanut että ei ketään mukaan gynekologin vastaanotolle, sillä tiedän että voihkimnen jo gnekologille on tarpeeksi noloa...

Miksi sä voihkit? Kiihotutko sä gynetutkimuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko nro 10 otit 8v mukaasi sinne gynekologin vastaanottohuoneeseen?? Hyi yök..toivottavasti et ole tosissasi!!

No en mä sanois että hyi yök. Gynellä käynti on lääkärikäynti, ei sen ihmeellisempi juttu. Tosin ihmettelen, että miksei noin iso lapsi voi istua ulkopuolella odottamassa. Ei 8v:tä enää tarvi koko ajan kädestä kiinni pitää, koululainen kyllä pystyy jo olemaan yksinkin.

Niinpä, tuntuu moni täällä olevan aika vieraantunut todellisuudesta.. Ei gyne ole sen kummempi, kuin esim hammaslääkäri, intiimimpi toki, mutta ei sen lapsen nyt tarvitse sinne toosaan tiirata.

Ehkä kannattais vaan nyt nää noloilut jättää pois ja kertoa asiasta lapselle ihan niinkuin asia on, ikätason mukaan, eli että yhtä rutiinia naiselle kuin hammaslääkäri. Koska asiahan on niin!!!!!

Ei tartte lapsen pelätä ja ihmetellä ja eipä sitten kasva sellaiseksi nuoreksi naiseksi, joka häpeää alapäätään ja seksuaalisuuttaan/seksuaaliterveyttä, eikä käy gynellä ollenkaan ku on niin noloa mukamas ja pelottaa ja kauheaa..

Ihan älytön suhtautuminen teillä, 1v kuitenkin nyt on ihan vauva vielä, eikä tajua tommosesta mitään.

Vierailija
44/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tuntuu moni täällä olevan aika vieraantunut todellisuudesta.. Ei gyne ole sen kummempi, kuin esim hammaslääkäri, intiimimpi toki, mutta ei sen lapsen nyt tarvitse sinne toosaan tiirata.

Ehkä kannattais vaan nyt nää noloilut jättää pois ja kertoa asiasta lapselle ihan niinkuin asia on, ikätason mukaan, eli että yhtä rutiinia naiselle kuin hammaslääkäri. Koska asiahan on niin!!!!!

Ei tartte lapsen pelätä ja ihmetellä ja eipä sitten kasva sellaiseksi nuoreksi naiseksi, joka häpeää alapäätään ja seksuaalisuuttaan/seksuaaliterveyttä, eikä käy gynellä ollenkaan ku on niin noloa mukamas ja pelottaa ja kauheaa..

Ihan älytön suhtautuminen teillä, 1v kuitenkin nyt on ihan vauva vielä, eikä tajua tommosesta mitään.

Siis mun lapsi oli poika 8v ja jouduin ilman sermiä riisumaan pikkuhousut pois, suoraan lapseni edessä, mikä oli tosi noloa, kun häpeissäni seison ilman pikkareita ja 20vuotta ajelemattoman alakerran kanssa lapseni edessä. Olin sulkenut silmät siinä vaiheessa. Syy miks jouduin ottaa lapseni mukaan kun hän rupesi odotushuoneesta kiukuttelee jos ei pääse mukaan en jaksanut sitä kiukutteluu siinä niin siks otin sen mukaan vastaanotolle... ehkä ei olisi pitänyt.

Vierailija
45/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI EI miten noloa jos oma lapsi kuulisi äitinsä voihkinnan gyne pöydällä siinä jalat levällään ja sormet pyllyssä, ei ole kiva paikka todellakaan. Olen itse ottanut että ei ketään mukaan gynekologin vastaanotolle, sillä tiedän että voihkimnen jo gnekologille on tarpeeksi noloa...

Miksi sä voihkit? Kiihotutko sä gynetutkimuksesta?

Ne on ollu mulla tahattomia voihkaisuja en todellakaan kiihotu gyne tutkimuksesta. Ittellä oli myös hoitaja mukana huoneessa joka piti musta kiinni etten kiemurrellut pylly tutkimuksessa karkuun. Siinä ois halunnut maanalle vajota

Vierailija
46/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon joutunut ottamaan taaperon kun mies on sellaisessa työssä että joutuisi sitten olla töistä pois koko päivän. Itse olen ottanut lapsen istumaan rintakehäni päälle kasvot muhun päin niin ei ole nähnyt mitä lääkäri tekee.

Vierailija
47/49 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin parivuotiaan yleensä hyvin rauhallisen lapseni mukaan rattaissa. Hän oli ollut usein mukana (mulla paljon keskenmenoja) ja aina rauhallinen, mutta tällä kerralla huusi täysillä koko ajan. Kiusallinen käynti.

Kun rattaat laittaa sinne pääpuolelle, niin eihän lapsi mitään näe.

Vierailija
48/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa noissa aikasemmissa julkaisuissa on? Itse monet kerrat ottanut lapsen mukaan ja joutunut vastailee ikäviin kysymyksiinki lapseni kuullen. Eikä siinä mitään väärää ole jos riisuu pikkuhousut pois lapsen edessä ilman sermii, koska minä henk.kohtaisesti ite riisun aina pikkuhousut pois mitään valittamatta.

Onhan se outoo jos lapsi näkee äitinsä tutkimuspedillä makaamassa jalat levällään, mutta hei sieltä se lapsikin on tullut joten turhaan nolostella ja pitää jalkoja kinnii siinä tilanteessa.

Voin kertoo että mulla ollu joka kerta sormet pyllyssä, ei se kun kestä hetken vain. Eikä gynekologiini haitannut se että lapsi ollu mukana aina 5v lähtien mulla kun oon yh-äiti ja en saa mistään hoitajaa lapselleni. 

En ehdi kun iltasin käymään vastaanotolla työni takia

Vierailija
49/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:46"]

Voit ottaa. Oli mullakin mukana ja isälle jätin hoitoon ulkopuolelle ja terkkari kyseli et olikin hoitaja mukana eikä hän päässyt hoivaamaan pientä :( et voi niitä hoitajia löytyä sieltä lekuristakin. Labrassa piti käyttää kuukauden ikäistä niin oli tätiä huone täynnä lepertelemässä.

Et voi olettaa, että jos saavut vastaanotolle omalle käynnillesi ipanasi kanssa, että on automaattisesti muuta henkilökuntaa vapaana kakaraasi hoitamaan!

Ei tietenkään voi olettaa. Mulle tuli kerran akuutti hammaslääkärikäynti ja sain ajan onneksi samalle päivälle. En saanut parin kuukauden ikäiselle vauvalle hoitajaa ja isä oli työmatkalla, joten vauva vaan vaunuissa mukaan.

Lopulta vastaanoton hoitajat katsoivat lasta sen tunnin ajan. Vieläkin kiitollinen, terkkuja Kruununhakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä