Te jotka saitte haamun tai himmeän selvän viivan? teittekö testin uudelleen myöhemmin.
Kommentit (7)
Perjantaina oli " pakko" tehdä uusi testi johon tulikin jo ihan selkeä vahva viiva.
Tein kaiken kaikkiaan neljä testiä kunnes uskoin että raskaana ollaan :) Kun aina tuli haaleita viivoja niin en millään uskonut ja neuvolasta sanoivat että olet raskaana, ei sitä tarvitse testata uusiksi. Viimeinen testi jonka tein oli sellainen missä tuli eri ruutuun viiva jos onb raskaana kuin kontrolliviiva, niin siihen sitten jo uskoin :) Mieskin sanoi että jos lopettasit niitten testien tekemisen, että eiköhän raskaana olla :) Kun aina näyttelin sille että katos montako viivaa tossa on.
5 ja 9 päivän kuluttua, kun en voinut kuitenkaan uskoa todeksi.
Tein perjantaina (toukokuussa siis) testin kun menkat oli pari päivää myöhässä ja piti lähteä viihteelle. En oikeastaan odottanut raskautta, koska olin jo muutamana kuukautena pettynyt turhaan odotukseen ja edelliset menkat otin kovin raskaasti. Annoin testin olla sen muutaman minuutin, joka oli määrätty enkä testiä vilkaissutkaan aiemmin. Kun sitten vihdoin katsoin testiä ei siinä näkynyt mitään. Olin heittämässä sitä roskiin ajatellen että en ole raskaana, kun valo osui testi ikkunaan ja olin näkevinäni jotain. Katsoin uudelleen hyvin hyvin tarkkaan ja näin hyvin haalean värittömän viivan, siis aivan niin kuin " testiviivan paikan" . Raskaustestejä tehneenä tiesin ettei moista viivan paikkaa kuuluisi näkyä, joten jätimme baarireissun mieheni kanssa väliin. Parin päivän päästä tein uuden testin ja taas sama " viivan paikka" tuli näkyviin, nyt jo vähän selvemmin, mutta vieläkin värittömänä. Silloin olin jo meilkeinpä varma raskaudesta sillä oireita oli jo tullut hieman. Noin puoli tuntia testin teon jälkeen katsoin testiä vielä uudelleen ja tämä " viivan paikka" oli muuttunut punaiseksi. Nyt rv 17+3 enkä enempää testejä ole tehnyt.:)
taisi olla vasta viides testi kun " uskoimme" mieheni kanssa (eka oli negatiivinen, tein liian aikaisin) ja senkin jälkeen kävimme vielä ultrassa varmistamassa että kaikki on ok! neuvolassa tosiaan sanoivat heti että kyllä se on positiivinen jos siihen tulee haaleakin viiva.
Testasin tosi aikaisessa vaiheessa parit haaleat, ja kolmen päivän odottelun jälkeen viiva oli hivenen vahvistunut mutta vaalea edelleenkin. Siihen jäi mun testailut, koska mitään vuotoja ei tullut ja plussa on kuitenkin aina plussa :)
Kandi 23+0
Tein itse tällä viikolla sen Apteekin raskaustestin, viiva siihen tuli ihan selvä, mutta ei tietenkään yhtä kirkas kun se kontrolliviiva. Neuvolatäti sanoi että ei mitään merkitystä minkä värinen viiva, jos viiva tulee on raskaana...Oon ite tehnyt aikasemmin ties kuin monia testejä, ja niihin ei todella ole ilmestynyt mitään...Neuvolasta kysyin, että pitäisikö varmistaa heidän testillään vielä, tuntui ettei siihen ole mitään syytä...
Kismet79