Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammas paikattu 5 pv sitten ja vihloo

Vierailija
24.08.2014 |

Kun syö tai juo kuumaa tai kylmää. Yläleukaluu korvaan saakka paineluarka. Paikattu hammas siis ylhäällä. Normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hammaslääkärille huomenna. Toivottavasti hammas vaan ärtyi paikkauksesta ja oireet menevät ohi. Mulla vaihdettiin paikka hampaaseen ja tuli juuri tuollaiset oireet, jotka eivät menneet ohi ja kun viimein lomien jälkeen sain hammaslääkäriajan, niin lääkäri totesi, että oireiden perusteella hammas pitää juurihoitaa. Ehkä oli tulehduksen aiheuttaja päässyt hampaaseen rikkinäisestä paikasta vaikka minulla ei mitään oireita ollutkaan ennen paikanvaihtoa. Hammastarkastuksessa huomasi, että paikka oli lohjennut. Pidän peukkuja, että sulla on vaan paikkauksesta ärtynyt hammas! Eka hoitokerta on nyt takana eikä hammas oireile enää.

Vierailija
2/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin kaiken varalta lekuriin. Mulla samantyyppistä oireilua ja viime pe paljastui kun menin uudelleen, että tulehdus päällä! Sain vahvat antibiootit ja tässä sitä nyt sitten kärvistellään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni minulle sanottiin, että pari viikkoa hyvinkin vihloo. Mutta soita ja kerro tänne mitä sinulle sanotaan.

Vierailija
4/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois ientulehdusta?

Vierailija
5/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:38"]Ettei ois ientulehdusta?

[/quote] luulisin että lääkäri olisi tämän huomannut...

Vierailija
6/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hml aamulla äläkä tääl kysele

Vierailija
7/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ajattelin odotella vielä.

Vierailija
8/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipaikat useinkin vihlovat viikkoja, jopa kuukausia paikkauksen jälkeen. Muovi jotenkin "elää" vielä hampaassa. Voihan tietysti juuri sinun paikassasi olla jotain vikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi