Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkäättekö oikeasti sormettamisesta?

Vierailija
26.07.2021 |

vai onko se vaan välttämätön paha saada nainen kostumaan ja kiihottumaan? Olen vaan mietiskellyt tätä, kun itse (olen siis nainen) nautin ihan valtavasti siitä, kun mies sormettaa minua. Ja voisin herkutella sillä vaikka kuinka kauan. Varsinkin, kun mieheni on siinä niin hyvä. Mies kyllä vakuuttaa, että tykkää tehdä sitä mulle, mutta kertokaa muutkin mitä mieltä ootte. Uskon kyllä, että nautintoni näkyy ja kuuluu miehelle oikein hyvin, että se ei jää epäselväksi kuinka paljon siitä tykkään. Teen kyllä vastavuoroisesti miehelle sitten hänen lempparijuttuja, esim. penishierontaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään sekä nuolemisesta. Parasta on kuin naisenni nautii, ja se muuten kuluu! Paras kiitos.

Vierailija
2/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään, se tuntuu hyvältä kun huomaa että saa aikaan toiselle nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kunpa vaimonikin tykkäisi siitä yhtä paljon, hänelle se kuitenkin on enemmän ”välttämätön paha” että pääsee varsinaiseen puuhaan…

Vierailija
4/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kunpa vaimonikin tykkäisi siitä yhtä paljon, hänelle se kuitenkin on enemmän ”välttämätön paha” että pääsee varsinaiseen puuhaan…

Päästitkö jo gissasi pihalle?

Vierailija
5/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin nuolen, mutta välillä voi sormettaakin. Rouva ei siitä sormetuksesta juuri mitään saa irti.

Vierailija
6/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiemurtelen valtavassa kiimassa kun mies sormillaan kiihotta äärimmilleen. Se on kyllä parasta orgasmia ikinä, vielä kun lopulta työntää kalun sisään ja nai kunnolla, ei voi olla kuin jumalaton orgasmi vyöryy läpi kehon ihan kunnolla! Sillon kyllä usein squirttaan myös, ei auta.

Pillu sykkii todella kauan tuon jälkeen.

Vierailija
7/34 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiemurtelen valtavassa kiimassa kun mies sormillaan kiihotta äärimmilleen. Se on kyllä parasta orgasmia ikinä, vielä kun lopulta työntää kalun sisään ja nai kunnolla, ei voi olla kuin jumalaton orgasmi vyöryy läpi kehon ihan kunnolla! Sillon kyllä usein squirttaan myös, ei auta.

Sitten heräsin

Vierailija
8/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä kun nainen nauttii, on keino siihen sitten sormet/käsi, suu, lelut tai kulli. Puolisoni ei oikein pidä suuseksistä ja lelujen sijaan mieluummin haluaa sormiani ja kulliani sisäänsä, joten pidän sormettamisesta.

Vierailija
9/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Sun kandee mennä takasin nukkumaan!

Vierailija
10/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Sun kandee mennä takasin nukkumaan!

Muista kuitenkin päästää kissa sisälle.

Vierailija
11/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On ihanaa katsella kun nainen nauttii. Varsinkin kuukautisten aikaan kun ei muuta voi, ihanaa illalla sormettaa vaimolle orgasmi ja sit alkaa nukkuun lähekkäin, tietää itse saavansa melko varmaan seuraavana iltana vastaavan käsittelyn.

Vierailija
12/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pidän ja nauttisin siitä enemmänkin mielelläni! Kumppani antaa harvemmin sormettaa, vaikka usein rääjähtääkin ns. käsiin. Ylensä en ehdi saamaan kunnolla edes sormia sisään kun hän laukeaa.

Vierailija
13/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ihanaa se on.

Muutaman kerran kun olen sormettanut vaimolle orgasmin, hän on pyytänyt hetkenpäästä uusintahoitoa suulla. Ja se on täydellistä, orkku ei ole ollenkaan niin herkässä, saan mahdollisuuden nautiskella pitkään alakerrassa, ja juuri sillähetkellä kun orkku lähtee painan sormen hänen pyllyyn ja siinä -taivas aukeaa

Vierailija
14/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakastan sormettamista ja nuolemista. Sormilla tuntee melkein parhaiten miten pillu reagoi ja kuinka kuumana pillu käy. Paras palkinto on sitten orgasmi ja pillun kova puristus sormissa. Vaimo tykkää.

Vierailija
15/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs sain jo aamulla 2 kertaa, ja panot päälle! Nyt on kevyt olo.

Vierailija
16/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laukeaa itse yhdynnässä aika nopeasti ja on tosi taitava sormettamisessa. Tietää tasan mitä pitää tehdä ja sormettamisen seurauksena saan sarjaorgasmeja. Sitten vielä lopuksi kulli sisään niin avot!

Vierailija
17/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä nainen sais kiksinsä, tykkäisin myös itse siitä.

Vierailija
18/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tykkään. Onhan se ihanaa tarjoilla vaimolle hyvää oloa, vaikka sitten sormin. Ja itseasiassa se on todella kiihottavaakin, monessakin mielessä

Vierailija
19/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun samalla saa nuolla ja imeskellä välillä sormista tai dildosta mehut. Mahtavaa nähdä rakkaan nauttivan.

Vierailija
20/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sormikoukun vedosta.