Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 21-vuotias enkä voi saada lapsia

Vierailija
05.08.2014 |

Olen vasta 21-vuotias, mutta olen saanut tietää, etten voi saada koskaan lapsia. En halua täällä avautua siitä, miksi en lapsia voi saada, vaan siitä miltä tämä tuntuu.

Noh, tuntuu oikeasti aivan kamalalta. Rakastan lapsia ja olen pienestä pitäen haaveillut omasta lapsesta. Leikin pienenä nukeilla koko ajan. Mielestäni olen henkisesti ikäisiäni kypsempi, en jaksaisi enää "bilettää", niin kuin monet muut kaverini. Tuntuu vahvasti siltä, että olisin jo valmis äidiksi ja haluaisin ihan oikeasti sitä! :(

Mutta se tunne, kun tietää, ettei voi omaa lasta koskaan saada, saa minut ajattelemaan että ei ole tulevaisuutta. Eniten surettaa, kun tiedän että olisin jo nyt valmis äidiksi.

Onko täällä muita? Ps. En kaipaa mitään provokommentteja, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

Onko lapsettomuushoidot poissuljettu? Multa löytyy munasarjat kuitenkin, eli minun on mahdollista saada lapsi sijaissynnyttäjän avulla, joten kirvestä ole vieläkään heitetty kaivoon. Venäjällä sijaissynnyttäminen on mahdollista.. 

[/quote]Olet harvinainen ja 1kpl 5000 tytöstä. Mitkä ovat oireesi? Oletko joutunut kirurgin veitsen alle? Miten yhdyntä onnistunut vai onko ollenkaan? Onko kohtu pois kokonaan vai puoliksi?? Venäjällä mahdollista......?

Vierailija
22/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]

Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

Onko lapsettomuushoidot poissuljettu? Multa löytyy munasarjat kuitenkin, eli minun on mahdollista saada lapsi sijaissynnyttäjän avulla, joten kirvestä ole vieläkään heitetty kaivoon. Venäjällä sijaissynnyttäminen on mahdollista.. 

[/quote]

On se Suomessakin. Jani Toivolakin löysi heti sijaissynnyttäjän.

[/quote]

Huoh. Ei löytänyt sijaissynnyttäjää. Termit oikeaksi, kiitos.

[/quote]

Kyllä vaan löysi, koska hänen poikaystävänsä ei pystynyt synnyttämään.

[/quote]

Sijaissynnyttäjä synnyttää toiselle sen toisen biologisen lapsen (tai voihan se olla myös vain pariskunnan miehen biologinen lapsi) ja antaa sen pois tälle parille. Jani Toivolan lapsen äiti on lapsen ETÄVANHEMPI eli ei mikään sijaissynnyttäjä. Vai ovatko kaikki etä-äidit sijaissynnyttäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]

Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

[/quote]

On se Suomessakin. Jani Toivolakin löysi heti sijaissynnyttäjän.

[/quote]

Huoh. Ei löytänyt sijaissynnyttäjää. Termit oikeaksi, kiitos.

[/quote]

Kyllä vaan löysi, koska hänen poikaystävänsä ei pystynyt synnyttämään.

[/quote]

Sijaissynnyttäjä synnyttää toiselle sen toisen biologisen lapsen (tai voihan se olla myös vain pariskunnan miehen biologinen lapsi) ja antaa sen pois tälle parille. Jani Toivolan lapsen äiti on lapsen ETÄVANHEMPI eli ei mikään sijaissynnyttäjä. Vai ovatko kaikki etä-äidit sijaissynnyttäjiä?

[/quote]

Eiköhän tässä tapauksessa 'etävanhemmuus' ole vain keino kiertää lakia.

Vierailija
24/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

[/quote]Olet harvinainen ja 1kpl 5000 tytöstä. Mitkä ovat oireesi? Oletko joutunut kirurgin veitsen alle? Miten yhdyntä onnistunut vai onko ollenkaan? Onko kohtu pois kokonaan vai puoliksi?? Venäjällä mahdollista......?

[/quote]

Kuukautiseni eivät alkaneet, joten menin äiti vei minut tutkimuksiin. Kohtu puuttuu kokonaan, samoin osa emättimestä puuttuu. Minulle on tehty vain puikkovenytyksiä teininä, ja nykyään voin harrastaa seksiä ihan normaalisti. En ole sanonut että aion hankkia sijaissynnyttäjän Venäjältä, mutta jos oikea mies löytyy niin se on vaihtoehto. Venäjällä on ihan klinikka joka järjestää suomalaisille näitä sijaissynnytyksiä, ja tukiryhmän kautta olen tällaisen perheen tavannutkin.

Vierailija
25/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanottiin jotain tuon suuntaista 17-vuotiaana. Yhden toisen asian yhteydessä, mulla oli joku verikokeissa paljastunut hormonihäiriö. Nyt mulla on kuitenkin lapsi, joten riippuen sun "vian" laadusta, ei se lapsettomuustuomio oo välttämättä oikea.