Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteluapua vaikeassa tilanteessa äitiysneuvolasta?

Vierailija
06.08.2014 |

Olen raskaana 21. viikolla ja vauvaani epäillään vakavasti sairaaksi. Ei ole ketään kenelle puhua, tutkimukset täysin kesken ja levällään eikä kukaan (lääkäri) osaa sanoa mitään varmaksi. Tuntuu että hajoan. Saako neuvolasta keskusteluapua? En uskalla soittaa kun pelkään että romahdan jo puhelimessa. Minulla ei ole ystäviä ja ne pari kaveria jolle olen kertonut että vakavasta asiasta kyse eivät ole vastanneet viesteihin mitään, eivät ole kysyneet kuinka voin tai jos haluan puhua niin heille voi soittaa jne. ei mitään sellaista.  Ahdistaa ja itkettää ja tunnen itseni huonoksi äidiksi, tiuskin jatkuvasti esikoisellekin. Pelkään että minut tuomitaan kun halusin  kaikki mahdolliset tutkimukset ajatuksena jos vauva on sairas, emme voi häntä pitää. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis en tiedä kenelle edes soitan kun minulla ei ole omaa neuvolan terveydenhoitajaa kun kaikki ovat olleet sijaisia tähän asti ja vaihtunut joka kerta.

Vierailija
2/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sinne neuvolaan! Tuon todella vaikea tilanne ja ystäväsi eivät varmasti osaa reagoida siihen "oikein" se on pelottava asia kenelle tahansa.... soita neuvolaan sielä toivottavasti on joku joka ymmärtää ohjata sut eteen päin jos on tarvetta... jutteluapua siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neivoloissa on yleensä nla psykologi. Sinne siis. Ja erikoissairaanhoidosta voit pyytää myös keskusteluapua. Sitä järkätään kyllä. Terv sairaalassa töissä.

Vierailija
4/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sille joka nyt sijaistaa omaa Th:tasi. Se ei haittaa jos romahdat!

Vierailija
5/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita neuvolaa,siltä osataan ohjata psykologille,myös terveyskeskuksessasi on psyk.sairaanhoitaja jolle voi soittaa heti ja joka pystyy sinua "kannattelemaan" ja tarvittaessa ohjaamaan eteenpäin.Hyvä,että haet itsellesi apua raskaaseen tilanteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä