RÄIKKÖSESTÄ TULEE ISÄ -minttu raskaana!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014080518543220_vi.shtml
Turun Sanomat kertoo, että F1-kuljettaja Kimi Räikkösestä tulee isä.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:20"]
Ehkä ero tuli juuri siitä että Jenni ei halunnut lasta mutta Kimi halusi.
[/quote]
Mutta kovasti pariskunta hehkutti lapsia haluavansa silloin kun naimisiin menivät että saa tulla.
[/quote]Jenni oli varmasti samaa mieltä kuin Kimi, mutten olisi voinut tulla rukkaset. Aika helposti Jenni myös antoi anteeksi Kimin naisjutut. Se kummasti avartaa vaimon ajattelua ja suvaitsevaisuutta, jos miehellä on miljoonia.
Hieno homma, olen kyllä molempien puolesta iloinen! Kimi erityisesti tarvitsee perillisen, kun on tuota omaisuutta kertynyt :-)
Olen alkanut tykätä Kimistä viime vuosina kun hänelle on tullut ikää ja on enemmän sellainen aikuisen oloinen. Hieno juttu, että perhettäkin on nyt tulossa!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]Tokkopa Jenniä vauvahaaveet nappas :)
Jenni halus ratsastaa ja kilpailla eikä perhettä.
Kyllä Kimi taitaa siitä parista olla se joka arvostaa tavallista normaalia perhekuviota kun taas toinen hieman erityyppistä elämää :D
Minttu ja Kimi vaikuttavat onnellisilta yhdessä ja eiköhän Mintussa joku iske Kimiin tosi lujaa sillä hänellä on varmasti mistä valita...tosin juuri niitä mistä on kokemustakin kertynyt.
[/quote]
Kimi ihan yäk. Eipä voi valita moniakaan. Kaikki eivät rahan puolesta mene suhteeseen. Kimleissonilla ei fyffe riittäisi ;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Onkohan Jennillä ollut sen verran rajua toimintaa ennen Kimiä ettei lastensaanti enää onnistunut. Tiedän muutaman hurjaleenan jolla on tälläinen menneisyys eikä toivoakaan lasten saannista kun se oikea vihdoin löytyi:) Tuskinpa paljon makselee Jennille. Ei tainneet maksuehdot täyttyä tuossa liitossa.
Luulenpa ettei Kimin ja Mintun yhdessäolo ole ollut ihan niin nuorta perua kuin yleisesti ajatellaan. Mä taas luulen että tässä on tulevaisuuden ihannepari.
[/quote]
Perehdypä ihan niihin oikeisiin syihin jotka aiheuttaa lapsettomuutta naiselle. Ei tarvitse olla mitenkään hurja. esim. vaikea endo tai kohdun poikkeavuudet. Teillä normaalisti lapsia saavilla on kyllä ihmeellisiä ennakkoluuloja.
[/quote]Holtitonta sukupuolikäytöstä, pari aborttia ja pari sukupuolitautia nuorena, niin siinä se sitten on, mutta ainahan sitä voi sanoa olevansa vapaaehtoisesti lapseton. Tällaisia tapauksia löytyy lähisukulaisistakin.
[/quote]
Juuri näin. Muunmuuassa monella entisellä ja ehkä vielä nykyään pelaavalla jääkiekonpelaajalla voisi olla hyviä juttuja kerrottavana ja ehkä myös kuviakin tallella noista villeistä vuosista...eikös J jo heti liimautunutkin takapuolestaan yhteen kiinni eron jälkeen;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]Tokkopa Jenniä vauvahaaveet nappas :)
Kyllä Kimi taitaa siitä parista olla se joka arvostaa tavallista normaalia perhekuviota kun taas toinen hieman erityyppistä elämää :D
Minttu ja Kimi vaikuttavat onnellisilta yhdessä ja eiköhän Mintussa joku iske Kimiin tosi lujaa sillä hänellä on varmasti mistä valita...tosin juuri niitä mistä on kokemustakin kertynyt.
[/quote]
Mä luulen että Kimiin iski laastari ja nyt viedään ja lujaa
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:45"]
ihana uutinen, onnea Minttu ja Kimi
[/quote]
Minttu onnistui tavoitteessaan. Saada Räikkösen kakara. Kohta kuulemme erosta ja kovista elatustuista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:47"]Ai se voikin saada lapsia? Hedelmöityshoidot?
[/quote]
Jennin kanssa ainakin niissä nuorempana taisi olla tuloksetta.
[/quote]
Eli vika oli Jennissä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:39"]
[/quote]
Kimi ihan yäk. Eipä voi valita moniakaan. Kaikki eivät rahan puolesta mene suhteeseen. Kimleissonilla ei fyffe riittäisi ;)
[/quote]Heh heh heh. Kaikki ei ole rahan perään, mutta helvetin moni on ja Kimihän on kuulema aika hyvä jätkä. Ei vaan ole oikein mikään esiintyjä eikä tykkää olla julkisuudessa.
Kimillä todellakin on varaa valikoida naisia aika mukavasta joukosta, joten ihan varmasti tämä Minttu on Kimille mielleen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:40"]
[/quote]
Mä luulen että Kimiin iski laastari ja nyt viedään ja lujaa
[/quote]Minä taas luulen että Kimi erosi Jennistä vasta löydettyään uuden. hienotunteisesti vaan sanotaan että ovat tavanneet eron jälkeen. Paskan marjat sanon minä.
Minusta tuolla mintulla on ihan vanhan akan vartalo. Nahka roikkuu noissa linkin muissa kuvissa. En ymmärrä mikä malli tuo on. Naamakin kuin petolinnun perse, yhtä kaunis.
Ihanaa, ihanaa, onnea, onnea!! (:
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]Tokkopa Jenniä vauvahaaveet nappas :)
[/quote]
[/quote]
Aivan hirveehän tuo Kimi on. Oli rahaa tai ei. Eikä ne pelasta sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:57"]
Onko toi minttu poika, on ihan pojan vartalo, ei uumaa lainkaan. Ei ole nätti. Mutta eipä haittaa!
[/quote]
varmaan mukava, hyvä sängyssä ja mahtava pillu.
[/quote]
No ei Kimi sitä mukavuuden takia ole ottanut. Se on seinäkoriste, synnyttäjä ja panopatja
Toisessa ketjussa mammat kehuivat, että on keskimääräistä parempi kroppa, fitnesskisaajan näköinen ja tavallisen litteä vatsa jne. Raskaana olevasta naisesta. :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]Heh heh heh. Kaikki ei ole rahan perään, mutta helvetin moni on ja Kimihän on kuulema aika hyvä jätkä. Ei vaan ole oikein mikään esiintyjä eikä tykkää olla julkisuudessa.
Kimillä todellakin on varaa valikoida naisia aika mukavasta joukosta, joten ihan varmasti tämä Minttu on Kimille mielleen.
[/quote]
Valita ja valita. Voihan siellä jokunen olla. Mutta veikkaisin että vähemmän mitä luulet.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Onkohan Jennillä ollut sen verran rajua toimintaa ennen Kimiä ettei lastensaanti enää onnistunut. Tiedän muutaman hurjaleenan jolla on tälläinen menneisyys eikä toivoakaan lasten saannista kun se oikea vihdoin löytyi:) Tuskinpa paljon makselee Jennille. Ei tainneet maksuehdot täyttyä tuossa liitossa.
Luulenpa ettei Kimin ja Mintun yhdessäolo ole ollut ihan niin nuorta perua kuin yleisesti ajatellaan. Mä taas luulen että tässä on tulevaisuuden ihannepari.
[/quote]
Perehdypä ihan niihin oikeisiin syihin jotka aiheuttaa lapsettomuutta naiselle. Ei tarvitse olla mitenkään hurja. esim. vaikea endo tai kohdun poikkeavuudet. Teillä normaalisti lapsia saavilla on kyllä ihmeellisiä ennakkoluuloja.
[/quote]Holtitonta sukupuolikäytöstä, pari aborttia ja pari sukupuolitautia nuorena, niin siinä se sitten on, mutta ainahan sitä voi sanoa olevansa vapaaehtoisesti lapseton. Tällaisia tapauksia löytyy lähisukulaisistakin.
[/quote]
Eli Jenni on ollut oikea kuppanen jakorasia! Vähän kuin kaupungin nähtävyyys: olen käynyt Kiasmassa, nähnyt Mannerheimin patsaan, nussinut Jenniä....
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:50"]Toisessa ketjussa mammat kehuivat, että on keskimääräistä parempi kroppa, fitnesskisaajan näköinen ja tavallisen litteä vatsa jne. Raskaana olevasta naisesta. :D
[/quote]
Onko tämä keskimääräistä komeempi?? :D
http://static.iltalehti.fi/viihde/kimi_3minttu0508in_503_vi.jpg
Tai tämä??
Aivan hirveä, roikkuva nahka ja naama.
http://static.iltalehti.fi/viihde/kimi_2minttu0508in_503_vi.jpg
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]Tokkopa Jenniä vauvahaaveet nappas :)
[/quote]
[/quote]
Aivan hirveehän tuo Kimi on. Oli rahaa tai ei. Eikä ne pelasta sitä.
[/quote]
Mitä hirveetä siinä on?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
Ei mitään ennakkoluuloja minulla ole. Satun olemaan vaan samaa ikäluokkaa Jennin kanssa ja samoissa ympyröissä pyörinyt. Mietittiin jo silloin kun meni naimisiin että saattaapi olla ettei lastenteko onnistu. Tietty voi olla syy muuallakin.
[/quote]
No ompa varmasti kiva vatvoa tuollaisia asioita kun kaveri/tuttu menee naimisiin? :D huh huh